Glad fra under dyna <3


Hei-hei 🙂 Smiler bredt nå, men har slett ikke gjort DET i hele dag…  men det får du høre mer om en annen dag.. Jeg var på nippet tilmoå bli olm-okse-Frodith Igjen..som jeg jo er rett som det er..;-)

 

 

Men endte så klart opp som en sippete baby i stedet for..og det på sykehuset liksom…

Men nå var jeg mest inne her for å si TUSEN TAKK til alle som har vært innom på innleggene de dagene jeg har ligget her. Jeg leser og koser meg, orker bare ikke svare tilbake disse dagene 🙂

Fredag blir jeg skrevet ut ser det ut til 🙂 Jippie!! Da er det over for denne gangen, dette tullet jeg lider av, jeg har ferie og skal i gang med Galleri Frodith! <3

Takk skal dere ha for godord og klemmer, nå er jeg snart mitt vanlige jeg igjen 😉

 

Har du hatt en fin dag?

 

#takk #glede
14 kommentarer
    1. Der var du jo, godt å “se” deg igjen 🙂 Og godt å høre at det er nok kraft i deg til å bli litt olm-okse-Frodith 🙂 hehe
      Nå gleder jeg meg veldig til du blir helt frisk igjen og til galleriet åpner! Tvi tvi for at du kommer hjem på fredag <3

    2. fineste going <3
      veldig glad for å høre at du er i bedre form - sykehuset er for sykinger og ikkje sånne gledespredere som deg <3
      Tryllestøv sendes din vei <3<3

    3. Hei, uff da er du blitt syk du! Det har gått meg “hus” forbi da jeg ikke har hatt så myf tid til å lese blogg siste uka. Er uansett glad det går bedre med deg og at det ser ut som du utskrives til helga. Klem

    4. Søteste deg <3
      Du er savnet og vi gleder oss til du er tilbake for fullt!
      Jeg har hatt en strålende dag. Til og med fått tid til litt søm til uteplassen 🙂 Driver å fotograferer det, men tror det blir blogget i morgen.
      Fortsatt god bedring!!
      Mange klemmer

    5. Så godt å høre! :o) Det er jo ikke lenge til fredag heller, så du får ligge der og godgjøre deg et par dager til da vettu! ;o)

    6. Så bra at det går bedre og at du har smilet på plass igjen <3
      Ønsker deg alt godt og at toppformen er rett rundt hjørnet 🙂
      Klem !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg