Verdens heldigste Frodith <3

Jeg er heldig jeg!! For det er nemlig sånn at når man har bursdag 18. mai, så får man nesten ingen gaver akkurat DEN dagen…sånn er det bare…For folk har ofte nok med å stryke bunadskjorter og flagg, og få kremfløten til kaken i hus…..i dagene før 17. mai… Og derfor forsvinner 18.mai bittelitt sånn i glemmeboka for de fleste…Og det er helt greit på en måte. For det resulterer bare i at i dagen ETTER 18. mai, så løper postmannen ned dørene her i ett sett 😉 

Det er stadig hentelapper i postkassen, som fører meg til posthuset…Og jeg begynner snart å få egen KASSE der nede… for de vet jo hvorfor JEG kommer liksom…  😀 Hi-hi..

Så i går kom hentelapp på gave fra venninnen min, hun med Helsefarmen i Fredrikstad 😉 Jeg løp i vilden sky dit ned til posthuset etter jobb i dag, og hentet pakken. Og denne gangen tok jeg ikke med meg hjem, men jeg REV opp pakken på posthuset, på en benk der, og inni lå  verdens fineste smykke <3

Så var det avgårde til kafe med Oslopadda. og der fikk jeg på meg smykket med en gang 🙂 

Pleier du feire bursdagen din?

Får du gaver på bursdagen din, eller drypper det litt gaver sånn fordelt litt utover? 🙂

 


#gaver #bursdag #smykke #postmann #post
50 kommentarer
    1. Hei , hei Frodithen 🙂 For ett nydelig smykke , og fargen er jo så fin til deg :o) Snille venninna di i Fredrikstad som sendte deg det 🙂 Du kledde det godt der du sitter 🙂 Ser kjempelekkert ut da ,og herlig med en kaffe med Oslopadda , høres ut som du har kost deg bra ;o) Haha…å du rev opp pakken på posthuset ;-D Ser det for meg jeg , hahaha 😀 Herlig <3
      Ja , jeg feirer bursdagen min jeg og ja pakkene kommer også fordelt litt sånn utover :o) Men det er jo bare skøy det da 😀
      Ha en super dag videre du <3 ;-D

    2. Ååååhh! For et nydelig smykke <3
      Nei, feirer sjeldent bursdagen min...Annet enn at jeg har en skjemme bort meg selv dag der jeg bare koser meg 🙂 Men har sjeldent bursdag selskap . Men gaver får jeg 🙂
      Klem <3

    3. Jeg er nok ikke noe bursdagsmenneske, har til og med datoen skjult på facebook. Vet ikke hvorfor det er sånn. Bryr meg ikke stort med det liksom, har en ny dag hver dag om jeg blir 54 eller 54 og 12 dager, blir hipp som happ for meg:) Huff det hørtes kjedelig ut,hihi. Er sånn nyttårsaften også:)

    4. Min matgale verden: Ja, det er DEN måten jeg feirer best på da, med en og en og i ukesvis 😀 Nå er jeg på vei på tur snart 🙂 Klemmer i bøttevis <3

    5. foreignerat50: Ja, jeg feiret av og til litt UTE, på restaurant eller noe…men synes ofte det blir mye styr og hverdagen ikke tid og sånt. Men jeg feirer kanskje LITT i helga 😀

    6. Helge: Ja, det er greit å få litt spredd uteover, men jeg husker det var litt mer styr før, da jeg var yngre, folk glemte den og sånn…. eller hadde ikke tid.. pga 17. mai… Men i voksen alder feirer jeg ikke likevel, så det er ikke nøye…men får noen gaver litt sånn utover og det er koselig 🙂

    7. Hanne: Så artig da 🙂 Du har tydeligvis ikke skrevet deg inn på bursdagsinnlegget mitt… Det hvor jeg får ut litt opplysninger av nye bloggvenner, og bursdager og sånt.Jeg burde få lagt ut det igjen snart 🙂 Skal si i fra når jeg legger det ut,men NÅR har du bursdag :-)?

    8. Gratulerer med et kjempeflott smykke. Sjeldent vakkert. Bror min er også heldig iogmed at han har bursdag 2 dag jul. Så han hadde aldri barneselskap da han var liten men fikk dobbelt opp med pakker. Men det er enda verre for de som er skuddårsbarn.

    9. Det var fint!! Kledde deg godt! 🙂
      Er bra at du har så mange som tar vare på deg, selv om du må vente litt. 😀
      Jeg og mannen har begge bursdag i Mai, så vi har en stor fest hvert år siste helgen i Mai. I år blir det 4. Året på rad, og 30. Årsdagen min. 😀

    10. Tattavkvinnene: Hvis du kjøper et med MASSE farger, så passer det jo til alle farger også 😀 Jeg koste meg masse og i kveld har jeg hatt hjemme-alene-fest her 😀 Bare meg! 😉 Klemmer <3

    11. Fy søren så fint det var! Sånne store smykker er så utrolig fint, og de fargene er jo perfekte til deg! 😀 Jeg har siklet på sånne kjeder lenge, men jeg klarer ikke bestemme meg for farge. Jeg vil gjerne finne ett som passer til mange antrekk, men så er det jo så fint med masse farger også. Haha, luksusproblem 🙂
      Nok pjatt fra min side, håper du har kost deg masse med Oslopadda i dag <3 Klem

    12. venkesstrikk: Ja, i voksen alder så har det blitt mer en dag som folk ikke har hatt tid, og jeg hadde vel fester litt i etterkant når jeg var i 20-åra, men nå er jeg ikke så glad i å feste lenger, så da blir det ikke det heller 😀 Og ofte passer det ikke med tid og sånt, så jeg har tatt det mer bare med samboeren,og kanskje kost meg med en venninne sånn en og en utover våren 😀 Takk-takk 🙂 Jeg fikk sjiraff-dress av Lady-august, ligger på 18. mai på bilder, om du får lyst til å se 😀

    13. Engla: Å nei, Supermann skal ikke være med, vi skal på overnatting, og med søsteren min og en venninne av henne 🙂 Så Mammaen skal ut på vift alene 🙂 Ja, jeg skjønner det blir travelt innimellom, , så vidt jeg fikk med innlegget ditt i går før jeg sovnet 😀 Gleder meg til tur i morgen, har pakket og skal dra avgårde kl 10 i morgen 🙂 Klemmer til my Angel <3

    14. lifeistooshorttowait: Nei, blir ikke mye gaver her heller, og det har litt å gjøre med at jeg ikke feirer og inviterer også. Men det er helt greit, koselig med noen små drypp utover våren av de nære 😀

    15. For det første gratulerer med overstått dag. Jeg har bursdag ei uke før julaften og ofte får jeg bursdagsgaven som en del av julegaven. Jeg har aldri likt å feire meg selv og har ikke feiret så mange av mine bursdager, sikkert fordi det er midt oppi jula liksom og at det alltid har vært lange dager på jobb

    16. Ja det har blitt lite bloggetid den siste tiden nå, men jeg kommer nok sterkere tilbake 🙂
      Kos deg masse med mamman til supermann og kanskje supermann?
      Stoor klem til deg

    17. annebe: Ja,jeg er sånn som du. Liker ikke noe styr med det, men det blir noen små-feiringer litt utover hele våren nesten med en og en 😀 Og stadig noen gaver i posten. Koselig det 🙂 Jeg ble kjempeglad for smykket, det er farger jeg bruker mye 🙂

    18. Spinningqueen: Ja, jeg hadde bursdag på søndag 🙂 Og det var skikkelig hyggelig det altså, kafetur, gave i posten fra Ladyaugust, god middag her hjemme og mange bursdagsinnlegg til meg 🙂 Jeg feirer ikke så mye egentlig 🙂 men koselig med kafe-tur eller noe, og så feirer jeg litt i helgene etterpå 😀

    19. Engla: Hei på deg engelen min, du er travel om dagen 😀 Jeg skal på tur med mammaen til lille Supermann i morgen 🙂 Gleder meg 😀 Skal regne masse men det går nok fordet 😀 Ja, fint smykke jeg fikk 🙂 Veldig pent og spesielt synes jeg 🙂 Stooooor klem til deg tilbake <3

    20. Så utrolig fint smykke ! 🙂 Jeg pleier alltid å feire bursdagen min, i år var det litt spesielt da jeg som regel pleier å spise ute med pappa, men i år feiret jeg den med kjærsten og foreldrene hans noe som var utrolig koselig ! 🙂 jeg får litt gaver nå og da rundt de tidene der 🙂 hehe

    21. Kledelig smykke. Feire bursdagen min i all enkelhet .Kaffe og kaker med den nærmeste familie,da trives jeg….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg