He-he-hemmelighetsfull dag er over… ;-)

Vel, nå har du vel vært nysgjerrig tenker jeg? ;-)….Hemmeligdagen er kanskje ikke så spennende for DEG, men måtte allikevel være litt hemmelig fordi en av leserne mine muligens kunne dukke opp her, og hun skulle nå absolutt ikke vite om dagen i dag… Jeg har vært i overraskelse-bursdagsparty for en av mine beste venner: Mammaen til Lille Supemann <3 Og hun visste ingenting, og ble 40 år med brask og bram i ettermiddagstimene i dag,  2 måneder før sin egentlige fødselsdag. Og mannen hennes hadde vært veldig flink og hemmelighetsfull i mange lange måneder. Og JEG har ikke snakket med henne på dagesvis i redsel for å avsløre meg 😀 Men nå er hun feiret. Fine venninna mi <3

 

VI har hatt utrolig mye moro sammen, og i sommer reiser vi på en bitteliten husmorferie sammen til Langesund 🙂 

 

Har du noen gang laget overraskelsesfest for noen?

Har du blitt overrasket med bursdagfest selv noen gang?

 


#venner #bursdag #overraskelse #vennskap
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg