Dagens fangst ;-)

Jeg kapret meg en mann med kjempehode…nærmest et kuppelhode 😉

Vel, jeg er bare en snartur innom for å informere om at jeg har en skygge-bilde-konkurranse gående. Bildet over er MITT, men JEG skal jo ikke delta, så dette er bare et eksempel på hvor enkelt det kan gjøres. Mange har sikkert fått med seg at jeg har konkurranse, men for de som ikke har det….Her er invitasjonen: 

Og hvis du vil lese mer om Peter-Pan-utstillingen/konkurransen, så bare trykk på plakaten 😉

Alt om premier og slikt kommer senere i uka, men har vanligvis til de tre øverste plassene <3 Hjemmelaget 🙂 

 

 

Hva har du gjort i dag?

 


 

#konkurranse #skygger #sol #refleksjoner #foto
37 kommentarer
    1. folkogdyriskogen: Ja, nå må du starte 😀 jeg har fått inn noen men vil ha MAAAANGE flere 😀 Hi-hi Ja, fangsten min var samboeren og en lyktestolpe 😀 Deilig dag .-) Klemmer <3

    2. frustrertfrueihouston: Tusen takk for bildet ditt 🙂 Fint dette her, så ikke tenk noe mer på det. Og finner du noe du heller vil knipse, tilfeldigvis, så sender du bare det etterpå, så bytter vi 🙂 Ja, jeg skjønner, så mailen din. Skal inn å svare på den senere. Inntil det, stor klem så lenge <3

    3. cathrinehenriksen: hi-hi, ja den sto så perfekt plassert den lykten, da vi gikk forbi 😀 Må jo bruke det vi finner rundt omkring. Men han er ikke skummel, så tok han med hjem 😀 Så deilig med en nesten bloggfri dag 🙂 og soldag 🙂 Jepp, fin dag jeg også 🙂 God morgen klemmen fra Frodithen på vei til jobb 🙂

    4. Tøft bilde! Du er en racer på å ta fine og artige skyggebilder. Her har det vært litt regn og overskyet i dag. Jeg går litt rundt meg selv om dagen og venter på en beskjed jeg helst ikke vil ha, så det kommer et bilde fra meg som allerede er knipset. Kanskje får jeg tatt et nytt før fristen, men det vet jeg ikke enda. Nå legger jeg meg om et par timer, og så står du opp – litt rart det der med tidsforskjeller. Godtatt/godmorgen klem fra meg <3

    5. For en snodig kar du har kapret her , er mystisk …hmmm .p Håper jeg ikke trenger å være bekymret nå 😮 Så jo litt små skummelt ut han karen NESTEN ;-D Men så flott med hjemmelaget premie ;-p Nå blir jeg mer og mer nysgjerrig på hva det er …..hmm 🙂 Moro da ;-P Her har man tatt seg en NESTEN bloggfri dag og bare kosa seg i solen , veldig deilig og anbefales ;)))
      Går rykter om at du har hatt en flott dag også , bra det ;-P Klemmer natta klemmen fra Pippien <33

    6. ~Thessa Braathen~: Ååå, så fint om du blir med også 🙂 Mange som har sagt de har lyst, og det blir stor festivitas i Galleri Frodith skjønner du , åpning med brask og bram som det heter, og champagne og alle kan komme å stemme 😀 Hi-hi Gleder meg til å se hva du finner på .-)

    7. Ja, i morgen er det full rulle her også, men det var utrolig godt med langhelg så man kan kunne samle kreftene, det gjorde virkelig ikke noe 🙂 Skal se om jeg får bidratt med et skyggebilde jeg også 🙂 Skal få prøvd meg på det i morgen ! 🙂 hehe

    8. Fru Stussli: Den mannen fulgte meg helt inn døra her, men han fikk litt mindre hode etter ganske kort stund 😀 Ha-ha Stor nattaklem…snart 😀

    9. ~Thessa Braathen~: Så fint da, med både bursdagsfeiring og all solen 🙂 Jeg har også kost meg 🙂 Fint i solen, kafe og en hagetur 😀 I morgen er det full rulle igjen 😀

    10. foreignerat50: De er sikkert fine :- ) Jeg ser at de beste jeg tar blir på asfalt-bakgrunn, og ofte med veldig klar sol. Du har mange dager igjen, og skyggene er fine om kveden også 🙂 Du får nok et du er fornøyd med 🙂

    11. Moving On: Ja, klart du må slenge deg med 🙂 Jeg lar folk få litt tid, så jeg skrev 15. juni, og det er neste søndag .-) For da kan folk gå ut å leke litt, og ta et bilde de blir fornøyd meg 🙂 Bli med da 🙂 Det er overskyet i morgen, men det er jo flere dager å ta av. Ha alltid kamera klar i veska…:-D Stor klem <3

    12. venkesstrikk: Åå, jeg gleder meg til å se, det har ikke kommet noe ennå…men da er det vel på vei, hvis du skrev riktig adresse 🙂 Jeg er kjempespent <3 Et bilde fra fjellet MÅ jo bli fint 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    13. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Ja, jeg så det det var kjempesnilt av deg, da blir det kanskje flere med 🙂 Ja, god tid til å ta flere, så det er jo fint 🙂 Så får man et man liker selv 🙂

    14. lulltove: Ja, det er bra å holde litt slow fart i varmen. Jeg skal også på jobb,og får være LITT klar i morgen. PRØVE å legg meg tidlig. Håper du er i tipp-topp til i morgen 🙂

    15. Haha så kult! Mulig han skulle kidnappe deg og sette deg i tårnet?
      Det er jo superskummelt!
      Håper du er trygt hjemme og at du fikk ristet av den mannen med kjempehodet!
      Stoooor mandagsklem

    16. Åå hadde av en eller anne grunn fått for meg at den gikk ut i går jeg.. så kanskje jeg skal slenge meg med.. om de e pent værni morgen, tror jeg sannelig jeg må på skyggejakt.. noe jeg ikke har Vært før!!;)

    17. lulltove: Oi, du har vært skikkelig aktiv i dag 🙂 Jeg har bare gått LITT, og tittet på blomster i botanisk hage, og fotografert LITT og ellers gjort ganske lite 😀 Vaket opp og laget middag. Men det har vært en aldeles deilig, deilig med slakke dager også 🙂 I morgen er det jobb igjen, men nå er det jammen bare 9 dager igjen 😮 rart….

    18. Åhh, jeg var så sykt opptatt av at jeg har BADET i dag, at jeg glemte helt å ta bilder av skygger på turen :O Men, jeg har jo fortsatt noen dager på å ta noen skikkelig kule 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg