Mens jeg venter på Høne-Pøne ;-)

Vel…nå har det vært stille på Høne-Pøne Von Bentasil og Vaniljeogpepper en stund…DU vet hvem jeg snakker om ikke sant? Bildet under er fra oppkjøringen til julekalenderen…

Vel, de er jo på turnè rundt til de forskjellige bloggerne jeg har plukket ut 😀 Og nå har de nok vært noen dager på postkontoret.. Men jeg VET hvem de er på vei til, og snart får du vite det også 🙂 Jeg varsler det så fort det er noe å varsle…

I mellomtiden for jeg nøye meg med denne lille erstatningen… En gjeng høner jeg fikk av venninnen min til påske…

Har du lagt merke til at den ene er mistenkelig lik Høne-Pøne? :.-D

Til og med den lille runde frampå magen der… Tror Høne-Pøne har stukket til Sverige og sittet modell 😉

Ikke helt samme greiene som den tjukke, store  EKTE Høne-Pøne nei…. Men watch out: Hun vil snart være i omløp igjen 😀

 

 

 

39 kommentarer

Siste innlegg