Flere pip, og en liten fotosafari ;-)

Ja..en av de der er meg, for når Frodithen våkner til litt, og ikke har så vondt mer, da strekker hun hals og skviker og piper. Ikke som den morgenfuglen som jeg er så kjent for til vanlig, men mer som en skrikhals eller en safarifugl.. For når kjedsomheten siger på, må Frodithen ut på fotosafari.. Og siden jeg er på sykehuset, så skjer safarien innadørs.. Så når jeg svinger meg avgårde mot foto-objektene, så svinger jeg ikke forbi et eksotisk nesehorn eller en nydelig nattergal som synger..Nei, det er mer lyden av en gal, gammel mann stakkar.. Så jeg svinger meg raskt videre, og ender opp med noen fine bilder på “rullen” 🙂

Fin kunst i gangene her, selv om rommet er nitrist..

 

Tror du det viktig å ha det fint rundt seg for å bli fortere frisk?

Har du vært mye på sykehus?

 

#syk #kunst #bedring
19 kommentarer
    1. Så fint du fikk ruslet litt rundt <3 Trist du skulle ende opp på sykehus da 🙁
      Var en del på sykehuset når jeg var litta..Sleit med mye blærekattar og nyrebekken bettennelser Og feber kramper..Nitrist sted det der..:-( Men der veldig flinke og tar godt vare på oss 🙂 Tror nok det teller aller mest..Man kan gjøre det så koselig for seg selv som overhodet mulig 🙂 Klemmer <3

    2. Så godt å se at du begynner å bli bedre <3 Det er viktig hvordan ting er rundt for å bli fort frisk og jepp har vært endel på sykehus. Goood bedring søs <3 Klæmmepannissklæmmen 😀

    3. Se der ja, en fotosafari kan like gjerne gjøres innendørs 🙂 Her var det mye morsom og annerledes kunst, kanskje det er hyggelig å ha litt å se på når man er på sykehus? Jeg har heldigvis aldri trengt å tilbringe noen netter på sykehus så jeg vet ikke, men litt kunst er vel aldri å forakte 🙂
      Håper du begynner å føle deg litt bedre <3 Klem i fleng <3

    4. JA det er viktig å ha noe fint rundt seg. Farger en kan trives med og noe vakkert å hvile øynene på! Så bra at du er frisk nok til å gå på fotosafari, selv på sykehus! Det betyr at du er på bedringens vei, og det er jammen godt. Fortsatt god bedring. Stor klem fra meg til deg <3

    5. Bra at du er bedre. Lite på sykhus jeg. Miljøet rundt en som er syk er viktig når vedkommende er syk. Men om det er pent eller ikke pent kan være det samme, bare det er rent der og fritt for bakterier. Men litt pynt på veggene er ok, litt lesestoff, ting som tankene kan forkusere på mens man er der. God bedring.

    6. Ingen tvil om at en fin omgivelse inspirerer, og det med å live opp ting er et must.
      Har desværre vært innom sykehus jeg med. Ikke noe glad i det.
      Heldigvis bare en gang i voksen alder utenom tre x barselrommet.:)
      Riktig god bedring.:)

    7. Så fint at du får gjort noe annet enn bare å ligge stille og vente. Klart det blir kjedelig på sykehus, men fint at det var såpass mye bilder og kunst rundt omkring da 🙂 Moro at du fikk til en liten fotosafari.
      Jeg har så og si aldri vært på sykehus (*bank* i bordet), men jeg tror det kan ha betydning for en del pasienter at det er litt fine omgivelser 🙂
      Fortsatt god bedring! <3 Klemmer

    8. Så bra at du er oppe og går igjen <3 Frua tenker masse på deg!
      Jeg lå på sykehus halve første klasse. Så da gikk jeg på skole på Rikshispitalet 🙂 Jeg husker den biten som veldig morsom 🙂 Tenk å bli kjørt i en seng og ligge å lære 😀
      Barneavdeligen hadde masse farger, leker og kos. Mange veldig koselige sykesøstre husker jeg også.
      Jeg har vært på sykehus som voksen og der er bare sterilt og kjedelig.. Jeg tror i alle fall jeg hadde vært mere glad på sykehus hvis det var fargerikt og moro...
      Får du reise hjem til helgen eller?
      Gleder meg til du er tilbake for fullt!
      Mange mange mange bli-bra-klemmer

    9. Omgivelsene har nok litt og si. Tenk hvor lang tid det hadde tatt og bli frisk i et rom fullt av bilder av blod og gørr xD
      Næææh, er aldri på sykehus jeg 😀
      Håper du er oppe og spretter snart og kan pelle pipp-pipp-ræva di hjem!
      Godbedringsklæmmen <3

    10. Der var du jo! Gikk meg hus forbi, tenkte det ikke kom noe fra deg… Så koselig! Kunst på veggene ja…kunne kanskje vært litt mer fargerikt?? Men selve figurene var artige, og man kunne se på dem og tenke… Burde hatt abstrakte bilder på rommet, sånne som kunne forandre seg etter dagsform…som man stadig så noe nytt i…eller no sånt 😉 God bedringsklem

    11. Orker ikke å snakke om sykehus :-(, håper bare de tar godt vare på deg 🙂
      Kult med en fotosafari i ellers så sterile omgivelser 🙂

    12. Det skal SÅ lite til av og til. Bilder på veggen er viktig, vel som farger også 🙂
      Vært på sykhus to ganger. Ikke så veldig mye kunst eller pynt på Haukeland nei..:p

    13. Så godt å høre at det går fremover, og at du orker å sende noen fine bilder ut til oss !
      Ja, tror det har litt å si hvordan det er rundt oss, også når man er syk 🙂 <3
      Har dessverre vært mye på sykehus, ikke med meg selv, men begge mine barn har vært, og dermed jeg..... Sovet mye i en dårlig sykehusseng ved siden av.......men er en stund siden nå, og voksne er de jo også nå ... 🙂
      God klem, og fortsatt god bedring! <3 klem

    14. Det er sinnsykt viktig at det er fint rundt en , når en skal bli fortere frisk ja ! Jeg har jo tilbrakt to -tre måneder på Sundås sykehus , hvor folk var både lam og amputerte stakkars 😮 Å da var det viktig at det var fint rundt oss husker jeg , det hjalp for eksempel veldig på at det var en fiskedam utenfor rommet mitt med fisk i , at rommene var nyoppusset og fine med stor flatskjerm og eget stort bad =)) Å utsikten fra de forskjellige terassene var bare himmelsk og veldig idyllisk :)) Trær var plantet inne , for en mer eksotisk følelse og det var nok av forskjellige hobbyrom som skulle spre glede , fargerikt var det også :)) Ja ble en lang kommentar om dette ser jeg , er jo godt at du får bevegd deg litt rundt der på sykehuset i det minste :-p Bilder hjelper alltid på det , særlig på sykehus som sakt ! Å bra du får kommet deg ut av rommet litt og får inn andre inntrykk =)) Masse masse fortsatt god bedring Frodith vennen <33 Klemmer deg masse masse også <33

    15. Så bra å høre fra deg 🙂
      Du har nå fått litt fin kunst å se på da. Ja sykehusene har veldig triste rom, ikke lett å si om de burde vært finere eller ikke, men kanskje litt glad-farger hadde gjort seg.
      Ønskerdeg masse god bedring 🙂
      Stooor klem

    16. Godt du er på beina! Og ikke har vondt. Kjedelig å være på sykehus men gøy å gå på fotosafari da 🙂 Jeg tror man har godt av å ha det pent rundt seg hele tiden 🙂 Men når man er på et sykehus trenger man det i hvert fall! Leo var hos vetrinæren i går i maaange timer og han var ikke seg selv – han begynner å komme seg nå men han vil ikke tilbake på “sykehus” noen flere ganger! Dessuten var det masse dyr der… og du vet.. Leo er ikke dyr og han liker ikke dyr 🙂 God bedringsklemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg