Juhuuu!!!! Hurraaaaaaaaa!!

Her står jeg og hopper, opp og ned, opp og ned…  og roper Hurra!! ….Og det er ikke fordi jeg øver til toget i morgen liksom… Neida, det toget blir nok muligens her rundt huset bare i morgen.. Men hipp hurra uansett!!!… for i dag så kom den lenge savnede postmannen på en snar-tur nedom hovedstaden igjen..

 


Han er jo mest ute og reiser nå, og prøver å få levert Vaniljeogpepper og Høne-Pøne rundtomkring til bloggerne  i landet… Men han hadde jammen skiftet til sommeklær og  tatt seg turen innom meg i dag og dyttet en HENTELAPP i postkassen min… For det var nemlig kommet en DIGER pakke til meg…Og den var så stor at han hadde garantert ikke plass i postvesken sin. Og hvertfall ikke i postkassen min…Gjett om jeg ble i fyr og flamme?? 😉 

Det var fra min kjære bloggsøster Lady August <3 Det kan hende det var fordi jeg har bursdag på søndag nå…MEEEN  Ladyen er så snill at jeg har fått pakke av henne før, UTEN at jeg har hatt bursdag også jeg. For så snill er hun bare <3 Uansett… Det var en liten rift i papiret på pakken…. så jeg LURER på om det betyr at jeg skal åpne den bittelitt i dag??? Hva tror du?? Er det lov å åpne den litt før, hvis den nesten har begynt å åpne seg selv litt? ;-D Og jeg er jo aldri så lite nysgjerrig i tillegg…. Flaks at den ikke kom før i dag,for da hadde den vært åpnet for lenge siden..Men Ladyen kjenner meg litt 😉

 

 

 

 

 

Synes du jeg bør åpne den pakken FØR søndag? Den nesten BER jo om å bli åpnet opp…gjør den ikke? 😉

 


#pakke #bursdag #post #glad #nysgjerrig
37 kommentarer
    1. Så koselig med pakke i posten! Det er helt sikkert lov til å kikke litt når pakken allerede har åpnet seg litt, hihi ^^
      Nå ha jeg vært å sniksett at du har åpnet pakken da, men klarte du å holde deg helt til i dag?

    2. cathrinehenriksen: Ja, foreløpig har jeg klart å HOLDE meg 😀 Ha-ha.. Jeg fikk strenge beskjeder både her og der 😀 ha-ha 😉 Men den nærmest truer med å komme ut på egenhånd her 😀 hI-hi.. skal holde meg til i morgen :-)….tror jeg da… 😉 Godklemmer tilbake <3<3

    3. Helge: Ja, jeg lot den ligge, for det var mange her som sa jeg MÅTTE vente 😀 Og jeg bare STIRRER bort i hylla der den ligger, litt innimellom… Og håper at jeg klarer å vente til søndag 😀 Hi-hi.. Ja, Ladyen er både snill og flink og den beste Ladyen i verden 🙂 Og heldig for meg 🙂 Kose deg masse på skogstur med grilling 🙂 Her blir det ganske stille og rolig men mulig en rusletur 🙂 God 17. mai 🙂

    4. cuskima: Ååå, den der likte jeg, en som er med MEG inni hodet liksom 😀 Men jeg har fått så mange strenger formaninger…så den ligger der ennå 😀 Ha en fin dag du også 🙂 Klemmer <3

    5. ladyaugust: Hei søs <3<3 Nei, du kjenner meg du 😀 Og senere enn fredag KUNNE den jo faktisk ikke komme om det skulle være i tide 😀 Hi-hi. Jeg har vel NAPPET litt i papiret egentlig...men den gjør mesteparten av jobben selv altså 😀 Ha-ha. Men jeg har IKKE åpnet ennå 😉 Så jeg får se om den HOLDER ut dagen 😀 Hi-hi.. Her er det pysj-party ennå, og skal bare ut å fange sommerfugler etterpå 😉 Stor god søsklem,du er verdens beste <3

    6. Lisbeth: Jeg pleier ikke å være flink, men har fått streng beskjed av mange her..så får prøve å holde meg 😉 Klemmer og god 17.mai <3

    7. Ikke åpne pakke før søndag, du må vente og lære ilikhet med småbarn på julaften. Her er flagget hengt ut og man venter på at sola skal jage bort det lille tåkelaget som er nå. Her blir det snart en skogstur med grillings til Haukåsutsikten. Bra at postmann fant veien, ellers er Lady en snill dyktig dame. Ha en fin 17 mai.

    8. hehehehe jeg kunne ikke vente lengre med å sende den siden du har bursdag på søndag og greier 😉 Tipper at den riften har blitt litt større om jeg kjenner deg rett og DET gjør jeg jo hahahaha 😀 Det er jo ikke lov å åpne før den store dagen såklart men man kan jo ikke for om pakka har fått en kjemperift og bare velter ut heller liksom haha Gooodklæmme <3

    9. Så spennende!!! 😀
      Og den var diger ja! Skjønner godt at du er nysgjerrig, hihi! 😀
      Likevel, så tenker jeg at det er greit å vente til søndag 😮 Men klarer du å vente? 🙂
      Spent på å høre hva som er i pakken 😀 *knis*
      Klemmer <3

    10. Så kjekt, spennende å se hva Ladyen har funnet på. Og Jaaa åpne nå, eller er du flinkere enn meg så venter du til søndag 🙂
      Ønsker deg en strålende 17.mai 🙂
      Natta
      Klemmer 🙂

    11. He he.. Det er vanskelig å vente når man veit hvem det er i fra 😉 Jeg hadde jo julegavene mine liggende fremme på kjøkkenbordet i over en måned uten å være litt nysgjerrig, fordi det ikke var i fra noen som gjorde eg nysgjerrig 😉 he he.. Men når jeg dagen føre fikk noen fra kollegene mine, da sleit jeg med å holde fingrene unna 😛 ha ha..
      Usikker enda. Jeg kjenner jo ingen som skal gå i tog her, så jeg pleier ikke å stresse med det. Men jeg kjenner jo noen i russetoget da, så jeg vurderer å se det 🙂 Og så er jeg egentlig bedt bort til noen, men litt usikker enda, siden det muligens kan føles litt kleint 😛 he he.. Tiden vil vise hva jeg får til i morgen 🙂

    12. passion4lifeandtravel: Kose deg masse i Roma da, med din kjære. Feire sånn som dere har lyst selv 🙂 Her blir det fredlig 🙂 Nei… det er visst stor stemning for venting til søndag her inne 😀 Ikke noe medhold å få nesten.. 😀 Bortsett fra Elin, og det er sikkert fordi hun har bursdag selv på mandag 😀 hi-hi 🙂 Stor klem fra Frodith <3

    13. Elin Slåen: Hm… jeg er jo supernysgjerrig på gaver…men mulig jeg ikke har lov før søndag.. 😀 MEEEN jeg vet ALDRI altså…i morgen er en lang dag… selv om jeg holder ut kvelden f eks.. he-he.. Skal du feire 17. mai i morgen eller? Eller stille og rolig :-)?

    14. Å, så heldig du er som har fått pakke i posten <3...Nei...det er ikke lov å åpne den før bursdagen din på søndag :-). Ønsker deg en kjempekos 17.mai...vet ikke hvor mye jeg får tid til å være bloggen de neste dagene,kommer ihvertfall innom pc'en søndag, både din bursdag og en av mine nærmeste venninner <3...grunnen til at jeg blir lite på bloggen noen dag, er fordi jeg koser meg med mine kjære i Roma <3 Vi bare slapper av og nyter, så vi kommer nok heller ikke til å gå i tog i morgen :-)Klemmer

    15. frokenfjeldberg: Jeg har tittet bittelitt gjennom hullet… 😀 Men mulig jeg må røske litt mer i papiret… 😉 Men vet ikke om den BØR ligge til søndag …. Hm… Skal prøve å tøyle meg, men jeg er jo en hund etter sånne greier 😀

    16. Hehe hehe det er velforjent kjære Fordith.. DU får gave av meg neste gang vi ses.. Det er jo lov til å smugtitte eller? hihi hihi=P;O) Stor klem til deg og ps nå har jeg sett det andre innlegget..=O);P<3

    17. åh åh åh åh den der BER jo om å bli åpnet!!! Helt sikkert! Åpne! Jeg er spent på hva ladyen har funnet på!! På søndag altså….. Hvorfor trodde jeg mandag da?? Merkelig…. Men søndag er en fin dag å ha bursdag, for snille jenter som deg 🙂 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg