Tusen takk!! :-) Og litt om Galleri Frodith….

Tusen takk for alle koselige kommentarer i dag, med bli-bedre-ønsker og alt 🙂 

Jeg ligger fremdeles her

Og fremdeles like syk. Og det kjennes ut som en hodepine jeg ikke liker så godt. Jeg har nemlig en sykdom som dukker opp av og til, noen år, og hvis jeg er sikker på at det er DEN i morgen tidlig…så blir jeg borte en ukes tid.Sykehus..Ikke farlig, men vondt. Og trenger medisiner.

Så da blir det utsettelse av Galleri Frodith til jeg er bedre…Uansett… Men jeg gir beskjed når jeg er på beina igjen, for da gleder jeg meg til å kjøre i gang konkurransen/utstillingen 🙂 Masse fine bilder.

 

 

23 kommentarer
    1. folkogdyriskogen: Du kan være med! Jeg har fått inn mange fine bilder, gleder meg til å vise. Jeg åpner galleri Frodith på mandag, så kom med bildet innen søndag 🙂

    2. Oida frodith , ikke bra 🙁 Ha vondt i hodet er jo nesten det verste som er..:-( Får jo ikke gjort noen ting..Har man vond kropp, kan man iallefall se litt på tv, kanskje lese litt osv…Men med vondt i hodet, orker man jo ingenting!
      Så jeg har sjangsen til å være med enda?? 😀 Eller?
      Trøste klemmer <3

    3. God bedring! Kan jeg spørre deg om det er vannhode? Jeg har nemlig det, og det er en helt ****** hodepine! 🙁

    4. Derfor jeg har begynt å lure om hva som har skjedd med deg. God bedring Frodith. Du kommer vel sterkere tilbake. Ønsker deg en hviledag.

    5. Uff, det hørtes ikke noe hyggelig ut i det hele tatt! 🙁 Krysser fingrene for at det ikke er den hodepinen du tror det er, men at du blir frisk og rask igjen fort 😀 Uansett må du ha masse god bedring! Stor klem <3

    6. Så leit, men da kommer vi når du er frisk! Det viktigste er jo at du blir fortest mulig frisk!
      Mange gode ønsker om god bedring til deg <3
      Klemmer

    7. Åhh, masse, masse, masse god bedring <3
      Jeg rakk jo aldri å sende inn bilde, siden Lillemor er veldig syk i magen sin 🙁 Hu blir ikke bedre heller, og spyr og spyr i tillegg til den andre veien- vi har vært våkne siden fredag typ, med minimalt med søvn på oss begge. De to andre har nesten ikke fått oppmerksomhet, selv om jeg har hatt verdens beste på besøk som har hjulpet meg mye med dem to også <3
      I dag skal vi til veterinæren og gi henne drypp- hu holder jo ikke på vann en gang og har helt sluttet å spise 🙁 Det stresser meg noe veldig, selv om jeg prøver å skjule det for å ikke gjøre henne enda mere engstelig. Uansett hvor dårlig hu er så sluker hu alltid maten sin- nå er det såvidt hu lukter på den :O 🙁 Satser på at veterinæren kan gjøre henne frisk på null komma niks <3

    8. Å nei , å nei …..stakkars Frodith vennen <33 Håper du slipper sykehus , men kanskje det hjelper deg , som du sier med medisiner :p Så du må virkelig ha god bedring kjære deg <33 Ja bra du sier at det ikke er farlig i det minste , men er jo ikke noe særlig for deg uansett da å ha vondt 😮 Så STOR og GOD bedrings klem til Frodithen <33 Håper det gir seg fort som sakt <33 Å for all del ikke stresse med blogg , når du er så SYK nei 😮 Ta godt vare på deg selv nå du <33

    9. Fineste goeste du -du må bli frisk og ta vare på degselv og vi andre vi venter til du er tobæck<3
      Massevis av tryllestøv og gode tanker <3
      Klemmer forsiktig så ikkje vi får mer hodepine<3

    10. Her kommer varme tanker og gode klemmer, og håper du fort blir bedre. Høres ikke kjekt ut å være syk, så jeg skal krysse både fingre og tær for å håpe det hjelper. Utstillingen går jo ingen vei, så utsettelse gjør ingen ting. Det viktigste er at direktøren blir frisk! Godbedringklem <3

    11. Huff, det hørtes ikke bra ut! Håper det ikke er det du tror det er, og at du er frisk og fin igjen i morgen 🙂
      Og jeg har egentlig et bidrag til galleriet, ikke noe bra bidrag, men det beste jeg har (så langt). Mulig jeg avventer å sende det litt da, i tilfelle jeg får til noe mer kreativt i morgen 😉
      God bedring! 😀

    12. Uff, jeg pleier ikke å bli trist når jeg leser dine innlegg akkurat, men det ble jeg nå…:(
      Har ikke fulgt med ordentlig her de siste ukene jeg, men vet at du har hanglet litt en stund…
      Sender deg massevis av godbedringklemmer min venn og håper du kommer deg veldig fort <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg