Trekning av vinneren i Frodiths Påskenøtter- langfredag

 Hvis du har tittet opp mot himmelen i dag, har du kanskje sett noe gult der oppe?… Vel, det var ikke bare sola du så… For jeg har nemlig flakset omkring der oppe jeg også..

 

Etter en Harry-tur med litt vel mye brusing med fjøra…litt vel mye “kakking” i godtehyllene… litt vel mye flaksing fra butikk til butikk for å finne nye fjær… og litt VEL mye kakling i bilen fra søsters og mamma…

….fikk jeg revet meg løs fra bil-taket hvor de hadde plassert meg…. De var jo redd for at jeg skulle MOONE/flashe bar-rumpa til Harry-handlende… Vel, det ble litt slitsomt oppå der, jeg følte sterkt behov for å pusse nebbet… så jeg fikk revet meg løs…og LETTET….opp mot den blå himmelen…. Og der flakset jeg omkring, og snøt meg…før jeg satte kursen mot Oslo…Så mens du har løst påskenøttene mine, har jeg hatt mitt å gjøre fra Sverige til Norge… Og rumpa var GODT tildekket… det SER du vel 😉

Vel, nå er nebbet tørket, fjærene har lagt seg vannrett igjen..og jeg har kastet innpå noen fuglefrø i all hast her…

Og som du vet har jeg en annen gal kylling aka Den Gale Kyllingen…. som ordner alt mens jeg er borte…Putter folk med riktig svar i lommen sin…. Og venter så på tid for trekking…

 

 Så her har dere ligget og godgjort dere igjen…. Og bare ventet på å bli den heldige vinneren av et påske-egg med godis i 🙂 Det var mange som svarte i dag, og da er jeg jo verdens gladeste Frodith som du vet. Mange svarte, men det var noen vriene nøtter i dag, så ikke ALLE deltakere   kom med  ned i lomma til Den Gale Kyllingen…

 

Svarene på nøttene var:


1) Tromsø (Ishavskatedralen)

2) Dette var….

 

Jepp….ELVIS PRESLEY

 

3)… og dette var…

Jepp….


Martha Louise…

 

4) Og jeg er 47, og veldig snart 48… Så det så… 😉


5) Og her sto det….


……God langfredag!

 


Men nå er det klart…. En diger vinge på vei ned i kylling-lomma… for å grabbe tak i en av de sprellende føttene…”Ligg rolig oppi der!”….. 

Og opp av lommen kommer ingen andre enn: 

 

 

 http://cuskima.blogg.no

 

Hurra! Du vant!! Det var moro!!!:-) Og et Påske-egg blir sendt med posten i morgen 🙂

 Og til deg som ikke vant: 

Det er ny mulighet i morgen til å vinne et fylt påske-egg 🙂 Jeg åpner kl ca 8.00 i morgen tidlig, så du kan komme inn å knekke noen nye påskenøtter 🙂 

 

Ha en fin kveld videre <3

 


19 kommentarer

Siste innlegg