Høne på hemmelig oppdrag- OG trekning av påskens siste vinner i Frodiths Påskenøtter

Da jeg i morges fortalte jeg skulle ut på hemmelig oppdrag… så du nok for deg dette?..

 

En skummel solbrille-kledd høne…som var ute på mystisk ærende i Oslos skumle gater og parker…… Listende rundt på fugleføtter… *tapp-tapp..tipp-tipp…tapp-tapp*…… jaktende på noen mystiske spor… med et digert forstørrelsesglass i den ene vingen…

 

Et digert spor hadde satt avtrykk utenfor leiligheten her i dag morges… Og det måtte jo forfølges…. Det førte meg  gjennom en park….ned til toget… Jeg gikk så klart ombord i toget… og bortsett fra meg, var det få folk i den skumle kupeen…. Jeg lette gjennom hele toget, mens det beveget seg i full fart avgårde…. og stoppet på en stasjon jeg kjente igjen…

 

 

 Når toget stoppet så jeg igjen sporene som hadde satt meg på hele dette hemmelige oppdraget…fått meg ut døra…og avgårde… Sporene forsvant bortover perrongen…og mot en grønn plen…Og jeg føyk så klart som ei skremt høne etter sporene…. men så ingen…

….løp videre…tipp-tipp-tipp-tapp-tapp-tapp….. Men SÅ med ett, var det ingen skumle spor lenger, men RETT foran meg sto verdens vakreste høne 

 

Hi-hi…Nei…det var ingen høne, men ENGLA.!!…. som i Englas.blogg.no

 

Og fra spøk til alvor…. det hele var veldig planlagt.. Og ikke så tilfeldig som det virker…Jeg dro for å besøke Engla, bloggvenninne som jeg har truffet før også . Og når man finner tonen med noen på blogg, som man liker MINST like godt  ute i virkelige verden også, så fortsetter man gjerne å ha kontakt også da <3 . Med Engla og meg kjennes det  som vi har kjent hverandre lenge, for vi “kakler”  nå hvertfall som to høner begge to 😉

 

En herlig dag på landet, med verdens fineste  Engla

 

Vel….oppdrag utført 😉 

Her er svaret på årets siste påskenøtter, og trekning av siste vinner til det egget jeg har igjen 🙂

 

1) Dette var så klart….

 


Michael Jackson

 

2) Og dette var …


John Lennon…

3) Disse to ansiktene var….

Til venstre Johnny Depp…Og til venstre Brad Pitt…..

 

4) Og i egget her sto det: 

 

“EN påskekylling på bloggen er bedre enn ti på taket”  

 

Og nå er alt klart for Den Gale Kyllingen for å trekke siste vinneren….  

“Med brask og bram….med fanfarer og smell….med champagne og hylende fans….. opp av lommen til Den Gale Kyllingen  ….KOMMER : “

” jada….vi ser deg!!”….

…..”kommer……..”

 

 cathrinehenriksen.blogg.no

 

 Hurra, på siste dagen var det deg som vant! Og du har jammen stått på også 🙂

Nå kommer et rykende ferskt påske-egg til deg snart 🙂  Graturlerer!!

Og så helt til slutt vil jeg bare si…

35 kommentarer
    1. Lisbeth: Nei, du har ikke vært så mye på blogg i det siste, og mange andre som har tatt seg litt fri også tror jeg 🙂 Men jeg måtte ha påskenøtter jeg, var liksom blitt en tradisjon 🙂 Ja, kjempekos med Engla-treff, vi bor ca 45 minutter med tog fra hverandre, så noen mil er det jo 🙂 Men det går fint 🙂 Ha en strålende dag du også 🙂 Her skinner sola 🙂 Stor klem <3

    2. Jeg har ikke hatt så mye blogg tid i det siste, og lite påskenøtter fra meg 🙂
      Men må jo innom her en tur 🙂
      Så koselig at dere får treffes, bor dere nærme hverandre?
      Ha en strålende dag
      Klemmer

    3. Tattavkvinnene: Du hadde flere riktige dager du, hadde du ikke? 🙂 Det var mange som synes det var litt vanskelig, enten med bygningene ELLER med ansiktene 😀 Ja, ja… Ikke lett å vite når man sitter der med alle løsningene selv, og synes det ser SÅ enkelt ut 😀 Ha-ha.. Neida, ikke noe skummelt oppdrag, veldig koselig 🙂 Jeg var SÅ blek!! 😮 Engla har litt farge hun 😀

    4. Aw, det var et koselig lite oppdrag og langt i fra så skummelt som jeg så for meg ^^ Fine damer i sola <3
      Hihi, da fikk jeg riktig svar én dag i hvert fall 😀
      Gratulerer masse til henne, og takk for fine påskenøtter <3

    5. Mariann Sæther Tokle: Synes du vi likner? Koselig 🙂 Nei, siste dag var det Cathrine, og hun ble VEEEELDIG glad hvertfall 🙂 Koselig 🙂 Ha en fin dag Mariann 🙂

    6. cathrinehenriksen: Det var gøy at DU vant, for du har vært med hver dag også 🙂 Så nå skal det pakkes og sendes og det blir kos 🙂 Jeg er glad du er med på sprellene mine 🙂 Ha en herlig dag du også 🙂 klem <3

    7. ladyaugust: Ja, det var veldig koselig 🙂 Og så avsluttet jeg påsken og påskenøttene med henne:-) Det passet bra. Min venninne bor jo der ute også, mammaen til lille supermann, så det var et lite besøk der også 🙂 Ha en fin-fin dag du også søs, kose deg med sola, og bikinibuksa 🙂 Klemmersåflatatte <3

    8. Deilige været og koselige besøket og i dag er det helt samme vær tilogmed 😀 Fineste søs og fineste Engla. Ha en nydelig dag kjære søs <3 klæmmevarmt 🙂

    9. Væææ.. jeg reiser tilbske til byn i morgen og ankommer onsdagen:) så er litt fri igjen her!:)haha
      Du får ha en gog god natt og sove godt frøken strøken!:)

    10. frustrertfrueihouston: Ja, jeg har hatt en aktiv og morsom påske, men hadde trengt en uke til, for bare å late meg 😀 he-he. Kjempekos hos Engla <3 Jeg koser meg med alt styret med nøtter og kalender og sånt, men litt godt når det blir vanlig blogging igjen også 🙂 Store nattaklemmer på vei med fly <3

    11. cuskima: Ja, sånn kan det gå noen dager 😀 Ja, det var varmt og deilig hos Engla også 🙂 Litt solbrent faktisk jeg 😮 Klemmer i vei , nattaklemmer og greier <3

    12. Moving On: Så fint du har kost deg 🙂 Nå får du påske-egg en av dagene 🙂 Sove godt <3 I morgen er det hverdagen igjen for meg :-/Hjælp!! 😀

    13. Så moro at du har kost deg hos Engla i dag, og fint vær har det vært ser det ut for. Tusen takk for alle påskenøttene, at du orker å lage i stand for oss her inne! Og gratulerer til dagens vinner! Kanskje du burde søkt om en ny og roligere ferie nå etter påske, sånn som du har flakset hit og dit i hele påsken. Du kunne nok trenge noen rolige dager, tenker jeg! Men det blir vel noen inneklemte fridager i mai, som kan nytes. God natt klem fra Houston <3

    14. Engla: Ja, det var en herlig dag 🙂 Og jeg fikk noen fine timer med Lille supermann og mammaen hans etterpå 🙂 Og nå vet jeg hvor du bor, så lettere å svinge innom senere også 🙂 Jepp, kakler i vei vi to 😀 Kjempekos, og å treffe Lykkeliten <3 Sov godt min venn <3 klemmerilangebaner <3

    15. En herlig avsluttning på påsken <3
      To kaklende høner der har du oss 🙂
      Tror jammen vi kunne kaklet i vei enda, hvis ingen hadde avbrutt oss 🙂
      Men nå er lykkeliten i seng for lengst og jeg er på tur nå 🙂
      Måtte bare få med meg kveldsinnlegget ditt først, hihi
      Ønsker deg en riktig god natt fineste frodith og tusen, tusen takk for noen fine timer sammen med deg i dag <3
      Go´nattaklem til deg fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg