Og hva gjør så Frodith på 1. mai…?

Ikke stort….


…blir nok en del av dette…. blogg og inntak av energi… 😉

 

Store muligheter for en del av dette også….

 

 


…kanskje, kanskje… tar jeg en tur ut og plukker noen blomster….

 

 


….eller jogger en tur i det fine været….. MEN det blir det nok MINST sjanse for….

 


….jeg kan jo “ta en runde med vaskemaskinen”…. dvs vaske noen klær….også lite trolig… 😉

 

….størst er nok sjansen for dette…..

 

 ..at jeg flagrer en tur ut i byen… og fotograferer noen fine skygger eller noe 😉

 

 

 

 

 

#1. mai #sløving #energi #lading #fotograferer
43 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Å ja, du filmet i går også, stakkar, der er det full fart hele tiden 😮 Jeg bare lå og koste meg i sofaen her med nesa i en klut 😀 Forkjøla igjen. Men i dag har jeg svingt meg litt igjen 🙂 Handlet,vvært på cafe, kjøpt gave til niese som feirer 20-års dag i morgen 🙂

    2. Det var sikkert godt med en fridag midt i uken som egentlig ikke er der 🙂 Da er det viktig å utnytte den, enten det er for å dyrke hobbyen sin, kose seg eller for å gjøre noe fornuftig 🙂 For min del ble den brukt fornuftig på filmsett 🙂

    3. hamyst: Hi-hi, her ble det fløyet ytterst lite, enda mindre jogget 😉 Men pleiet mitt vinnende og vakre vesen fikk jeg gjort Ha-ha 😀 Lå her og dvasket meg i timesvis med nesa i en klut 😉

    4. Fru Stussli: Din dag hørtes helt kjempekos ut 🙂 Og det var min også, i min form 😀 He-he God morgen til deg <3 klemmer godmorgenklemmen<3

    5. Hehehe! 😀 Håper dagen din ble fin! At du fikk flakset og fløyet ditt du ville, tatt de bildene du måtte ønske og pleiet ditt vinnende og vakre vesen! 🙂

    6. Haha
      Håper dagen din ble fin uansett hva du valgte!
      Vi syklet langt og hadde besøk. Nå er jeg supertrøtt. Usikker på om det er ølsmaking eller lang sykkeltur eller en kombo. Nå skal jeg finne sengen!
      Stoooor nattaklem

    7. Trille: Hei- Trille, så utrolig koselig at DU kom innom, akkurat DU, for deg har jeg savnet altså 🙂 Jeg har bare ligget og latet meg på sofaen, nesten hele dagen. Men det har passet formen min også. Litt forkjøla, ganske sliten og litt vondt i magen av en eller annen grunn. Men tenkt mye lurt har jeg gjort, snakket med noen hyggelige folk og kost meg sammen med samboeren her 🙂 Jordbær, is og sjokolade i skålen her 😀 Og du står på og jobber fremdeles 🙂 Trives i jobben fortsatt? Samme? 🙂

    8. Herlige, herlige Frodith! <3 Jeg har jobbet. Pratet med mamma. Vasket litt klær. Krysset av litt på lista mi. Listelisteliste. 😀 😀 Hva ble det til at du gjorde? 🙂

    9. cuskima: Ja, jeg også 🙂 Liker den måten jeg har bloggen på nå 🙂 Litt nært på en måte, jeg liker meg best sånn ute i verden også,med litt færre men nærere relasjoner <3

    10. Maren: Ja, her slappes det skikkelig av i dag, veldig deilig 🙂 Jeg er aktiv nok som regel i alle ferier og helger, og noen ganger er det så godt å BARE ta det helt med ro 🙂 Nyt dagen videre du også 🙂

    11. cuskima: Ha-ha…ja det er krevende med mye kommentarer, og da er det greit at man har få lesere 😀 Jeg har få lesere, men mange av de kommenterer 🙂 VIl heller det enn 20 000 lesere og 4 kommentarer pr dag 😀 Men det krever litt med alle svarene og sånt ja 😀 men det er jo kos da, man blir jo kjent med folk <3 klemmer <3

    12. Lillian: Hei-hei 🙂 Ja, jeg kan se litt rar ut i noen sammenhenger 😀 Hi-hi. Neida, ikke noe tegnebrett.Jeg tegner i Paintprogrammet, og sitter kun med pekefingeren på museplata på lap-topen kan du fortelle henne 🙂 Så moro at du har vært på sommerfuglkartlegging da 🙂 Der skulle jeg ha vært med <3 hi-hi Stor klem tilbake <3

    13. Så fine bilder av deg! 🙂 Du er flink, min datter spør om du har tegnebrett? 🙂 Ha en fin dag, jeg har vært på sommerfuglkartlegging i dag, faktisk! 🙂 Klem

    14. fint vær ute og iskaldt med solen strømmer gjennom vinduet og gir energi tii………………..lese litt i en bok lese ferdig bloggene eg trodde eg hadde lest,men var bare så sykt mye kommentarer som eg hadde måtte gjøre først hahaha, guri people i love you,men såååååå glad eg ikkje har 40 000 faste lesere hahahaha
      kose deg uansett hva du skal. eg skal bli litt…..mer….motivert…..om…..en….stund…..kanskje….
      klemmeting <3

    15. karenmarenmette: Jepp, det ble mest av de to øverste ser det ut til, blogg og soving 😀 He-he.. Synes det er SÅÅÅÅ deilig. Snart middag 🙂 Kos deg du også 🙂

    16. Var jo mange fine ting det.. Husvask, klesvask, sløving, kosing, tur, jogging, fotografering.. Høyres ut som ein kjempe deilig dag det jo.. Ev.kanskje berre nokre få av dei tinga er jo også kjempe deilig.. Godt når det kan vere litt slik nokre dagar at det blir som det blir 🙂 kos deg uansett..

    17. frustrertfrueihouston: Ja, skikkelig pysj-dag 😀 Prøvde oss litt ut,men jeg passet bare best her i dag 🙂 Ja, får håpe du får sove litt på flyet da, og i det minste MASSE når du kommer hjem <3 Take care <3 Klemmervarmt <3

    18. Deilig å ikke ha noen planer, bare sløve rundt. Ha en fin 1. mai. Her skal jeg levere bilen på service før turen hjemover. Her er ikke dette en fridag. Drar i kveld og håper på noen timers søvn på flyet siden jeg drar sent. Klem <3

    19. hahahah!!
      sååå bra det er og høre andre en meg slv som går og vandrer i pysjen enda!
      *like it*
      ja jeg MÅ komme meg ut etterpå, bare fine ut hvor og hva, og ut av slaraffen pysjen!:)
      MEN assa, klager ikke, det er ganske så greit og ligge på sin egen sofa, i egen pysj og bare gjøre som en vil uten noen som henger over en ” kle på deg” haha!!:)
      Klem klem <3

    20. Moving On: Jeg MÅ klare å dra meg ut døra 😀 Men jeg må FØRST…. spise litt mer 😀 Hi-hi..og så kanskje… Foto er jo moro da… bare jeg får klær på meg først…ikke pysjen liksom… Ha en flotters dag du også snupps, og kose deg INNE eller UTE. Men ute er nok best 😀 Jeg også .-) KLemmer <3

    21. cathrinehenriksen: Ja, jeg bør prøve å dra meg ut døra her litt altså 😀 MÅ klare det …. ——->
      Klemmer på vei med bussen <3

    22. heheh ja det er mange valg en kan ta!=)
      her går jeg selv og lurer på, bli sittende inne og stirrer i skjermen, eller ta meg en tur lut lutvann, eller dra meg heeeeeelt over til sognsvann! valgetskvaler! haha
      ha en fin fin 1 mai dag frøken =)

    23. Hahaha , så herlig ….ja her er det mye blogging på gang her også , og litt energi innimellom :p
      Må huske å ikke putte deg selv inni vaskemaskinen nei , haha 😀 Herlig lesning …..Håper du får deg en tur ut da , er jo så flott vær :)) Uansett så får du ha en super 1. Mai :)))) Klemmer <3

    24. Hørtes ut som om du får en fin og effektiv 1 mai dag ! 🙂 Her skal det bare være avslapning og kose stund tror jeg ! 🙂 Eller Alexander gjør ting ute, mens jeg gjør ting inne ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg