Alder ingen hindring ;-)

Her har jeg tema ALDER i dag…  tydeligvis….Både til morgen og til kvelds… Og ikke for at jeg føler meg spesielt gammel, nei det var mer en tilfeldighet fordi jeg skulle avgårde å feire 20 -årsdagen til den yngste niesen min. Hele familien på plass, både unge og gamle og mye kos, god mat og moro. 

Og her en liten titt inn i enkelte sysler familien bedriver på bursdagsselskaper 😉 uansett alder… tydeligvis… he-he

Niesen min har taket på dette…

Kaster seg rundt, saltoer og diverse…

 


Jeg ikke fullt så elegant kanskje….

Helt umulig å la være å HYLE…. 😀 Det ljomet i hele nabolaget der 😀

Kiler i magen…

 

Jepp, morsom bursdag 😉 

 

Har du gjort noe morsomt i dag? 

Har du hoppet på trampoline før?

 

 



#hoppe #trampoline #bursdag #spretten #glede #kaker
65 kommentarer
    1. Det så gøy ut! Kan ikke huske sist jeg hoppet på en sånn. Da vi var små drev vi å trikset rundt som noen galing, skjønner ikke at vi turte! Haha, men å hoppe er gøy da, og ikke så veldig skummelt ^^
      Synes du har stilen inne jeg altså! Og litt hyling er obligatorisk når man svever rundt i lufta på den måten 😀 Hehe

    2. cathrinehenriksen: Jøss, tomt, det var da virkelig ikke med vilje 😀 Jeg tror jeg prøvde meg på en smiley eller noe 😀 Men borte vartn 😀 Ha en flott start på nye uka du også 🙂 God klem <3

    3. antiahobby: Ja, vi skal også ha hus en dag 🙂 med en liten hage.. og der skal jeg ha voksen -trampoline 😀 He-he Si i fra når du har vært og hoppet 😀 Og bilderr 😀 Ha en flott mandag du også 🙂

    4. Bodd i blokk vi og i 16 år. Kjøpte hus i desember. Så vi nyter og har så stor glede av hagen vår. Trampolinen ble satt opp i går. Ikke fått prøvd den enda. Men den skal prøves ganske så fort 🙂 Ha en flott Mandag 🙂

    5. cathrinehenriksen: Ja, det var rett før mamma prøvde også, hun HAR lyst, men er redd for å bli for svimmel…er jo over 80 liksom.. Ja, turen din så fin ut. Alltid kos å gå langs elva 🙂 Klem <3

    6. hamyst: Ja, gjør det 🙂 Hvis du har lyst til å se: JEG har holdt kyllinger i går også, på bloggen i dag. Også en av bursdagssyslene i går 🙂 <3

    7. hamyst: Hi-hi, åå neida… det gjelder å hoppe rett opp og ned, hyle alt man kan, og lande med et brak midt i igjen 😀 Var veldig moro 🙂

    8. miastorp: Oi, ja det hørtes moro ut, jeg hyler jo bare jeg har startet littegrann, og veldig høyt tør jeg IKKE ennå 😀 Så sånn skikkelig høyt, da hadde jeg skreket over grensa mot Sverige også 🙂 Og det er helt umulig å hoppe uten å le eller smile i det minste 😀 Kino hørtes kos ut 🙂 Hvilken film? 🙂 Klemmer i massevis tilbake <3

    9. Hehe, ja man får brukt mange muskler men mest lattermusklene 🙂 vi har trampoline i hagen så her er det ofte hopp og sprett! Ida har en teknikk som gir meg ekstra sprett og når hun gjør det kan jeg love det høres helt over grensa 😉 vi var ute å spiste og så på kino i går. Koselig dag 🙂 i dag skinner sola i gjen så da blir det nok å suge til seg litt D vitaminer før vi snur nesa mot Norge. Ha en super dag og masse klemmer fra “syden” <3

    10. Helge: Æsj, kjedelig med trakteren, får du deg kaffe da? Vannkoker og pulverkaaffe? Skal du sykle til Sandefjord da eller? FInt i Sandefjord 🙂 Ja, moro på trampolinen altså, veldig gøy 😀 Ha en fin søndag 🙂

    11. lifeistooshorttowait: Ja, man må hvertfall være edru 😀 Det er helt sikkert.. Og det er så mye kiling i magen at jeg måtte gjort det MYE før det ga seg .-D Mamma var nesten litt lysten på å prøve hun også 😀 Men var redd for å bli svimmel.. Æsj, så dumt at du måtte dra hjem da. Ja, du får skaffe bedre senger i vogna :-)Håper det går fort over denne gangen da 🙂 klemmer <3

    12. antiahobby: Åå, din heldiggris, det er kjempegøy altså!! Jeg kan ikke ha her, bor i blokk, og ingen egen plass å plassere den liksom.. så får gjøre når jeg er på besøk 😀 Kos dere med den dere, skynde deg å få den opp, så har du er morsom søndag 😀

    13. Karoline Johannesen: Ja, det er altså SÅ hyle-trigger for meg hvertfall 😀 Broren min står og ler høyt, for han synes jeg hyler så fælt 😀 Og jeg klarer IKKE la være 😀 Jeg har gjort dette sjelden da, og kanskje jeg hadde hylt mindre om jeg var litt vant 😀 Veldig moro 😀

    14. Moving On: Å heldiggrisen som har i hagen 🙂 Jeg bor jo i blokk her, og ingen som har satt opp en felles trampoline… men det burde de 😀 Jeg hadde trent MYE om det hadde stått en her, for det er kjempegøy 🙂 Hvordan gikk råskinnet?

    15. Livsrom: Ja, ikke sant 😀 En spretten dame i sin beste alder, det er som jeg skulle sagt det selv 😀 Jeg har ikke vært MYE oppå en sånn jeg heller skjønner du, det er derfor jeg HYLER sånn 😀 Kiler noe voldsomt i magen 😀 Jeg tror jeg hadde trent MYE om jeg hadde en sånn på utsiden av huset 😀 He-he Klemmer god morgenklemmen og skal i gang med noen kyllinger her snart <3

    16. Flinke folk på trampolina som jeg aldri har hoppe på. I går så vaska jeg leiligheten. Klarte og dytte kolben til kaffetratern rett i gulvet. Skjønner ikke hvordan jeg klarer det men ikke første gangen. Må skaffe ny iløpet av uka. I dag blir det tur til Sandefjord, skal bli godt med litt luft. Ha en fin søndag.

    17. Gjort noe artig i dag – nope, måtte bite i det sure eplet å reise hjem, må få tak i bedre madrasser til campingen har jeg innsett.
      Hoppet på trampoline – nope, jeg med den ryggen og diverse håndballskader… ikke å anbefale, men gubbelille gjorde det i fylla en gang…meeeeen….ooops…. tror forresten han bomma på trampolina jeg…hmmmm…. klem <3

    18. Artig med trampoline. God trim 🙂 Vi kjøpte trampoline fredag, ikke fått montert den enda. Regner med det blir i morgen. Da må den testes og 🙂

    19. Nå er det en del år siden jeg hoppet på trampoline sist. Pleide å ta salto og herje som en villmann. Men tror nok det ville blitt hyl, skrik og sug i magen om jeg karret meg opp på en trampoline igjen np 😛

    20. haha så artig!
      Har faktisk trampoline i hagen her, så den er jeg på omtrent dagelig:)
      utrolig morro, og ikke minst god trening!
      men kan tenke meg det kilte godt i magen om en ikke er vandt med det.

    21. Ikke verst det der. En spretten dame i sin beste alder:):) (nr 2 om du skulle være i tvil om hven jeg mener;))
      Tror knapt jeg har vært oppå en sånn jeg.
      Nattaklem fra meg<3

    22. Kristin: Ja, det var morsomt å hoppe. Det kiler så mye i magen hos meg at jeg MÅTTE hyle høyt 😀 Til og med mamma hadde litt lyst 😀 Så bra du har hatt en kos dag 🙂 Nattaklem<3

    23. ladyaugust: ÅÅ, du er en trampoline-tøffing egentlig du da :-D? Høyt oppe over husene, og uten å skrike høyt? Nei, jeg er skikkelig sofadyr om dagene jeg nå egentlig, men i dag var det bursdag, så da fikk jeg dratt meg ut 😀 Jeg trenger også mye sofa nå 🙂 spretten nattaklem <3

    24. Hihi, så herlige bilder!! 😀
      Det er tydeligvis noe med trampoliner, for det virker som om alle synes det er gøy, og at det er lov for alle å synes det er gøy 😉 Lenge siden jeg har hoppet på trampoline, men det frister like mye hver gang jeg går forbi et hus med trampoline i hagen (og det er det jo mange som har) 😮
      Jeg har ikke gjort så mye gøy i dag, men har hatt en rolig og koselig dag 😀
      God helg videre 😀

    25. Trampoline kan være kjempegøy 😀 Vi har hatt trampolina oppe hvert år her, men tror ikke den skal opp i år. Det er kjempebra trim, flere musikere har tatt morgentrimmen på den og jeg har hoppet sammen med en som sendte meg til himmels som en rakett haha da ble jeg litt redd for trampolina og han ble sååå liten der nede. Jeg har ikke gjørt så mye i dag, hadde mange planer men ble litt mer sofa liksom 😀 og det var akkurat det jeg trengte. Goodnattiklæmmen <3

    26. Herlig <3 Ja jeg hopper med nabojente og lykkeliten 🙂
      Lykkeliten hopper med tauet i hendene han da, hihi
      Nå må jeg stupe til køys men først må jeg sende avgårde en god klem til deg <3

    27. cuskima: Man spretter jo så høyt, og det kiler SÅ i magen 😀 He-he. Ja, tau er litt moro det også, men kiler ikke så i magen 😀 OG jeg kan ikke hoppe noe av det her 😀 Men moro å gjøre det på bursdag 🙂 Har du hatt en fin dag snupps? 🙂

    28. lulltove: Ja, jeg trenger ikke gjøre så mye MORSOMT jeg heller for å ha en god dag 😀 Men i dag var det jo litt morsomt i tillegg. Det kiler så VELDIG i magen 😀 Og så har jeg holdt kyllinger 🙂 De 20-30 åringene som var der, spratt MYE høyere enn meg ja, og saltoer og greier. Jeg bare hopper opp og ned 😀 He-he…

    29. Kult! Du er modig 🙂 Jeg har prøvd, men syntes det var veeeldig skummelt. Jeg har ikke gjort noe særlig morsomt i dag, men, det har likevel vært en god dag 🙂

    30. Engla: Ja, det er veldig moro, og jeg gjorde det sist for noen år siden. Så var kanskje et par år siden. Broren min husket at jeg hylte sånn veldig sist…Det husket ikke jeg.. Men jeg husket det når jeg satte igang nå 😀 Det er umulig å holde munn 😀 for det kiler sånn i magen .-D Hopper du tau med Lykkeliten? 😀 Hi-hi Stor god klem til deg min venn <3

    31. Herlig <3
      Det ser veldig gøy ut 🙂
      Jeg har nok hoppet jeg også, men akkurat nå husker jeg ikke sist...
      Men jeg har hoppet tau de siste dagene og det er kjempegøy 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld vennen min <3
      Klem fra Engla

    32. frokenfjeldberg: Ja, ikke sant det er moro, jeg tror jeg kunne trimmet mye mer om jeg hadde en trampoline, for jeg glemmer NESTEN at jeg blir sliten 😀 Det er så gøy, jeg hyler HELE tiden, for det kiler sånn i magen, og broren min ler seg fillete fordi jeg hyler sånn 😀 He-he. Og jeg hopper bare opp og ned… og ikke noe salto en gang 😀 Klemmer <3

    33. Herlig innlegg og herliv smittende livsglede.. Så koselig med hyggelig bursdag med venner og familie, jeg har hoppet på trampis vet du. Med tante barna mine..kjempe gøy..=O);P Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg