Jeg trenger litt hjelp her altså… ;-)

Det har seg sånn at jeg driver og lager en liten bilde-serie som skal henge på mammas vegg etterhvert. Det første bildet: Sommer har jeg allerede fått fremkalt på lerret: I vinter fikk jeg hjelp av folk på bloggene her til å finne ut hvilket  høst og vinter-bilde som kunne passe sammen med sommer-bildet. Da ble nr 2 –høst og nr 3- vinter valgt.  Det er ennå ikke kommet seg på lerret, men det skal de 😉 

1) Sommer



2) Høst


3) VInter


Når jeg holdt avstemning i vinter sa jeg at jeg ville trenge hjelp av deg igjen… Og TITTEI- her er jeg igjen og trenger hjelp!

Hvilket av bildene under i VÅR-serien, synes du passer best inn med de 3 over her?

Hvilket vår-bilde liker du best?

 

A)

B) 


 

C)


 

D)


 

Bare si hvilken bokstav du ville valgt 🙂

 




#foto #bilder #årstider #vår
71 kommentarer
    1. cathrinehenriksen: Ja, hune er glad for det hun har fått 🙂 Og nå skal de andre på plass, tror kanskje jeg tar våren og ordner nå snart… Tror det blir A eller B for det synes flest, og jeg også, stor sjanse for A for jeg tror mamma selv vil like det best, selv om JEG ville valgt B fordi det er tatt fra den vinkelen 🙂 Klemmer i bøtter og spann <3

    2. Moving On: Sååå koselig at du liker dem!! Jeg blir så glad, for jeg KAN jo ikke dette egentlig, ikke lært noe, bare synes det er veldig morsomt:-) Og bruker litt tid på det, fordi jegnkoser meg så!! Klem <3

    3. har forelsket meg så kraftig i A-bilde ditt at jeg tror ikke du aner en gang!!
      det blir nok RÅfint på lerret!!!
      men av de andre tror jeg faktisk B eller C, heller mest mot c 🙂 hehe
      men du er så flink!!
      tar utrolig fin bilder!!

    4. Hanne: Ja, jeg er litt svak for B jeg også. Jeg tror kanskje mamma vil like A bedre… men jeg får se.. Jeg synes B passer til de andre, for ALT er litt tatt unnenifra , til og med ISEN på en måte:-D så jeg er enig 🙂

    5. Jeg er helt forelsker i B! Blir rørt når jeg ser Det, for jeg husker så godt det vakre innlegget ditt, om insekters perspektiv.. <3 Også syns jeg det passer inn med de andre.. 😀

    6. cathrinehenriksen: Ut å flly Pippi, det hørtes deilig ut 😀 Ja, det må blie A, eller B eller D eller kanskje C 😀 Ha-ha..Jeg er nok litt på hell på A eller B og mange har sagt de to. Jepp snakkes senere min venn, kose deg med dagen <3 Stor Frodith-klem <3

    7. folkogdyriskogen: Takk for hjelpen, det begynner å se ut som det går en vei her 😀 Og det er jeg glad for, at folk er LITT enige..og ikke langt fra MIN oppfatning nei 😀 He-he klemmer <3

    8. Ååååhhh..Vanskelig å velge..Synes alle bildene er flott og kan godt henge på en vegg 🙂 Men MÅ jeg velge blir det A og C 🙂 Ja, det blei jo nesten alle det da..Så lite til hjelp kanskje..hehe..Men klarte ikke å velge mellom de 2 🙂 Klemmer

    9. Tattavkvinnene: Veldig gode argumenter Sara, de passer inn både A og B synes jeg. Og B FORDI det likner tenker jeg…Men A er litt penere også… sånn for en på 83. Sommer er pent uansett om det er tatt unnenfra og det liker hun godt :-)…Ja, jeg får samle meg her senere 😀 Takk 🙂 klem <3

    10. Livsrom: Jeg er nok litt svak for en av de to øverste jeg også, litt av samme grunn som deg, og noe med komposisjonene også 🙂 Passer litt inn 🙂 Jeg skal telle opp å se litt på begrunnelsene rundt etterpå, og tenke litt 🙂 Ha en fin dag Liv, er det vår hos deg? 🙂 klemmer <3

    11. Jeg synes enten A eller B, fordi de har samme format som de 3 tidligere bildene, og da blir det jo riktig fint på veggen 🙂 Men så var det å velge mellom de da! Du gjør det ikke lett for oss heller x) A er jo veldig fint, B er litt mer kreativt, men det er jo ganske likt sommer i stilen. Så etter litt resonnering i hodet mitt tror jeg stemmen min faller på A 😀

    12. Nydelige bilder alle sammen:)
      Men om det skal symbolisere vår, ville jeg valgt et med løvetann. Jeg tror jeg hadde valgt A.
      Lykke til!
      Klem<3

    13. Fru Stussli: Ha-ha, ja alle valg hjelper, og spesielt med litt begrunnelser og sånt 🙂 Ikke gjort NOE redigering på disse bildene altså 🙂 Stolt av det 🙂 Klart du har to stemmer <3 Stor nattaklem til verdens fineste Bente <3 Legge meg snart jeg også 🙂

    14. C er min favoritt. De nydelige blå og grønnfargen bak som er så grønn at en skulle tro du hadde lekt med photoshop, men så er det bare våren som har den nydeligeste grønnfargen <3
      Min andre stemme (for jeg har vel to?) går til B. Fordi det er løvetann og løvetann ER selve våren.
      Nå var jeg sikkert kjempehjelpsom som ikke klarte å bare velge en,...
      Stooooor nattaklem

    15. miastorp: Ja, jeg må vise det når det er klart 🙂 Jeg er nok litt svak for A eller B selv også 🙂 Men får se da, når jeg får inn mange svar her 🙂 <3 Takk for hjelpen 🙂 Stor klem <3

    16. Så herlige bilder og løvetann er jo vår i seg selv 🙂 synes alle bildene fortjener å komme på lerret men hvis det bare skal være et ville jeg tenkt på et som passer bra sammen med de andre… Klarer ikke helt å bestemme meg men enten a eller c 🙂 blir gøy å se de ferdig på lerret alle sammen for det må du jo vise frem 🙂 natta klem <3

    17. Anonym: Ja, det er hennes gule husvegg ja 🙂 Og det B er litt samme sjangeren som de andre…tatt unnenifra…Så sånn sett er det litt fint.. Nei, må ha noen fine å velge i 😀 Men godt med noen flere syn og begrunnelser 🙂 Takk 🙂

    18. Ja, det er viktig det altså, men vi er veldig at vi skal ha minimalistisk på veggene 🙂 Men skal kjøpe inn en fin ramme i helgen også skal jeg få tatt ut noen bilder av meg og han sammen , så vi kan ha det i ramme på soverommet inntil videre 🙂 liker å ha bilder stående også, syns det også er veldig fint 🙂 hehe

    19. Tonje: Jeg tok masse herlige bilder i høst, nydelige farger 🙂 Jeg er veldig glad i sommerbildet, og det har mamma fått allerede 🙂 Så gøy at du synes jeg er flink da 🙂 takk!! Jeg kan ikke så mye om teknikk og redigering,men føler jeg har øyne for morsomme motiver og anderledes vinklinger av og til 🙂 Ha en herlig kveld <3

    20. Jeg ville valgt B om det skal henge hos din mor, for det er vel hennes gule husvegg i bakgrunnen? Men D var også flott, fine farger og veldig vårlig. Lykke til med utvelgelsen. Ikke lett når det er flere fine alternativer 🙂

    21. B!!!!! Definitivt min favoritt av vårbildene. Jeg ble skikkelig forelska i høstbildet ditt, høsten er den mest vakre årstiden synes jeg 🙂 Men guri malla så flink du er til å fotografere!

    22. Vi har bare gips vegger, men prata med kjæresten om det å jeg kan kjøpe rammer også kan vi henge opp med gips skruer ! 🙂 Ja blir nok til at jeg deler et innlegg med det snart tenker jeg 🙂

    23. Torunn Tangen: Ja, tenk at det likner sensommer…Jeg tok det i helga, når jeg var ved Ullevålseter, på vei til Kikut-stua 😀 Det var utrolig grønt ute 🙂 Ha en fortsatt fin kveld du også 🙂

    24. Min matgale verden: Ha-ha, ja NÅ er du trøtt ja 😀 I MORGGGGGEN da… 😀 Hi-hi. Jeg må jobbe i morgggggen jeg først, men SÅ skal jeg slå til altså , så det smeller i veggene 😀 Nå var det jammen godt du kom Kjersti, jeg ble i SÅ godt humør, som jeg ikke har vært i nesten hele dag 😀 Skulle bodd i nærheten her du altså 😀 <3 klemmer nattaklemmer <3

    25. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Så koselig at d liker dem .-)Jeg liker dem selv også, men har problemer med å velge, og vil det skal passe med de andre årstidene, så de kan bli en serie 🙂 Jeg tar imot alle meniningene og blander med mine egne, og får til slutt enn vinner :.-D

    26. Hi hi, jeg liker at du har langfri etter i moren, eller i faren..knis… Jeg har ropt god-helg til alle som ville høre idag, planleggingsdagen er forlengst opparbeidet, og en deilig følelse med langfri. Godt med et avbrekk, 🙂 klemmergodnatt, straks…

    27. Engla: Jeg liker også det sommerbildet best 🙂 Men ikke verst fornøyd med vår-bildene heller 😀 Jeg har hatt en grei dag, ikke så verst, men er litt smågretten i dag…uten at jeg vet helt hvorfor:-P Håper DU har kost deg i dag, nå spiser jeg sjokolade…IGJEN… og gleder meg til siste dag i mrogen , før en miniferie igjen 😀 Klemmer i bøttevis <3

    28. Min matgale verden: Du kan skrive sen og sein og til og med TREG 😀 for jeg skjønner hva du mener 😀 Men du har hatt mye å gjøre hvertfall og jeg også, og jeg er litt små-kjei i dag…Men jeg har vunnet en konkurranse, og ble litt blidere 😀 Ja, vi ha masse vår i hjertet og derfor er vi VEEEELDIG unge, spesielt du og jeg 😀 De yngste her inne tror jeg 😀 Hi-hi Litt trøtt og surrete, men snart ferie 😀 Du har langfri nå eller? Det har JEG 😀 Etter i moren 🙂 Klemmergodnattklemmer og alle andre varianter <3

    29. Alle bildene dine er nydelige vennen, men jeg liker sommerbildet ditt aller best <3
      Av de andre likte jeg de ti nederste aller best, men valget faller på D
      Håper du har hatt en fin dag og koser deg i kveld <3
      Klemmer på vei fra Engla

    30. Heeeei. Sein i dag jeg, seinvakt, seinhandling, seinbonnietur, sein grilling, sent besøk av min mor og far, sen blogging…kan man skrive både sein og sen?? Jeg ville valgt A, for det ga meg mest vår i hjertet. Og vår i hjertet vil alle ha. Tenk, vi som har vår i hjertet vårt holder oss ung for alltid…er det ikke herlig?? Og kan du lese jeg er litt trøtt og surrete nå?? Lang dag! Men min stemme går til A. klemmersnartgodnattklemmer 🙂

    31. ~Thessa Braathen~: Kan du ikke ha spike i veggen? eller skruer? Vi har kjøpt sånne “stift-aktig oppheng til leiligheten her…hvor det er bare mur på alle vegger… Hadde vært gøy å se noen av dine bilder også da 🙂

    32. ~Thessa Braathen~: Ja, jeg har en liten favoritt selv også, og da hjelper det litt med noen andre syn også, så til slutt blir det nok bra 😀

    33. ~Thessa Braathen~: Jeg har etSamsung digitalkamera, ikke noe fancy greier 😀 Og jeg er nok ikke noe teknisk flink ennå, med innstillinger og sånt, og heller ikke redigering…Men jeg begynner å bli litt god på motiver synes jeg selv da 🙂 Takk for stemmen jeg ser hvor hovedtyngden ligger etterhvert og DET velger jeg 🙂

    34. cuskima: Oi, jeg tenger alt sånt i dag altså, suger til meg skryt som en svamp i dag 😀 Ha-ha. Jeg elsker jo å ta bilder da 🙂 Og det er en kjempefin hobby 🙂 Takk for stemmen din 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg