En tur i hagen…

Ja….det er jo ikke MIN hage da… Men en ganske stor som er hele Oslo sin… Og hele Norge sin om du vil… For hadde jeg hadde eid denne hagen, hadde jeg jammen ikke fått fred her…. For her er det smekkfullt av fine blomster, rare pile-statuer og fantastisk deilige lukter… Jeg og samboeren tok oss en tur i det deilige været, og tok inn alle de deilige luktene og det vakre visuelle 🙂  Her er blandet salat, nesten bokstavelig talt 😀


Her står epler side om side…

med…


Eventyrsopp…


Tenk å være barn her da… 🙂

 Og tenk å være en eldre gråhåret dame, med sin kjære mann ved sin side, i Bestemors Hage under her…Eller bare en rødhåret en, med SIN mann ved sin side…Ganske så flott det også…Luktene var sterke her inne, er visst derfor den kalles Bestemors Hage…pirre også de eldres neser <3 Jeg er ingen blomsterfotograf, har lite peil på det egentlig, men har nå prøvd meg på noen fotoer allikevel <3

 

 Og med disse luktene og synet vil jeg ønske deg en fin-fin tirsdag <3Her er jeg på nedtelling til sommerferien 😀

 

Har du noen planer for sommerferien?

 


 

 

#foto #blomster #botaniskhage #lukter #sommer
51 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, de benkene jeg satt inni var laget av samme. Og sauene. Men nå fant vi resten 🙂 Moro å prøve LITT med blomster 🙂

    2. De “strå”-figurene er så kule! Utrolig hva de får til å lage. De benkene dere satt på sist var vel fra samme materialet? 🙂
      Synes nå blomsterbildene dine ble veldig fine jeg, man trenger ikke være proff for å ta bilder 🙂 Den hvite blomsten var utrolig fin, fikk nesten litt brudebukett-følelse av den ^^

    3. lulltove: Hi-hi, han er på gårsdagens kveldsinnlegg 😉 Innlegget under dette 😀 Ha-ha.Ellers så finnes det et bilde 15. august 2012 😉 på blogginnlegget da 🙂

    4. cathrinehenriksen: Ja, de er så herlige figurer der borte 🙂 Klart du må dra med deg typen bort der, for det er så mye fint. Og koselig å gjøre det sammen med noen: Mange fine blomster og gode lukter også 🙂 Kafee er det der også 🙂 veldig koselig 🙂 Og fine skygger 😀 Hi-hi.Ja, besøk er fint, og det er MYE man kan gjøre i Oslo om sommeren om været er fint 🙂 Klemmer fra Frodithen <3<3

    5. Kjempe kule sopp og epler ;-D Flott <33 Så deilig med en slik dag og mange flotte blomster typer her , som jeg ikke aner hva heter ....men men , du har i alle fall kost deg ;o) Jeg må få tatt meg en tur ditt , en dag typen har fri .....ja for han jobber så mye 😮 Må nesten ha med ham også , så man har noen å dele det hele med :)) Håper du nyter denne dagen også <33 Her er sommer planen at jeg får besøk om to-tre uker og da skal jeg kose meg med familien ;o) Mer enn det har jeg vel ikke planer om , er så fint vær i Oslo at ingen vits å dra utenlands nesten også har jeg jo Brutus vet du :)) Klemmer fra Pippi jenta <33

    6. Lisbeth: Ja, er ikke de fine 😀 Ja, jeg teller også veldig ned. 8 dager igjen, og så er det NYE arbeidsoppgaver for meg til neste år faktisk… Men lærer, bare litt anderledes.. Blir dere litt alene da, du og mannen, mens barna er ute og flyr? 🙂 De bor hjemme noen av de fremdeles, gjør de ikke? Ha en fin kveld Lisbeth <3 klemmer <3

    7. Oi de eplene og soppene var jo kjempetøffe 🙂
      Å herlige blomsterbilder.
      Her er det full nedtelling til fri og sommerferie. Hvor vi skal er ikke bestemt ennå. Annet enn at min eldste datter og min yngste sønn, reiser på aleine-ferie til London 🙂 og de har massevis av store opplevelses planer klare.
      Ha en superfin dag
      Klemmer

    8. Audhild Mamma til lille Willi: De befinner seg i Botanisk Hage i Oslo 🙂 Og den hagen er mye større enn jeg noen gang har trodd 😀 Og jeg har vært to turer der. Disse skulpturene har kommet ganske nylig tror jeg 🙂

    9. Vanja: Oi, så koselig til Houston da 🙂 Det må vel bli moro 🙂 Jeg skal til Barcelona, litt på fjellet og litt langs fjorden 🙂

    10. Ingen tvil om at du er flink til å finne på nye ting, og komme deg på nye plasse.
      Masse flotte bildet, og ja vi skal til Houston Texas..:)

    11. ~Thessa Braathen~: Deilig å ta sommeren som den kommer også 🙂 Jeg har noen planer, men langt fra hele sommeren. Og det er litt deilig det også 🙂 Ha en flotters dag 🙂 <3

    12. cuskima: Ja, skikkelig eventyrhage det der 🙂 Og den er den nærmeste jeg har en hage til blokka mi .-D Håper du får en fin jobbe-sommer og en aldeles deilig dag 🙂 Klemmer <3

    13. Jeg har ingen planer for sommeren som jeg vet om ennå ! 🙂 Så utrolig herlige bilder du har tatt, får skikkelig sommer feeling av de ! 🙂 Ha en herlig dag videre frodith <3

    14. ser ut som en eventyrhage :)) vakre blomster 🙂
      Mine planer for sommeren er vel å jobbe så mye som mulig om helsen vil 🙂
      ønsker deg en smashing dag <3

    15. Maren Kvalvaag: Jeg skal også til Spania, Barcelona, men bare 4 netter 🙂 Du har jammen en kos sommer foran deg 🙂 Nord Norge er også flott som regel om sommeren 🙂

    16. Nemi Rebella: Du må bruke pil-planter, så kan du lage sånne du, det er jeg SIKKER på 😀 Skal du være med i skygge-bilde-konkurransen min? Sjekk linken HVIS du får lyst til å være med 🙂
      http://frodith.blogg.no/1402075255_peter_pan_p_ferde__pn.html
      Ja, jeg vil ha HAGE jeg for det første, SÅ kan jeg begynne å planlegge sånne fine sopper og epler, og de er jo litt store også, større enn meg 😀 Tirsdagen er solfylt og god så langt 🙂 Klemmer på vei <3

    17. lifeistooshorttowait: Ja, det blir nok en fin ferie 🙂 Skjønner godt du gleder deg til det 🙂 Veldig fint i botanisk hage 🙂 Klem

    18. Nydelige bilder vennen… takk for at du er så flink til å dele så mange flotte bilder med oss her inne <3
      Sommerferien min er i boks... 6 uker i USA...og gjett om jeg gleder meg :))
      Ha en flott dag vennen...mange klemmer fra meg <3

    19. martea: Campingtur høres kjempefint ut, jeg har beste barndomsminnene fra teltturer med familien jeg 🙂 Ha en fin dag du også 🙂 Klemmer <3

    20. folkogdyriskogen: Ja, det var en skikkelig deilig mandag 🙂 Koselig og morsom 🙂 Dagens fangst av skygge , var også tatt der 😀 Å du har jammen mye kos du skal i sommer 🙂 Herlig 🙂 Jeg har også mye koselig jeg skal 🙂 Stor klem <3

    21. Livsverden: Ja, det var skikkelig fullt av lukter der, og fine blomster og skulpturer. Jeg har jo ikke EN blomst hjemme selv, så for meg er det hyggelig å se dem ute 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    22. Nydelige bilder du tar. Kjempe kult med epler og sopp i store former, må ha vært en opplevelse å få løpe rundt der som barn.
      I sommer blir det campingvogn tur i Norge og besøke familie.
      Ha en fin tirdag du og. Klem <3

    23. åååhh! Så herlig 😀 Så ut som en fantastisk tur 🙂 Syns du fikk til blomsterbildene kjempebra jeg 🙂 Masse flott bilder!
      I sommer blir det teltturer, fisketurer, muligens tur til Tyskland med barne for å vise dem alle de flotte slottene og naturen 🙂 Ellers tar vi det litt på sparket. Håper du får en flott sommerferie 🙂 Klemmer <3

    24. For en nydelig hage fylt med vakre blomster og eventyr 🙂 Her er det nok barnelatter, lek og moro. En hage fylt av glede :). Kan nesten kjenne blomsterduften 🙂 Ha en fin dag

    25. Fru Stussli: Å deilig, ja her skal vi også bare kose oss nesten 😀 Hvertfall ikke lekser, men LITT fag 😀 Ha en herlig tirsdag du også 🙂 I sol og glede <3 Store klemmer til deg min venn <3

    26. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Koselig med venninne-besøk i sommerferien da. Det viktigste er egentlig å ha tid og ro til å gå rundt å gjøre INGENTING…DET er ferie det! 😀 Jeg har også mest småturer, en helg hit og en helg dit 🙂 og noen dager midt i her og der 🙂 Men ikke to uker i strekk noe sted 😀 Cuba da, herlig 🙂 og midt på vinteren, ikke noe er bedre 🙂 Klemmer <3

    27. Så kule figurer 🙂
      Her telles det også ned til sommerferie. Frøknas to siste ukeplaner henger på kjøleskapet og det finnes ikke lekser mer. Nesten ikke en vanlig time heller. Bare rydde klasserom og leke 🙂
      Ha en fortryllende tirsdag
      Klemmer

    28. Min matgale verden: Ja, de figurene er så herlige 🙂 Ha en sneisen tirsdag du også 😀 Jeg har 9 dager igjen på jobb for sommeren 😀 Store woop-woop-klemmer på vei i sommersolen <3

    29. Så nydelige blomster. Og digget de eplene og soppene. Skikkelig eventyrlige 🙂 ha en sneisen tirsdag, jeg har ikke helt penset meg inn på ferie, men ser jo at det ikke er mer enn en med igjen…woop woop, da begynner jeg å glede meg da 🙂 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg