En herlig 18. mai <3

Dagen i dag har vært HELT som jeg liker den. En bursdag med kos og ro 🙂 

Dagen startet som du vet med gave fra Ladyaugust: sjiraff-kosedress. Hvis du ikke har sett den ennå,så les morgeninnlegget :- D Så fikk jeg herlige bursdagsinnlegg av Kjersti og Lisbeth.  (morgeninnlegget)

Dagen har blitt brukt til tur langs elva, kaffe på kafe, is, knipsing av bilder, skravling, middag og kos i heimen .  Jeg har vært på skikkelig fotoshoot med Oslo-Padda (min venninne) og derfor mye bilder av MEG i dag 😀 Og for de som lurer: JA, -jeg ER så hvit…. ;-D

Da jeg kom hjem var det massevis av hyggelige kommentare og gratulasjoner  på bloggen min,: TUSEN TAKK til alle dere

og mange som hadde  laget blogginnlegg til meg i dag 🙂 

Elinslaaen, Tattavkvinnene, Cathrinehenriksen, Engla, Movingon, Stussli-BENTE og Frøken Fjeldberg: Tusen tusen takk til dere for kjempekoselige ord og tanker fra dere. Movingon hadde til-og-med tatt meg med på tur (gå inn å se ;-D )

 

Nå skal jeg bare ligge rett ut resten av kvelden, for nå har jeg tegnet noe lurt, men det får du se  i morgen 😉

 

Har du hatt en bra 18. mai?

 

 

 

#bursdag #fotoshoot #elva #bursdagsinnlegg #takker #gratulasjoner
39 kommentarer
    1. Kristin: Takk-takk 🙂 Ja, man kan ikke få med seg alt 😀 Det var deilig med så fint vær på bursdagen sin, jeg gikk tur og koste meg, så da var det perfekt 🙂 Litt hvit, men BLID i det minste på de fleste av bildene. Jeg kommer nok til å fortsette å blogge jeg en stund til 😀 Tusen takk, koselig å høre 🙂 Klemmer tilbake <3

    2. Gratulerer så masse med dagen i går! 😀
      Jeg skulle jo innom og gratulerer i går, men så ble det ikke noe besøk innom bloggen for min del i går :/
      Så flotte bilder du tok i går, og du er jo fotogen selv også 😀 Ideelt med så flott vær på bursdagen også, det synes jeg virkelig du fortjente 😀 Håper du fikk noen fine gaver også <3
      Så håper jeg du fortsetter å berike oss med flotte blogginnlegg videre, de er en fryd å lese! 😀
      Masse (forsinkete) bursdagsklemmer <3

    3. Susns sang og smurferi, fjoll : Ja, heklet selv 😀 Ble ferdig for en ukes tid siden, men ikke vært vær til den, før nå 😀 Takk for det, hadde bursdag i går , og det var koselig 🙂

    4. Tattavkvinnene: Hi-hi, synes du jeg var fin på fotoshooten? 😀 Jeg synes det er moro å POSE litt jeg, men det må tas MAAANGE bilder før det blir noen bra synes jeg 😀 He-he

    5. cathrinehenriksen: Ja,det var en deilig dag i finværet i går, og NOE av hvitheten lar jeg motlyset og sånt få skylda for 😀 ha-ha Jeg har jo rimelig god selvtillit og tro på meg selv til vanlig jeg, men JAMMEN er det koselig når noe andre skryter litt av en også 😀 Alle trenger litt ros innimellom, og i går fikk jeg så jeg var helt rød i ansiktet til slutt 😀 ha-ha Så tusen takk til deg og de andre, dere gjorde dagen min spesielt fin 🙂 KLemmer <3

    6. Så koselig dagen din hørtes ut! Bra du er fornøyd med feiringen 😀 Og så fine de bildene av deg var, med hjemmelaget kjole og all ting ^^ Aner jeg en liten modellspire? ^^

    7. Så utrolig mange flotte bilder av deg her , fin du er i kjolen du har laget selv :))) Å ser ut som en koselig tur i finværet også , du får nok litt farge i løpet av sommeren 🙂 Bare ta deg litt tid til det så ordner det seg vet du ;o) Å jeg hadde en skikkelig lat søndag her , haha ….satt bare inne og la meg tidlig 😀 Er herlig med så mye oppmerksomhet på dagen din da , men skulle jo bare mangle så god som du er 🙂 Å nå ser du at det er mange som er enig i det jeg sier om hvor flott du er på alle måter :)) God klem <3

    8. ladyaugust: Ja, nå skal jeg styre og bestemme massevis her .-D Ha-ha. Jeg KAN hvertfall 😀 Klemmerflat tilbake <3 fine søs <3 Jeg viste elevene mine sjiraff-dressen, de synes den var kul tror jeg 😀

    9. Helge: Jeg spiste ikke kake, men en is 🙂 På turen 🙂 Du var skikkelig aktiv da, med sykkeltur OG gåtur og klatring i tårn 😀 En god dag høres det ut til 🙂 Ja, nå er mandagen i gang 🙂 Og jeg er klar for jobb 🙂 Ha en fin mandag du også 🙂

    10. ladyaugust: Ååå, takk, skikkelig foto-shoot liksom 😀 Hi-hi. Men nå er jeg 48, og stor jente hvertfall :-DKlemmergodmorgenklemmen <3

    11. Det var en koslig bursdag med middag og sikkert en ekstra god burdagskake. For min del var jeg tidlig oppe som vanlig, før klokka var ni hadde jeg vært på en 15 km lang sykkeltur, deilig med en slik tur før det blir for varmt. Senere ble det en skogstur på 6 km, besøkte et utsiktstårn ca 320 moh. Ellers ble en en kjapp bytur og en is. Nå er en ny mandag født, så det er bare og ta uka med godt humør. Ha en fin mandag.

    12. Så fine bilder av deg!! Du “popper” med din flotte hårfarge og kjole!! 🙂
      Godt å se at dagen din ble bra!! 🙂 God natta klem fra Trøndelag! 🙂

    13. passion4lifeandtravel: Ååå, takk for det 🙂 Koser dere i Roma ennå? 🙂 Jeg har hatt fin dag 🙂 Nå må jeg sove 🙂 Klemmer <3

    14. Vanja: Har kost meg masse 🙂 På Frodithsk vis 🙂 Tar i mot solstråler og klemmer. Dagen i dag har jo vært helt strålende værmessig da 🙂 Stor klem tlbake til deg <3

    15. Gratulerer så mye med dagen. Jeg håper at du har nytt den på verdens beste vis, og bare nytt den. Jeg sender deg mange solstråler, og mange klemmer. Måtte du nyte hele dette året, og ikke minst denne fantastiske sommeren sålangt.:)

    16. Moving On: Takk-takk, vi var ved Akerselva,,bildene midt mellom storo og byen omtrent 🙂 Kjempekoselig , kaffe i Markveien, og is underveis 🙂 Stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg