En fin liten blogg-bukett <3

Jeg sitter her og titter på bildene mine og synes jeg har vært riktig så heldig. Jeg har en del gode venner, som jeg liker å være sammen med og som jeg er veldig glad i. De drar jeg på tur med, treffer til en kaffe eller drar på besøk til hjemme. 

Men jammen har jeg ikke truffet noen venner her inne i blogg-blokka også 🙂 Ikke bare sånne bloggvenner som står på ei liste,og som man besøker i full fart i løpet av en hverdag på bloggen.Neida.. mange av de er folk som jeg har blitt litt ordentlig kjent med, som jeg prater med masse på “bakrommet”/innboksen, om alt mulig rart.. Og mange av disse har jeg faktisk truffet også, og noen opptil flere ganger, og flere besøk står på planen. Så jeg tenkte jeg ville dele litt noen av de gode bloggvenn-situasjonene jeg har hatt i løpet av året 🙂 

Min “blogg-søster” Lady August er den jeg har truffet flest ganger. Hun er jo tross alt “søsteren” min 😉 Her fra en av In August sine konserter, i fjor sommer

Var også en tur hjemme hos Ladyen i fjor sommer og fikk masse deilig grillmat… *Liste…liste.. snike.*


FIne Ladyen tuller litt mens vi venter på maten… <3  *svusj*

Og det ble et lite treff til jul også, med Vaniljeogpepper og Høne-Pøne på slep så klart… 😉

 

 

Kjersti (Min matgale verden) traff jeg i fjor sommer for første gang, og det var varmt og deilig og vi travet langs Akerselva, var på kafe og i Mathallen. For man tar med Kake-krigen-dronningen på Mathallen, det må man bare gjøre 😀


Hun var VEEELDIG glad for å besøke Mathallen faktisk 😉

 


Engla traff jeg på cafe, i en hektisk førjulstid 😉 Og jammen ikke vanskelig å finne tonen med henne heller nei 😀


Gjensynsglede med Vaniljeogpepper der også… 

 

Og jammen fikk vi ikke tid til et lite påsketreff også, i sol og glede på “Hekle-farm”  😉

 


Frøken Fjeldberg fikk jeg truffet første gang i vinterferien.  Det ble et treff i starten av påsken også, men da GLEMTE vi å ta bilder faktisk!! Bare skravlet..

 

Alle disse jentene har det vært full klaff å treffe. Det er varme, fine personligheter som jeg har blitt veldig glad i også på utsiden. De er lette å prate med, masse humor, og det føles som man har kjent hverandre hele livet faktisk. Tenk det da!! 🙂 

Kanskje er dette noen av dine bloggvenner også, og kanskje ikke. Kjenner du de ikke fra før, anbefaler jeg bloggene deres varmt <3

 

Kjenner du noen av disse?

Har du noen bloggvenner du har planer om å møte UTE?

 

#bloggvenner #venner #bloggtreff #kontakt #vennskap #humor #
61 kommentarer
    1. frokenfjeldberg: Ja, jeg tror vi pratet så mye at vi ikke tenkte på det sist gang,og det er jo ikke så viktig hver gang heller, for vi FÅR noen flere treff så klart 🙂 Det tror jeg 🙂 Nå kommer jeg en tur innom deg, jeg så du hadde noe ute i dag,men var litt opptatt,og etterpå har det blitt glemt litt, men nå er jeg på vei i full fart 😀 Kjempglad for å kjenne deg <3 Ferdens første flem <3 😀 ha-ha

    2. Dette var et koselig innlegg min kjære Frodith. Det er så sant som det er skrevet ord for ord, og følelsen er gjensidig fra meg i hvert fall.. Tenk at vi glemte å ta bilder siste treff? Jaja jaja vi tar de neste gang.. Det har vært så utrolig berikende synes jeg med vennskap også utenfor bloggen, det gir livet en større dimensjon. At vennskap ikke bare eksisterer virituelt men også er reelt i real life.. Det er en viktig tanke og ta med seg i disse debatt om vårt elektroniske liv tidene..=O);P KJempe glad for at vi har fått til to treff alt og glad i deg min herlige Frodith.. =O);P Farm FOR flem til Fineste Frodith <3 <3 <3

    3. joda men må nesten få med meg to ting, prosesjonen og fyrverkeriet hahaha
      <3
      det ene kl 10 -12 og det andre i 15 min kl 23 så resten får de styre med :))

    4. takk <3 NÅ holder det faktisk-og vi skal jo gjøre alt mulig i dag og i morgen,men eg er helt ødelagt føles som eg er overkjørt av en dampveivals hahaha
      klemmeting <3

    5. cuskima: Stakkar liten, ikke moro i hele tatt. Nå er det NOK på deg for denne gangen synes jeg.. Vært mye i det siste 🙁 Ønsker deg bare god bedring, og sender en klem med masse energi <3

    6. desverre, ligger til sengs uten en lyd, stemmen har flyttet 🙁
      Hatt feber i natt og levd på pinex sugetabletter og pepsi,men ikkje hjulpet :((((
      Passer så utrolig dårlig nå
      klemmeting <3

    7. cuskima: Ja, det var ikke noe passelig nå akkurat, jeg er heldigvis på bedring 🙂 Håper du får i deg noe så du blir bedre 🙂 Klemmer godbedringsklemmen <3

    8. Eg er blitt syk -passer så utrolig dårlig på 17 hhahaha sår hals som blir verre og verre og bare….full i snufs og føler meg helt dau
      men fin torsdag :))

    9. passion4lifeandtravel: Ja, fine alle sammen, hver på sin måte 🙂 Ja, koselig med Frøken F hos deg 🙂 Det blir nok noen flere møter etterhvert 🙂 Mye fine folk 🙂 Klemmer i bøtter og spann <3

    10. Så utrolig koselig innlegg, og så herlige møter å lese om <3 Dere er skjønne alle sammen <3 <3. Den eneste av dem jeg har truffet, sånn på ordentlig, det er vakre Frøken Fjeldberg <3 Hun har til og med vært og hatt massasje hos meg på passion4therapy 🙂
      Massevis av klemmer <3

    11. Ja men så kos da ,hva er vel bedre enn det , høres jo bare helt topp ut 🙂 Så moro at dere valgte å møtes , tøffingen og snillingen <3 Ja , jeg sender deg bare en melding i så fall :o) Regner jo med at du ikke bor så altfor langt unna så :p Men jeg vet ikke når jeg har fått psyket meg opp da , så vi tar det som det kommer ja <3 Klemmer i tønnesvis , haha 😀 Du får ha en fin kveld videre , nå er det tv tid her :))

    12. cathrinehenriksen: Ja, og ikke bare er Ladyen KUL, men hun er verdens finest og snilleste også, min bloggsøster 🙂 Nei, jeg skjønner godt at du ikke har noen planer ennå. Hvis det blir sånn at det passer en gang, så gjør vi det bare. Jeg er jo veldig SNILL som du vet 😀 ha-ha.. Og det med sosial angst er ikke så gøy, jeg vet det, selv om jeg ikke har det selv, så kjenner jeg til det 🙂 Med Kjersti så satt vi litt på kafe, og ellers travet vi elvelangs og skravlet 🙂 Jeg og Ladyen var og badet i sjøen før vi dro hjem til henne 🙂 Håper du har hatt en fin dag 🙂 Klemmer i bøttevis <3

    13. Gud så koselig , ja det må ha vært gøy å møte disse :o) Ladyen virker veldig kul da og de andre utrolig koselige 🙂
      Kjenner jo alle gjennom din blogg og er bloggvenn med Kjersti og Frøken Fjeldberg 🙂 Jeg har egentlig lyst å besøke en del av mine bloggvenner <3 Deg også <3 Men har ingen planer ennå , for må nok psyke meg litt opp først , synes alltid første møte er litt skummelt så 😮 Selv om jeg føler jeg begynner å bli godt kjent med flere allerede da ....Så har jeg jo slitt med mye sosial angst , er derfor det ikke er blitt planlagt noe ennå :p Men jeg håper jo det blir noe av en vakker dag snart :)) Klemmer <3

    14. Truffet flere av disse en og en også da :))
      eg er på planen 😛
      klemmeting ha en smashing dag!
      Vi skal handle dress for det glemte besøket mitt selvsagt 😛
      <3<3

    15. Wow, du har møtt mange av dine bloggvenner! Så gøy at du får til å gjøre sånt 🙂 Jeg er nok litt dårlig på å ordne sånt, men jeg har møtt 1 bloggvenninne for leenge siden da ^^

    16. Lisbeth Pedersen: Ja, jeg fikk med meg dere traff hverandre. Ikke sant hun er kos? 🙂 Koselig med treff med flere da 🙂 Det høres skikkelig kos ut 🙂 Ha en strålende dag du også 🙂 Klemmer i vei <3

    17. Så gøy å få treffe bloggvenner da 🙂 koselige bilder.
      Jeg har truffet Kjersti Sandnes, kjempekoselig jente. Vi planlegger å treffes igjen, og da sammen med flere bloggere.
      Ha en strålende dag 🙂
      Klemmer

    18. cuskima: Ja, du har jo truffet mange på en gang du 🙂 Det var sikkert moro 🙂 Blir litt anderledes, for da er det mange. Men en og en blir litt forskjellig. Ja, flere på planen her 🙂 Kose deg masse nå da med besøket ditt 🙂 Så snakkes vi <3 klemmer <3

    19. Antiahobby: Ja, faktisk veldig moro å treffe folk man har blitt kjent med her, er min erfaring så langt. De er lik seg som på blogg. Stort sett 🙂 Det eneste som er overraskende er stemmene deres 😀 for de har man jo aldri hørt før 😀 Ha en fin dag 🙂

    20. frustrertfrueihouston: Ja, du har jo vært så langt vekk at deg har det jo vært umulig å treffe 😀 for noen.. Ja, sikkert godt å treffe mannen igjen også. Og snart er du her i landet for godt. Håper de siste ukene der borte blir kjempefine <3 God tur 🙂 Klemmer i massevis <3

    21. eg har møtt ganske mange faktisk,men ikkje noen av de du har møtt,men eg har da noen på tapetet inkludert svanedronningen aka dyrenes dronning <3 Og Frøken Fjeldeberg<3
      Ellers har eg møtt Helttilfeldigmamma,Sjømannsfruen,Magnolialykke,Fru Tharaldsen, Jaykay , Lavida Loca, Karenmarenmette, Carl , en skjønn dame som heller ikkje blogger mere desverre og en superflott dame eg har helt glemt å titte innom bloggen til.....som du også kjenner 🙂

    22. Virker som noen trivelige frøkner det, er venn med engla, artig og følge med og se alt det kreative henne lager 🙂 ikke møtt noen blogg venner, utenom traust men henne kjente jeg fra før 🙂 blir en ny verden og bli kjent med masse folk rundt om. Artigt det 🙂 jeg har blitt kjent med ei som jeg spiller wordfu med. Vi fant tonen med engang. Vi har planer om og treffes i sommer. Gleder meg til det.

    23. Så koselige blogg-venn-bilder! Jeg har også disse fine damene som bloggvenner, men har ikke møtt noen. Men så har jeg stort sett vært veldig langt unna også. Og i morgen går turen tilbake til Houston, til litt mer sol og varme enn det er her. Godt å være hjemme, men godt å komme tilbake til mannen også. Og så er det jo ikke så mange ukene til jeg kommer tilbake for godt. Et år har gått veldig fort! Nå må jeg gå og pakke kofferten. Ha en fin torsdag. Klemmer <3

    24. Min matgale verden: Ja, jeg får være hon dærre Frøydisen i de kretsene, helt greit det 😀 Ja, jeg fikk med meg at du hadde truffet Lisbeth, i en kommentar et eller annet sted 😀 Så KOOOS!! Ja, man kan ha mange beste-blogg-venner <3 He-he, viktig lærdom til gjengen i barnehagen 🙂 Knis .-) Sove godt min venn <3 klemmer i poser, bager og en kakebolle <3

    25. Åååååhhh, så koselig! Jeg gleder meg sånn til i sommer. Snakket faktisk om deg på fotballkamp i går, vi kom i tale om NC, og en av gutta sa: Ja, du skal vel treffe hon der “Frøydisen” du, hon der bloggeren. Ha ha 🙂 Frodith er et vanskeliig navn 😉 hihi. Og vet du, jeg har truffet Lisbeth, veske-Lisbeth. Utrolig koselig. Nå planlegger vi å møte et par flere en gang i sommer, for det var skikkelgi koselig. Men nå må jeg legge meg, tidlig opp på tidligtrening i morgen, kanskje jeg ser den brune mannene som slett ikke er brun?? Ha en fin kveld, min aller beste bloggvenn 🙂 (Og det er LOV å ha flere beste-(blogg)venner, for det doserer jeg i barnehagen hver dag!!)

    26. Ja, det er kjempe koselig å få kontakt med jenter med samme interesser som meg, spesielt når det da kommer til blogging 🙂 Er ikke så mange av mine venner som blogger, så da blir det litt kjedelig sånn sett 🙂 hehe

    27. ~Thessa Braathen~: Ja, er det noen man har fått god kontakt med, så er det kjempekoselig er min erfaring, og ikke no”skummelt”. Folk er veldig lik seg 🙂

    28. karenmarenmette: Ja, du har samme gjengen på listen din du også tenker jeg 🙂 FIne jenter hele gjengen 🙂 Ja, kontakt er noe man må ta vare på, om det er med nye eller gamle venner 🙂

    29. lulltove: SÅ koselig at du har møtt en bloggvenn da, har dere kontakt fremdeles på utsiden? 🙂 Det er jo litt spennende og man vet jo aldri om man matcher, men hvis man har blitt litt kjent og funnet tonen her inne, så er min erfaring så langt at folk er ganske LIKE utenfor her også 🙂 Godt å ha noen man har lyst å treffe, da blir det gjerne noe av også 🙂

    30. Mariann Sæther Tokle: Ja, helt herlig med sånne møter. Så gøy du samarbeider over landegrensene til og med da <3 Og det er jo bare på nett man kan få til sånt 🙂 <3

    31. Kjempe kjekt og ikkje ein sjølvfølge å ha so god kontakt både på inn-og utsida 🙂 heldiggris.. men so er du jo veldig god på å ta vare på kontakta då, Frodith 🙂 Fine deg.. Likar kjempe godt desse damene eg og..

    32. Jeg har møtt en bloggvenn, men hun blogger ikke lengre….. Jeg har lyst til å møte fineste frodith, Mette i passion4lifeandtravels og Greta i gretashobby og sevfølgelig sirdalsrypa og annebe 🙂 Men, jeg har ingen planer…….

    33. Jeg har ikke møtt noen bloggvenner, men jeg har møtt facebookvenner, flere, og planlegger et møte nå i juni. Mennesker jeg kun har møtt på nett gjennom grupper der og via Lillasjelsiden min og bloggen. Det å møte andre mennesker på denne måten, åpner jo en helt ny verden. Akkurat nå har jeg inngått samarbeid om bilder med ei fra Japan. Det er helt fantastisk faktisk. Og vi la ut blogginnlegg samtidig du og jeg, med bukett som stikkord og egentlig samme tema, hva man kan skape sammen, det er vakkert:) Jeg tipset jo Kjersti om kakekrigen, noe som ble en opplevelse både for henne og for oss som fulgte henne. Vi er jo små brikker og sammen kan vi utrette masse flotte ting hvis vi er åpne for hverandre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg