Har du vært i Neverland? ;-)

 

Ja, nå snakker jeg ikke om der Michael Jackson bodde liksom… Nei, jeg snakker om det stedet der Peter Pan reiste til, når han ikke ville bli voksen… Og det er jo det vi snakker om litt her på bloggen min om dagen…Om å leke…leker med skygger… selv om vi er voksne nok når det kreves av oss.. 

Og jeg regner med at du har fått med deg NÅ, at det er en Peter Pan konkurranse på gang her på bloggen min? Det vil si, Galleridirektør Frodith skal ha bilde-utstilling igjen i Galleri Frodith, og på mandag åpnes dørene og du kan komme og  stemme. Men FØRST må jeg få inn litt flere kunstverk, altså bilder av skygger. Så om du er en kunstner, som gjerne vil være med,  og som føler deg uteglemt, så kommer invitasjonen under her :.-) 

Jeg har fått inn noen bilder, det kom noen i går og i natt 😉  Men jeg vil ha med mange flere, da blir det SKIKKELIG utstilling når Galleriet åpner sine dører <3 Og med slik festivitas som det blir, er det jammen lurt å være med 🙂

 

 

 

Under her er TO bilder som var med på  Peter Pan-utstillingen 2013, slik at dere ser hvor forskjellig og variert det kan gjøres også :- )


frokenfjeldberg.blogg.no sitt bilde 2013. Her er lampe brukt som lyskilde.

 


Muumimamma.blogg.no sitt  bidrag 2013.   Her er også gatebelysningen lyskilden.

 

Er det ikke to herlige bilder som var med i fjor?

Har du tatt bilde til Peter Pan- konkurransen min? 😉

 

Vil du lese MER om konkurransen, så kan du gå inn HER  men plakaten over her sier det meste du trenger å vite 😉


#konkurranse #bilder #utstilling #skygger #leken #fantasi #kreativitet
38 kommentarer
    1. cathrinehenriksen: Ja, var ikke det fine bilder fra i fjor :- ) Og begge tatt i lampe/lykt-lys, så det GÅR an det også 🙂 Nei, du får bare holde på til du blir fornøyd med et bilde 😀 Hi-hi Ha en kjempefin kveld du også snupps, og ikke stresse FOR mye da 🙂 Klemmer på vei ned gata <3

    2. Er så glad for at du steller i stand slik festivas for oss her inne <33 Du muntrer opp så mange med dine supre ideer og alt annet du stadig har på lur her på bloggen ;o) Jeg har tatt noen bilder , men er jo ikke fornøyd da ...så mulig jeg må se om jeg får tatt meg en runde til med kameraet ute :-p Ja for jeg vil ikke gå glipp all denne moroa ;-D Det var noen stilige skyggebilder av Frøkner og ikke minst Mumimamma :)) Ha en fin aften videre Frodith vennen <33 Klemmer fra Pippi <33

    3. annsenze: Så utrolig bra, hjertelig velkommen her til meg, og supert du blir med på konkurransen 🙂 Dette er gøy nemlig 😀 Har fått inn en del, og venter en liten gjeng til 😉 Nå skal jeg løpe inn å se 🙂

    4. Tattavkvinnene: Et tips, hvis du ikke har tenkt på det er mest mulig rene flater bak. Asfalt og mur fungere veldig bra synes jeg 🙂 Da blir skyggen tydeligst liksom 🙂 Bra du blir med, jeg må bare mase litt så ALLE får med seg 😀 he-he

    5. Ååå, jeg er så usikker på hva jeg skal ta bilde av! Jeg prøvde meg på et par da vi var ute i går, men det ble liksom ikke helt som jeg hadde tenkt x) Det er vanskeligere å fotografere skygger enn jeg trodde det skulle være! Meen jeg gir jo ikke opp, så et bilde skal du få! 🙂

    6. deveny: Ja, ikke sant. De to var med i fjorårets konkurranse. Og nå er det en ny på gang. Åpning i Galleri Frodith på mandag 🙂 Nå prøver jeg å få inn mest mulig bilder 🙂

    7. Livsverden: Det er jo en konkurranse, hvor du kan delta. Selve utstillingen, eller dagen for visningen og stemming er til mandag. Fristen for å levere bilder er søndag. Du kan bruke LAMPE om du vil være med. De som du ser på bildet her i innlegget er begge laget av Lykte-lampe-lys 🙂 Og de var med i fjorårets konkurranse 🙂 Jeg har stadig noen skygger i innleggene mine jeg, men nå er det ekstra mye fordi jeg prøver å “friste” folk til å være med i konkurransen 🙂 Ha en flott dag du også 🙂 Klem

    8. Det var flotte skyggebilder 🙂 for en kreativ ide 🙂 Her i Bergen klarer man ikke å finne en skygge fortiden …her er det tett med regn og torden.. 🙁 vil egentlig bare krype langt under dynen 🙂 Håper å få se flere skyggebilder i innleggene fremover 🙂 Ha en flott dag 🙂 Klem

    9. lulltove: Jeg synes det viktigste er leken rundt, at man har lyst til å være med, og det blir så fint i Galleriet mitt skjønner du <3 Så jeg er veldig glad du blir med, og det er mye forskjellig hittil, variert er bra 🙂

    10. Lisbeth: Ja, kjempefint om du får til .-) Jeg er så glad om mange blir med 🙂 Og jeg gleder meg til å åpne galleriet 🙂 Ja, fine disse to fra i fjor også 🙂 Og her var ikke sola lyskilden en gang 😀 Ha en super dag du også 🙂 Klemmer <3

    11. lulltove: Har du gjort ferdig bilde 🙂 Men ikke sendt? Jeg gleder meg til å få. Sier du fra når du sender. Noen har hatt litt problemer av ymse slag, og da kan jeg si i fra om det er kommet. Hvis det er Instagrammert 😀 er det nemlig litt problem, da kommer det ikke til meg. Men må sendes på vanlig uredigert vis, fant vi ut.. Men alle har kommet fram til slutt 🙂 klemmer <3

    12. Oi det var flotte skyggebilder 🙂
      Hadde helt glemt dette jeg. Skal prøve å få tilgode før fredag, for vi reiser tidlig lørdag morgen.
      Gleder meg til utstillingen på verdens flotteste galleri
      Ha en superfin dag 🙂
      Klemmer

    13. Fru Stussli: Ja, jeg gleder meg til å ordne til i galleriet 😀 i helga. Og nå har jeg hvertfall fått NOEN bilder, men det kommer flere, det vet jeg 🙂 Deilig sommerdag på vei igjen 🙂 Ha en flotters dag min venn <3 klemmer i alle fasonger <3

    14. Min matgale verden: Hi-hi, ja den kjempen ble veldig stor, og er jo egentlig bitteliten, for det er Muumien selv 🙂 Mannen eller noe som tok bildet 🙂 Ja, litt påminning må til… 😀 Ha-ha…av og til liksom 😀 Nei,, nå er det kort tid igjen 🙂 Ha en herlig dag med forestilling og alt 🙂 Klemmer omtrent flat <3

    15. foreignerat50: Ja, ikke sant de er morsomme 😀 Ja, jeg vet du kommer til å være med 🙂 Og det er jo bare for moro skyld så klart, vi må jo leke litt 🙂 Ha en fin dag 🙂

    16. Kuuuult! The Stussli´s gleder seg til utstillingen på verdens morsomste galleri <3
      Store sommerklemmer til selveste galleridirektøren 🙂
      Ha en magisk sommerdag!

    17. Ha ha, så skummelt med den lille “kjempen” i det bildet:) Og fineste Frøken Fjeldberg… Gøy å se. Og fint du minner meg på, for jeg har ikke funnet bildet enda….. I dag skal jeg på jobb, bytteet, så fri i morgen. Skal ned og se en sfo som skal ha forestillling, og det vil jeg ha med meg. 🙂 Ha en fineste onsdagen, jøss, du har ikke lenge igjen du nei 🙂 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg