Verdens sterkeste Pippi? ;-)

VI har faktisk en del Pippier her inne i blogg-blokka. Mange fine damer som “tar en Pippi” og går løs på ting som de ikke har gjort før, og derfor tenker at de KAN…På ekte Pippi-vis. Og det er folk med guts og vilje, og der er sterke som bare rakkern de altså.. Men det er bare EN Pippi her på blogg, som jeg kjenner hvertfall, som er SÅ sterk som DENNE Pippien. For Cathrine Henriksen.blogg.no ,hun er sterk hun!!Hun trener hver dag nesten, og hun løfter tunge vekter, med armer og bein. Og jeg kan bare drømme om at jeg skulle få til noe som helst av det der..

Der jeg ikke klarer EN armheving en gang…. tar Cathrine sikkert 100 kg, og en hest.. VI har tullet litt med hvilket radarpar VI ville blitt liksom… Hun hadde kanskje fått fart på fiskepuddingen min, hvis vi hadde møttes på trening .-) Men det er jo tross alt ikke slike forskjeller som har noe å si, når man treffer folk man liker her  inne, pudding eller stål spiller plutselig ingen rolle.

Cathrine er ei sprudlende og flott jente, akkurat som Pippi. Hun har alltid  noen koselige kommentarer å komme med,og vi har noen lange og artige samtaler her inne.  Hun virker ærlig og åpen og det virker som hun gir  av seg selv, uten å gå på akkord med privatlivet sitt. Og om hun er litt sterk i armer og bein, VEL…. så virker hun minst like sterk og stødig mentalt også hun. Trygg på seg selv, god selvtillit, og lever livet med et positivt fokus virker det som :- )Jeg føler at jeg kjenner henne litt nå, selv om vi ikke har kjent hverandre veldig lenge her inne.  Hun virker ærlig og oppriktig, og glad i å ha folk rundt seg. Ei ordentlig god-jente 🙂 Treningsinteressert, glad i familien sin og vennene sine,og som Pippi har hun massevis av glimt i øyet, og noe jeg aner er en liten “RAMP på lur”

 

Cathrine kjenner til min “sint som en okse”-sammenlikning, og der jeg er sint som en okse, er hun sint som Hulken..(sier hun da..). Så dette kunne jeg jo ikke la gå hus forbi, så hun er forberedt på hva som skulle komme  😉 Hun mener selv at hun innimellom kan bli veldig sint, og da likner Hulken…Jeg TVILER på at hun kan bli veldig sint i det store og hele jeg, så den tegningen med nedover- munn var slett ikke lett, for det er jo slett ikke sånn jeg opplever henne i hele tatt.. Men litt morsomt å lage den var det jo.

Og hva er så grunnen til dette “portrettet”?

Vel, det er rett og slett bare en blogganbefaling, som er noe jeg lager når jeg føler for det, når jeg har blitt litt kjent med folk og dannet meg et bilde, og når en ide om både tekst og tegning sitter løst i fingertuppene. Så: 

Om du ikke har besøkt Cathrine før, så gjør det! Knakende kos jente 🙂 

 

Har du vært på bloggen til Cathrine før?

Pleier du å ha blogganbefalinger på bloggen din?

Liker du å bli tegnet?

 

 

#blogg #bloggvenner #blogganbefaling #venner #Pippi #fysisk styrke #mental styrke #Cahtrine #tegninger
68 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, du har også hatt noen av de, det er veldig gøy det, å kunne anbefale noen. Og når jeg har en tegning i fingrene i tillegg, så MÅ jeg bare 🙂 Og Cathrine er ei morsom Pippi-jente 🙂

    2. Jeg tror faktisk ikke jeg har vært innom henne før nå, men jeg kjenner igjen profilbildet fra kommentarfeltet ditt 🙂 Hun ser jo råsterk ut! Jeg skulle gjerne blitt trent av hun der, ikke fordi målet mitt er å bli supersterk, men fordi det alltid er gøy å bli pushet av noen som virkelig brenner for trening 🙂
      Dette var en veldig fin og koselig blogganbefaling ^^ Jeg har det fra tid til annen jeg også, men det vet du nok <3

    3. Min matgale verden: Hun trener 😀 Og kunne helt garantert hatt en tyv på hver arm hvertfall 🙂 Hun er en artig jente, litt smårampete og full av selvtillit ,jeg liker sånt <3 Håper den Pippien i Bergen har det bra <3 I morgen er det fredag min venn <3 Det blir bra ikke sant? 🙂 Jeg skal på Military Tatoo 🙂 Spennende! Stor klem til deg <3

    4. Jeg liker å bli tegnet ja, og Bonnie liker det nesten enda mer..:) Skal kikke inn hos pippi jeg, og se om hun kjevler pepperkaker på gulvet, og vasker det med en skurekost på hver fot. Ha en fin kveld. klemmer

    5. Karoline Johannesen: Ja, her fikke jeg sansen ganske fort. Har vel bare kjent henne fra litt før påske faktisk, toppen et par måneder. Men hun gir såpass mye av seg selv, så jeg har dannet meg et inntrykk allerede 🙂 Hun sier det stemmer 😀

    6. Hehe joda han er jo det, men øver meg på å bli litt mer lik Lotta fra bråkmaker gata eller Sola da. For jeg er nok litt pysete så kunne vært greit og ikke være så “redd” for alt hehe :))

    7. MayBritt Bråthen: He-he, ja vi har hver våre som vi kjenner oss igjen i.. 😀 He-he Ludvig er veldig søt da, han er man jo kjempeglad i, det er en fin en å likne <3

    8. hamyst: Ja, artig jente som det er lett å komme i kontakt med, morsom, seriøs, trygg og ærlig og bittelitt rampete… det VET jeg 😀 Ååå, takk for det 🙂 <3

    9. ja man må ha med alt vet du hahahaha:)
      Og være positiv vet du og feire alle seire ;))
      Ja hun tigger og spiser og er mer segselv nå <3
      og ja søvn wohoooo, blir smashing :))
      klemmeting <3

    10. cuskima: Ja,kanskje vi må ha en USB-nedlasting 🙂 For å få med ALT liksom 😀 Hi-hi Ja, god fantasi 😀 Det liker vi <3 Så bra hun er på bedringen ,og så bra du skal få deg litt søvn <3 Det høres herlig ut 🙂 STOOOOR klem <3

    11. Moving On: Ja, veldig kjekt ta feil på SÅNT 😀 Jeg trodde jeg bare skulle skrive, men det er som i en liten blokk, med leiligheter på alle kanter, noen litt nærme,som man besøker ofte, og andre naboer man ikke ser SÅ ofte liksom:-)

    12. Hun er faktisk helt fantastisk!!
      Har i løpet av kort tid blitt glad i den jenta, hun er både skjønn, snill og flott!
      Og det er jammen du og Frodith!

    13. ja det har vi vet du :))
      så kalenderen er egentlig grunnen til at vi ble kjent, så vittig 😀
      ja er egentlig fint med likheter og ulikheter er jo det som er gøy å lære av og om hverandre og ikkje være kliss like alltid, selvom mange er likere enn forskjellig tross alt:)
      Den dagen vi treffes kommer vi til å tyte så mye at vi må ha en sånn sjakk klokke som de har på sånne fastspill vettu ellers kommer vi til å bable i munnen på hevrandre. Egentlig kunne vi bare koblet sånn usb på hverandre og lastet ned hahaha
      For en ide 😛 ser det for meg, vi ledninger koblet opp mens vi tyter hahaha dobbeltsnakking 😛
      hahaha herlighet bra vi har fantasi hæ?
      Ja eg er megselv og later ikkje som så veldig mye annet, eg er enig med deg at kjemi og tone ikkje bare skjer i RL,men like godt på blogg eller nettchat eller hva som helst 🙂
      Tussi er mye bedre, takk, i natt veket hun meg kun engang, jippiiiii og nå skal datteren min bort til 16 mai så eg får sove i fred <3
      klemmeting <3

    14. Ja det er veldig koslig igrunn! 🙂
      Hadde faktisk aldri trodd det da jeg begynte her inne.
      men jammen tok jeg godt feil, noe jeg er glad for igrunn! 🙂 haha

    15. Moving On: Ja, ikke sant hun er fin, det er så kos at det er noen man kan få litt god kontakt med her inne 🙂 Håper du har det bra 🙂 stor klem til deg <3

    16. cuskima: Jeg har flere blogger på lager, inni hodet, som bare venter på å poppe ut 😀 Det er litt avhengig at jeg får en tegning i full frres ut fingertuppene 😀 Ja, jeg synes det er mange her som gir av seg selv, og takk det samme Cuskima, du er også en jeg føler jeg fikk fort kontakt med, og det er fordi du gir av deg selv, og liker en dialog, bli kjent, være deg selv 🙂 Og som jeg sa med Cathrine, så trenger man ikke være prikke lik heller, for det er andre ting det handler om når man får kontakt her inne, det er kjemi og en tone man får 🙂 Og det har du og jeg også, det kjente jeg umiddelbart når vi fant hverandre rundt kalendertiden her 🙂 Håper det er bedre med boffsen nå, vært litt bekymret for både deg og henne… Ha en super dag du også min venn <3 klemmeribøtterogspann <3

    17. ja er igrunn helt utrolig hva den dama klarer!!
      som du sier, en liten pippi!
      har vært innom bloggen hennes en del nå i det siste:) og liker meg godt der inne 🙂

    18. Er selvfølgelig inne hos fineste Cathrine, vi ler av de samme tingene og blir sint av de samme tingene. Og selv om hun er Pippi og eg er Polyanna så er vi ganske så like alikevel :))
      Hun byr på segselv som alle de eg leser bloggene til og som eg er bloggvenner med -inkl deg Frodith <3
      Hun har et godt hjerte og er åpen og ærlig og tøff og vågal og litt sårbar og morsom og skjønn rett og slett 🙂
      Vi snakker om alt mulig fra hennes super mamma og fantastiske bestemor som kommer og skjemmer henne voldsomt bort når de er på besøk,men det er jo bare fordi hun fortjener det 🙂
      Til hennes avsløringer på bloggen som er ganske morsomme og overraskende, til hennes bilsamling, trening og fineste vovvene hennes og ALT mellom der 🙂
      Pleier å anbefale blogger som eg liker eller bare innlegg eg liker og linker alltid til blogger eg låner fra 🙂
      Har faktisk planer om å ha et innlegg om blogger eg leser for å tipse andre,men ting har blitt forskjøvet pga Tussi som har vært syk.
      Liker eg å bli tegnet? kanskje, hater å bli fotografert hahahaha:)
      ønsker deg en smashing dag <3<3

    19. Hookvalley: Takk for det 🙂 Vet ikke om den likner helt, men hun synes det selv, så da er jeg fornøyd jeg 😀 Moro å tegne også. Jeg bruker bare Paint-programmet 🙂 Cathrine er flott og morsom, og har blitt fort kjent på kort tid 🙂

    20. Jeg har anbefalinger av og til 🙂 Jeg er innom bloggen til Cathrine daglig, og liker bloggen hennes kjempegodt 🙂 Så flink du er til å tegne! 🙂

    21. cathrinehenriksen: Ja, man føler seg liksom på en spesiell måte 😀 Men det sure ansiktet der var ikke noe jeg tenkte passet på deg, men moro å lage den grønn 😀 var jo bare samme tegning, fylle inn grønn og endre munnen litt og brynene 😀 Kos deg du også 🙂 Nå er jeg på vei hjem snart 🙂 <3

    22. Haha, seilende på en fiskepudding , dette må “Pippi” få med seg 🙂 Ja , har i grunn ikke sett meg i speilet når jeg har vært sint , bare følt at jeg har vært litt sånn hulk , haha 😀
      Ja du får med deg det meste du og er super flink å tegne også :)) Kose deg masse i dag du godeste Frodith <3

    23. ladyaugust: Ja, det hjelper med en tur til henne, jeg blir klar over at jeg MÅ trene skal det bli noe stål i armene, men det har enda ikke blitt noe av 😀 Stil a lot of fish-pudding her 😀 Håper du har en kjempefin dag du også fineste lille-søs ever <3 Klemmevarmtoglenge med lange armer <3

    24. cathrinehenriksen: Ja, jeg ser mange likhetstrekk med henne. Styrke både fysisk og mentalt, stoler på seg selv og alt det der 🙂 Glad du likte det da 🙂 Den hulken likner jo ikke da, men hva vet jeg, kanskje du blir litt grønn plutselig når du er sint? 😀 Ja, jeg leser godt innleggene til de jeg får kontakt med, og føler jeg senser hvem folk bak bloggen er 🙂 Det skal innrømmes at jeg har vært og snoket på et bilde du hadde inne her da, 😀 Og tegnet litt etter det :- D Ha-ha, jeg ser deg for meg med tønnene på sterke armer, med millioner av klemmer i 😀 Hi-hi Love it <3 Klemmer i vei herfra, seilende på en fiskepudding 😀 <3 hi-hi

    25. frokenfjeldberg: Så bra 🙂 Ja hun er flott 🙂 Koselig jente, og det gikk å tegne henne også 🙂 Håper du har en strålende dag snuppelupp <3 Klemmerpåveimedfly <3

    26. Jepp såklart jeg har 🙂 men så fikk jeg sååå dårlig samvittighet fordi jeg burde trent også haha hm…kanskje det er svaret, en tur inn hos henne hver dag og så vipps er jeg i gang jeg også? fliiir. Ha en super dag søs <3 klæmmelengeogvarmt 😀

    27. Wow , jeg er imponert over tegnekunnskapene dine , det ligner jo faktisk på meg ;-D
      Hahaha……herlig og hysterisk bra innlegg , du har vist fått med deg litt av vert om meg og jeg er enig i det du sier her , spesielt den der med at det er en “ramp” på lur og at du sammenligner meg med selveste Pippi .Det er jammen heder og ære og bli sammenlignet med henne :o) Tusen takk skjønneste Frodith , smiler og ler for meg selv her jeg sitter 😀 Du har virkelig fått med deg mye om meg på den tiden du har kjent meg her inne og jeg føler alt stemmer også , du er jammen god du <3
      Så som du sikkert skjønner elsker jeg disse tegningene av meg :))) Så JA jeg liker å bli tegnet :)) Å som det ligner å , kjente meg igjen med engang faktisk 😀 Haha...å da måtte jeg le her ;o)
      Har akkurat lært meg å linke så har bare rukket å ha noen få blogganbefalinger hittil , men kommer nok flere etter hvert ja :))
      Klemmer i store tønner bært av meg på vei til deg 🙂

    28. Lithanna: Ja, hun er veldig koselig 🙂 Jeg vil gjerne trene jeg også, og i flinke perioder kan jeg være på trening par-tre ganger i uka.. men nå har jeg IKKE vært flink på aldri så lang tid 🙂 Skal i gang igjen når jeg er ferdig med å være syk 🙂

    29. Så koselig da 🙂
      Har noen av disse muskelbuntene på trening selv.
      Det er vel en livstil det da, tenker jeg.
      Jeg var treningsnarkoman før, men føler jeg er sterkere nå, enn det jeg var da. Hadde kanskje litt bedre kondis før. he he

    30. Oslopadde: Ja, og jeg er veldig glad en hoppende padde kommer hit inn 😀 Cathrine er ei artig jente 🙂 Jeg har også en liten pause nå, ellers er det full rulle torsdagene.. Haenstrålendepaddedag <3 KLemmepaddeflatklemmen <3

    31. Lisbeth Pedersen: Ja, ta deg en tur 🙂 Nei, man må ha noe spesielt man vil fortelle om personen og da er det gøy å anbefale. Og spre litt bloggvenner rundt omkring 🙂 Ja, av og til får jeg til noen tegninger av folk, og håper at folk synes det er litt moro da 🙂 Ha en strålende dag du også .-) Klemmer <3

    32. Jeg er stort sett bare inne på DIN blogg, når jeg en sjelden gang er inne. Er i liten grad hos andre. Men nå skal jeg jammen meg gå inn til Cathrine og kikke litt. Har en liten pause på jobb, så det passer fint akkurat nå 🙂
      Haenfinpaddedagikulda 🙂

    33. Da må jeg en tur inn til pippijenta 🙂
      Jeg har vel aldri hatt noen innlegg om blogganbefalinger.
      Hehe bli tegnet av Frodith er jo bare gøy 🙂
      Ha en strålende dag
      Klemmer

    34. folkogdyriskogen: Det er veldig koselig å lage sånne anbefalinger. Men det må passe, og jeg må føle jeg kjenner dem bak bloggen litt. Og jeg må føle jeg har en tegning i fingrene 🙂 Og det hadde jeg nå 🙂 Og Cathrine er kjempekoselig jente, og gøy å anbefale 🙂 Håper du også får en fantastisk dag 🙂 Stor klem <3

    35. Mariann Sæther Tokle: Ja, det med tegninger kan gjøres på mange forskjellige måter også. Jeg kan tegne noe anonymt også jeg. Jeg har en venninne som er Oslopadda, og hun har jeg tegnet som en frosk, så det er mange muligheter 😀 Hi-hi. Ja, den lillasjelen har liksom blitt deg den da 🙂 Koselig det 🙂 Ha en fin dag 🙂

    36. Har henne på vennelista mi 😀 Virker som en utrolig koselig og stilig jente! Er innom bloggen hennes titt og ofte jeg 🙂 Har nok dessverre vært for dårlig til å kommentere hos henne. Men det skal jeg bli flinkere til! Har jo funnet ut at vi har noen felles interesser og greier, så nå er det i gang vettu..Blir hu ikke kvitt meg! hahaha!
      Har dessverre ikke vært flink med blogganbefalinger. Men du ga meg en ide om å bli flinkere til det 🙂 Mange her som fortjener å bli mer sett enn dem blir 🙂 Ønsker deg en fantastisk dag 😀 Klem <3

    37. Jeg legger ved linker til blogger hvis det føles riktig, hvis jeg er blitt inspirert av dem, osv Men ikke som du som tegner dem og gjør alt så kjempefint:) Bloggen til Cathrine har jeg ikke vært på før. Om jeg liker å bli tegnet er vanskelig å svare på for ingen har vel tegnet meg, men Lady August lagde en sånn figur på en kopp, den falt jeg for og den bruker jeg jo hele tiden i bloggen min. Den er litt meg:))

    38. Fru Stussli: Ja, moro med nye blogger. Og henne har jeg ikke kjent lenge 🙂 Jeg har ikke ofte sånne blogganbefalinger jeg heller, jeg må kjenne at jeg har fått litt TAKET på dem, og at jeg har en tegning i hendene 🙂 Håper du får en flott dag 🙂 Her blir det full fart og helvetes-torsdag som vanlig 😀 Klemme ibøtterogspann til deg min venn <3

    39. Da må jeg nesten titte inn til denne Pippijenta 😀 for der har jeg aldri vært.
      Er lenge siden jeg hadde blogganbefalinger på bloggen min. Tror sist gang var da Villerinden var ny 😀
      Å bli tegnet av frodith er moro 🙂 Å sitte helt stille for å bli malt av sånne gatetegnere høres skrekkelig kjedelig. Får mark i rompa bare av å tenke på det 😀
      Ha en fortryllende dag fineste frodithvenn
      Kjempediger godklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg