Vet du det???

He-he… Ja, da var det tid for en aldri så liten gjettekonkurranse… Under her følger et lite stjernegalleri…. dvs det er bilder av noen forskjellige bloggvenner av meg. Vet du hvem dette er ? Du kan svare med bloggnavnene i kommentarfeltet. Og har du mer enn 2 riktige, så er du med i trekningen av en liten premie 😀 for det kan være litt vrient om du ikke har dem på egen bloggvennliste…

 

Svar med nummeret som står under, og så den bloggnavnet på den  du tror det er 😉


1)

 

 

2)

 

 


3)

 

 

 


4)

 

 

 

 


5)

 

 


6)

 

 

 


7)

 

Jeg har jo vist de før, så for noen er kanskje dette lett.. Men jeg avslører svaret i morgen, for dere som ikke vet hvem det er. Men du har nå muligheten for en aldri så liten premie, om du klarer mer enn to av disse  😉

 

Vet du hvem de er?

 


#konkurranse #bloggvenner #tegninger
42 kommentarer
    1. Det skal bli spennende. Kan være at jeg bare ikke har vært så flink til å være innom andre fortiden. Har kun blitt i mine fire faste 😛 Lite annet og da husker jeg ikke så mye av bildene deres heller.

    2. Karoline Johannesen: Ja, det kommer utpå kvelden hvem resten her er 🙂 Ikke så lett hvis man ikke har kjent meg en stund kanskje og ikke har samme bloggvenner, men noen vet du kanskje når jeg sier det 😀

    3. Min matgale verden: He-he… Ja der tok du NOEN 😀 OG jeg så jo etterpå at navnet ditt sto jo PÅ 😀 Jeg skal avsløre etterpå hvem de andre er,og nå etter morgen-innlegget kan jeg faktisk putte på en til da 🙂 Men hun teller ikke i konkurransen. I have a winner tror jeg 🙂

    4. cathrinehenriksen: Jeg kommer med svarene på denne i kveld, har latt folk få litt sjansen i dag også, men i kveld forteller jeg hvem de er 🙂 Og nå er jo DU med i galleriet neste gang da 😀 <3 Ha en fantastisk dag du også 🙂 KLememr<3

    5. Moro med en sånn konkurranse da , å du er jo så flink å tegne 🙂
      Frøken Fjeldberg reiser jo mye så lurer på om nr 1 er henne . Men er usikker 😛 Nr. 2 er LadyAugust det er jeg ganske sikker på , å doodle KUNNE vært nr 3 . men det er sikkert feil …
      Så gleder meg til å høre hvem denne gjengen er , spesielt han mannen for han har jeg ingen anelse om ….
      God klem til godeste du <3 Også får du ha en fantastisk dag ;o)

    6. miastorp: Ååå, det hørtes veldig spennende ut 🙂 Jeg skal også endre litt arbeidsoppgaver etter sommeren, så jeg synes også det blir spennende. Men er for så vidt i samme bedrift 😉 Ha en smashing dag snupps <3 klemmer <3

    7. Huff da, du må passe på så du ikke blir dårligere da. Jeg har det bra og bedre en på lenge. Har tatt noen spennende valg så jeg går en spennende tid i møte! Etter 17 år i samme bedrift er det på tide å finne på noe annet 🙂 men først en lang sommerferie som starter om noen uker :))))

    8. miastorp: Jeg kommer med svarene i kveld 🙂 Og vinneren. Er ikke i form, men har dratt meg på jobb i dag også… Håper alt er bra med deg 🙂 Klemmer i massevis <3

    9. Dette var ikke lett men to vet jeg 🙂 nr2 er laudyaugust og nr4 er kjerstisandnes 🙂 festlige tegninger! Håper formen din er bra igjen i dag 🙂 klemmm <3

    10. foreignerat50: Nei, det er ikke lett å se kanskje,noen tar man kanskje hvis man har sett noen innlegg her før hvor jeg har sagt det, men ikke alle like lette å ta 😀 Men nå kommer snart en ny dame her 😀 Ha en fin dag 🙂

    11. Helge: Takk for svarene dine Helge 🙂 Jeg kommer med vinneren i kveld 🙂 Ja, det er mange flaggdager i mai ja 😀 Jeg har ingen flagg, og skal ikke flagge noe 😀 Ha en fin dag du også. 🙂

    12. Tattavkvinnene: Takk for svarene dine, jeg annonserer vinneren i kveld. Du har jo 7 svar du 🙂 Ikke verst <3 Hi-hi. Nå er det MÅRRAN, og det er på vei en ny liten dame her 😀 Hi-hi Stor klem <3

    13. Kjente hvertfall igjen Froken Fjeldberg, så var det Ladyaugust og Tanja ravn. De andre var litt ukjente for meg men har vært borti de. Ellers er det 8 mai i dag og flaggdag – tror det er 15 flaggdager i året og 3 av dem i nå i mai. Så har man et flagg – stort eller lite – så få det frem og heng det ut. Ha en fin dag.

    14. Hihi, dette var gøy! 😀 Jeg er ganske sikker på at nummer 1 er Frøken F (eller Frøken Feldberg), og at nummer 2 er Lady August. Nummer 7 vet jeg jo at er meg, knis! <3 Men de andre måtte jeg jukse litt for å få til her er det jeg kom frem til 🙂
      1) Froken F (Frøken Fjeldberg)
      2) Lady August
      3) Mihrah
      4) Kjerstisandnes
      5) Tanjaravn
      6) Whatwouldnemido
      7) Dette er jo meg <3
      Jeg husker det var så gøy når du tegnet den tegningen av meg, for den inneholdt jo alt som hører "meg til". Det røde skjerfet, militærjakken, kamera rundt halsen og de svarte buksene jeg alltid går med 😀

    15. Hihi, morsom konkurranse 😀
      Jeg har bare forslag på to av de jeg, og det er nr 1 frokenfjeldberg og nr 2 ladyaugust 🙂
      Spent på å få høre hvem resten er, og om de to jeg har gjettet på er riktig 😀

    16. Fru Stussli: He-he 😀 Ikke lett, men du har da NOEN svar 😀 hi-hi..Takk for svarene uansett :-), jeg kommer med riktige svar i morgen 🙂 Natiinatt <3 klemmer giga nattaklemmer <3

    17. ~Thessa Braathen~: Nei, det er kanskje ikke alle du har på listen din 😀 Men sikkert mange du vil like 🙂 Jeg kommer med svarene i morgen kvel 🙂

    18. Hmm vanskelig nr 1 er frokenfjeldberg, nr 2 er selveste Ladyen, nr 3 vetikkedamen, nr 4 er fineste Kjersti, nr 5 er Anerikkedamen, nr 6 er Noekjentejegburdehusket nr 7 er frøkenusikkerpådenneogså
      Hah, nå var jeg flink 😀
      Stoooooooooor diger nattaklem til verdens beste frodith <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg