Drømmene..

Drømmene…. eller drømmende….? Jeg gikk umiddelbart en spesiell følelse da jeg tittet inn i dette rommet… Det var mørkt der inne… hvertfall sånn som lyset falt den dagen…Og det  ga meg følelsen av denne døren og det på utsiden – nesten som et BILDE…

Jeg var på Galleri 15 i Moss, og det er et Galleri som viser mye fin kunst, eksperimentell kunst og en og annen naturalistisk liknende utstilling. Altså litt av hvert. Men det var altså det tomme rommet, litt mørkt, som rammet inn denne døren, og det som vistes på utsiden, som fanget oppmerksomheten min mest. og satte i gang tankevirksomheten. 

Jeg har sittet og lekt litt med redigering i dag, og da kommer andre stemninger fram…


1)

 


2)

 


3)

 


4)

 


5)

 


6)

 


7)

 


8)

 

Hvilket liker du best?

 


#foto #redigering #virkeligheten #drømmer #utstilling #kunst #tanker
51 kommentarer
    1. cathrinehenriksen: Ja, jeg og samboeren fartet en periode på blades,når det var som hottest 😀 Men så fikk jeg liksom nok, og fikk feil skøyter hele tiden som ikke satt godt nok osv.. Tok litt tid før jeg fikk til med den klossen, men når jeg lærte tekninkken, så satt den liksom 🙂

    2. cathrinehenriksen: Jeg gikk når jeg var 35 kanskje, så mulig JEG på rollerblades er litt rusten jeg også. Men det var veldig gøy 🙂 Og lærte å bremse da 🙂

    3. cathrinehenriksen: Nei, vi pleier ikke feire særlig. Bare koser oss hjemme, men mulig vi stikker en tur til mamma den dagen, så hun ikke blir alene. Ja, og så blir det kanskje en bitteliten middag ute på bursdagen min… hvem vet 😀 Klemmer i lange baner <3

    4. cathrinehenriksen: Jøss, ja da trengte du litt søvn da 😀 Jeg sover også mye nå,og helt klart trengt det jeg også :- ) Ser ut som godt vær ute, men jeg skal nok ikke ut der… Litt bedre form men ikke frisk. Og snart er det 17.mai.Vet ennå ikke om det blir noe særlig av den dagen… 😀 Den surrer vel avgårde uansett .-D Hi-hi Klemmer god morgen <3

    5. cuskima: Ja, jeg skjønte det til slutt, lurte først på om det var en dame, MED skjeggvekst. Men leste litt da 🙂 Ja, og han virket veldig naturlig da, på sin måte, ikke sånn over-the-top og voldsomt likevel liksom 🙂 Stilfullt på en måte 🙂

    6. :)) er jo en mann da som opptrer som kvinne ,hans alter ego er kvinne når han er artist,men han ønsker ikkje bli kvinne så er transvestitt og ikkje tvekjønnet.
      Nydelig artist uansett og det flotte for meg er stemmen og helheten,har sett mange dragartister og de skal alltid gjøre ting så veldig voldsomt likssom

    7. cuskima: Ja, jeg har ikke lest så mye, men var litt usikker på om det var mann eller dame, sånn i det store og hele 😀 Men det vet jeg nå 😀

    8. Fru Stussli: Ja, toget ditt har virket litt, jeg er bedre i dag 😀 Men blir nok på sofaen i dag også,og LURER på å bli hjemme i morgen også, om jeg er som nå.For nå gikk jeg hele forrige uke syk PÅ jobb…Håper du hadde en koselig dag i går <3 Med barn og venninne og alt <3 Store digre Frodithklemmer på vei til deg min venn <3<3

    9. Nr 1! De andre var også kule, men hvis jeg skulle sett bort på vinduet mitt og kunne velge hvordan det skulle sett ut, ville det blitt nr 1 😉
      Håper du er tipp topp i dag og at toget mitt har virket litt 😀
      Ha en fin søndag vennen min
      Mange klemmer

    10. Helge: Ja, likk morsomt med redigering 😀 5 er skummel synes jeg og 7 litt solnedgang-følelse… Liker begge hvert til sitt bruk 🙂 God morgen 🙂

    11. antiahobby: Ja, det er også litt spesielt 🙂 Det blir veldig spesiell stemning utifra de forskjellige rredigeringene 🙂 God morgen 😀

    12. cathrinehenriksen: He-he, ja LITT utålmodig på akkurat DET tror jeg 🙂 Han synes nok bildene blir finere mye før meg 😀 Ja, i år prøver jeg selvbruningskrem tror jeg 🙂 Natti-natt. Trøtt her nå. Nattaklemmer <3

    13. miastorp: Ja, her har jeg dyttet sjokolade i hele dag, så nå er jeg helt kvalm 😀 Ikke bare deilig det heller… Så bra hjemmehelgen er fin også 🙂 Klemmer i massevis <3

    14. cathrinehenriksen: Ja, jeg skal få samboeren til å ta 🙂 Han gjør det av og til, men gidder ikke så MYE styr som regel 😀 SÅ jeg må være klar og fin ganske fort 😀 Ha-ha.. Jeg er rimelig grønn-hvit på beina… og der må jeg til med selvbruningskrem har jeg funnet ut, for hjelper ikke med sol heller faktisk…Leggene TAR IKKE farge 😀 He-he

    15. Rolig du …mhmm 🙂 Ja jeg får vel bare tro deg der , men ja er greit å ikke sitte å tvinne tomeltotter heller :p Og at du ikke er VEEELDIG syk heller 🙂
      Ja du må gå til anskaffelse av fotograf du , hvis ikke samboeren kan knipse litt da :o) Jeg bruker typen min veldig mye til fotograf jeg 😀 Er du hvit du da ? Har ikke jeg sett noe til ….kanskje du er fersken eller noe annet men ikke HVIT :O)

    16. cathrinehenriksen: Ha-ha…ja, jeg skal være VEELDIG syk før jeg bare ligger helt i ro, men jeg er egentlig en ganske rolig type, tror det eller ei, ikke hyper sånn ellers.Men jeg er heller ikke DAFF,, for å si det sånn. Kan fortelle deg mer om den saken en annen gang, men selv om jeg er syk, sysselsetter jeg meg ja 😀 Ha-ha Ja, jeg må ha et skikkelig bilde med kjolen, ute, når det blir varmt nok og jeg ikke er helt HVIT 😀

    17. miastorp: Formen er skikkelig dritt, ble verre i går, og ligget her i hele dag.. men med litt sjokolade og hekletøy er det ikke så verst likevel 🙂 Ja, de bildene, jeg synes nr 5 er skikkelig skummel og ikke noe drømmende, bare ekkel. Men 1 og 4 er litt drømmende. 1 er det ekte 🙂 og nr 7 0g 8 er litt anderledes og fine 🙂 Jeg må lære meg dette med LAG nå, så blir jeg flink 🙂 Håper du koser deg, hjemme 🙂

    18. Likte bilde nr 2 veldig godt 🙂 men alle var fine på sin måte. Natur er herlig! Blir bare mer og mer glad i å la øynene hvile på landskap. Håper formen din er bra igjen! <3

    19. cuskima: Ja, spennende med litt andre innstillinger og rare farger 🙂 Jeg regner med du mener 1, 2 og 4? Ikke 12 😀 Ha-ha…for det var ikke der 😉 Hi-hi.. Ja, 1 er jo det ekte og det likte jeg jo så klart, Men moro med litt andre. 5 er skummelt og 7 er drømmende 🙂 Moro. Jeg ser på NCIS jeg 😀

    20. cathrinehenriksen: Jeg har bare ligget her altså,men det bildet har jeg tatt før, og redigert litt i dag. 🙂 Ja, 7 er litt mer drømmende, rart hvordan noen blir koselige og drømmende og andre nærmest litt skumle 😀 Feks 5 er litt ekkel 😀 Jeg må jo finne på NOE her jeg ligger. Og kjolen er jo snart ferdig ,så da får jeg gjøre noe annet kos 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg