Den vakre hestehovens dag… :-)

I dag er det hennes dag…. Hestehovens dag…. Født på våren som hun er… En lys, blid topp, øverst der på toppen av stilken… Hun får andre til å smile. Vi gleder oss over muntre tilrop fra henne der hun står. Man blir veldig glad når man ser henne.

Hun står plantet i jorda, noen ganger på litt vanskelig underlag.. litt steinete og ikke alltid like solfylt. Andre ganger står hun plantet på store grønne enger, sammen med mange andre, og lyser om kapp med dem, mens sola treffer akkurat der den skal på hennes gule hode. Da har hun det så flott.

Hestehoven her er Movingon.blogg.no. Hun er ei strålende blid og livlig jente, som sprer om seg med fine kommentarer og blide, artige innspill. Hun går på friskt mot, bretter opp ermene, som en hestehov ofte gjør, og går løs på oppgavene, når hverdagen ikke er så lett. Her er ei jente med jernvilje, med ønske om å komme seg videre, klatre OPP, få det bra. 

 

Movingon jobber som pedagogisk leder. Hun jobber også en del med frivillighetsarbeid, både i Norge og av og til også i utlandet. Hvis hun skal reise privat, for å kose seg noe sted, så holder det å reise ut av byen, da er hun godt dekket sier hun selv 😀 Men hun liker både nye land, skog og fjell.

Hun liker kjærlighetsfilmer og mener hun er typisk jentete innen filmvalg. Favorittfargen er lilla, og hobbyene er Scrapping, trening, venner og være sammen med dyrene sine. Hun har noen ulldotter av ymse slag.

Jeg har ikke kjent Movingon mer enn et par måneder, men hun er allikevel mer direkte, åpen og ærlig enn mange andre , så jeg føler jeg kjenner henne litt likevel. Hun har vært med på karnevalet mitt, som vi feiret i slutten av februar en gang, og hun stilte sprekt opp og tok bilder spesielt til denne anledningen


Artige Movingon. 

Hun stilte opp i jakten på den lille gule, altså Hestehoven, og ble den første til å finne Årets første hestehov her på bloggen, allerede i februar… ,og hun vant derfor en liten Hestehov-veske jeg hadde laget…

Og i dag har hun bursdag!! Fineste Hestehoven, fineste Movingon!!

Så kjære du, Hesthoven, i dag har du bursdag. Og jeg håper du får en så nydelig dag som bare det. At du koser deg, slapper av, nyter sola litt og får burdagskake 🙂 Iallefall skal du få en her hos meg. Den er ikke fylt av krem og god sjokolade, på ekte vis, men den er fylt av mye god energi og fylt av gode ønsker for dagen. 

Gratulerer med dagen da Movingon <3

Store klemmer fra meg!
 

 

 

#hestehov #sterk #livlig #bursdag
39 kommentarer

Siste innlegg