Trekning av vinneren i Frodiths Påskenøtter – skjærtorsdag

I dag har regnet silt ned…Men det har da ikke stoppet meg i noe som helst.. Man kan ikke la været stoppet seg… Man legger bare fra seg sofa-humøret…Man ifører seg bare en rød regnfrakk, og så spretter man bare ut der allikevel.. Med nesa i en klut, med papir-lommetørklær i lommene, og med kamera i hånda fikk jeg da en aldri så liten luftetur i dag også… Men bak meg i buskene lurte noe GULT… jeg så det bare i øyekroken.. så vidt… EN liten spion..

 

For mens du svarte på nøtter, var jeg ute i skogen altså…Og fordi  Den Gale Kyllingen hadde en svett jobb foran seg til kvelds, med trekking og greier, så flakset han spionerende rundt etter meg og søsters ved Sognsvann 😉 

 

Men nå er den  klar for trekking…

Svarene var 

1) Kyllingen befinner seg ved Colloseum, i Roma

2)


Og dette var så klart…


Jens Stoltenberg 🙂 

Og nå, uten videre snikk-snakk… har Den Gale Kyllingen rotet litt i lommene sine… ja for sånne kyllinger HAR lommer… Og opp av lommen….  *trommevrvler* …..der du og da andre med riktig svar har ligget...*trommevirvler*…. og godgjort dere… Opp kommer trukket etter beina, vinneren……

 

Lifeistoshorttowait.blogg.no !!!!

Hurra!! Du vant!!  Jeg har jo allerede adressen din, så snart er denne karen på vei til deg med et påske-egg, fylt til randen med allverdens godsaker <3

Og for deg som IKKE vant: Jeg åpner igjen i morgen, i 8-tida, med nye nøtter 🙂 

Ha en fin kveld videre <3

 

 

26 kommentarer

Siste innlegg