Flakse litt igjen :-)

Det ble litt mye motvind og støv en stund her for meg.. ting var liksom ikke helt greit…

Så jeg holdt meg så hardt fast jeg bare kunne.. og jeg måtte til og med ligge litt.. for å bli frisk..

 

Men nå er jeg oppe i sittende, og vel så det…og i løpet av ettermiddagen skal jeg komme meg på beina..

Og tusle hjem…for jeg blir skrevet ut i løpet av dagen en gang 🙂

Gleder meg til jeg kan flakse litt skikkelig igjen.. <3

Tusen takk til alle som kommer innom meg hver dag, som skriver hyggelige og lange kommentarer,

enda dere vet at det kommer ikke fletta til svar så lenge jeg ligger syk. Alle som har vært innom har gjort dagene koselige <3 

Hva skal du gjøre på denne dagen? 🙂

 

 

#tegninger #friskere #hjemreise #sommerfugl #motvind
23 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, man får bare holde seg fast, sånn er livet , det går opp og ned, og man får holde seg fast i motvinden, og vips så er ting bedre igjen. Om man vil 🙂 Kos dere i Mathallen <3

    2. Jippi 🙂 Du er tøff som “holder deg fast” og gir på selv om motvinden blir sterk 🙂
      Håper du får en kjempefin helg hjemme! Kan tenke meg det er deilig å komme hjem etter flere dager på sykehus! Jeg skal faktisk hjem på en liten mini-tur selv. Matias, moren hans og jeg skal nemlig en tur på Mathallen i morgen. Så det blir bare en dagstur, men det skal bli godt å titte innom byen litt igjen 🙂

    3. Ble veldig lettet da jeg skjønte at dette ikke handlet om noe veldig alvorlig, selv om det var sykehusinnleggelse med i bildet. Dessuten må jeg si at jeg synes denne “okse-Frodith-tegningen” din er helt praktfull! 😀
      Flink du var som klarte å si fra til den hyppig-besøkte kreftdamen med høyt volum! Det var sikkert ikke lett… Jeg hadde antagelig også hatt høy terskel for å konfrontere en med en alvorlig diagnose, og jeg er ikke spesielt konfliktsky. Du gjorde rett, bare så det er sagt. I perioder bør selvsagt noen få større slingringsmonn på både det ene og det andre (f.eks. ved alvorlig sykdom). Men man må kunne si fra om ting når det går over alle støvleskaft. Det går alltid en grense…
      Uansett: Gratulerer med utskrivelse – og gratulerer med SOMMERFERIE! 😀 Vi kom i mål i år også! Rene magien 🙂
      Stor klem!

    4. Bra at du blir skrevet ut iløpet av dagen og kan reise hjem. Kom nylig fra jobb. Skal jobbe imorgen og på søndag skal jeg besøke noe familie på Kongsberg. Ha en fin kveld.

    5. Så fint…ikke flaks alt for mye med vingene sån med en gang…start litt pent 🙂
      Jeg har vært hos legen i dag, og nå skal jeg spise Jordbær <3
      Riktig god helg til deg og stor klem !

    6. Fint å høre at du er på bena igjen 🙂
      I dag skal vi ut og trippelfeire. Gubbelille har bursdag i dag, jeg hadde forrige fredag, og Caroline får vitnemålet sitt i dag 🙂

    7. Åh så glad eg ble når eg leste dette !!!!! superduperjippiiii
      Vi vil jo helst ha deg her med bilder og tankespinn og sprell og gallerier og historier,men aller helst vil vi ha deg her med friskesen -DET er viktigst likssom <3<3<3
      velkommen hjem nydeligste du -ser deg for meg med stjerner i øynene og smil om munnen<3<3

    8. Så bra at du kommer hjem og kan slappe ordentlig av uten at noen forstyrrer! Bare husk å ta det med ro videre, og få samboeren til å løpe for deg 🙂
      Jeg er på plass i Houston igjen i dag, og først skal jeg møte norske damer til fredagskaffen, og senere i dag blir det middag ute for å feire 27 år som ektepar. (Jammen har de årene gått fort!) Ønsker deg er riktig god fredag, med mange varme klemmer <3

    9. Fortsatt masse god bedring til fine deg.. Jeg har fulgt med men prioriterer ikke bloggen om dagen. Godt å høre at du er på beina igjen snart og kan flakse skikkelig, slik vi vil ha deg! Stor god klem til deg <3

    10. Så herlig søs at du kan komme deg hjem, sykehus er ikke tingen i alle fall ikke når man ikke får hvilt seg der engang. Nå er det helg og sommer og alt på en gang, bare litt kaldt ennå i dag. Masse goood bedring <3 Klæmmerfredagsklæmmen med pannisser oppå 😀

    11. Ojsann! Er du syk? Da må jeg få ønske deg fortsatt masse god bedring<3 Vel hjem! Deilig å komme hjem til sitt eget og slippe å ta hensyn til andres sykdom og visitter.
      Tenkte på deg i helgen. Jeg var nemmlig i dine "barndoms-trakter" og besøkte sønn og svigerdatter.
      I dag får jeg vel løpe mellom regnbygene å gjøre forefallende i hagen ......når jeg engang kommer meg i gang...
      Håper du får en fin helg:)
      Stor godbedringklem fra meg<3

    12. Så godt å høre at du får komme hjem 🙂 dagens gladmelding det nemlig <3 her blir det å slappe av og gjøre ingenting, jeg skal nemlig være frivillig på "tons of rock" både i kveld/natt og i morgen kveld/natt 🙂 og jeg klarer ikke sove på forskudd, Elise er i dag på tur til Liseberg med jobben, så passer helt fint med sol og en madrass ute i dag og lade opp og glede meg til masse bra musikk i helgen <3 Kos deg når du kommer hjem <3 Klemmer

    13. Jippi !!! Godeste Frodithen er frisk igjen , det må feires ;-D Hihi :O) Jeg spretter champanjen 😀 Håper du får en bra helg også =)) Her er jeg hjemme med en aldri så liten forsrekkning i en muskel , men det er bare småtteri altså , går fort over :)) Så skal ta det LITT med ro i dag her hjemme :o) Stor og god klem fra Pippien <33 Glad du er bedre igjen ;-D

    14. Hurra hurra, Frodithen skal hjem :-)) Skal på avslutning for personalet på ungdomsskolen om ganske få strakser, det gleder jeg meg til. Og så kommer fineste pia mi hjem i dag <3 Ha en vakker dag :-))

    15. Så bra å høre fordith! 😀 Det blir bra for deg det! Godt å høre at du er på bedringens vei <3
      I dag skal jeg prøve å slappe av litt, før kroppen takker for seg , og prøve å nyte sola og dagen sammen med min kjære 🙂
      Håper du får en fantastisk dag frodith ! Klemmer <3

    16. Så godt å høre at du er friskere <3 Husk å fortsatt ta det rolig, til du blir tipp topp igjen 🙂
      Her er det siste dag med svømmeaksjonen. Da skal vi bade med klærne på, vi skal ha vanndisco og vi skal leke mange morsomme leker. Så blir det en lite tale, en diplom og en klem 🙂
      Ellers er planen som i går... vaske. Den planen har jeg hatt i flere dagen, men så har det liksom ikke helt blitt sånn. Kaffe med venner, symaskin, hage, sol osv har blitt prioritert..
      Ha en fin hjemreisedag vennen
      Mange klemmer

    17. Så kjekt å lese at du er snart på vei hjem, er ingen plass som er bedre.
      Her pakkes det til helgetur med den grønne campingvogna våres.
      Klem <3

    18. Så deilig å komme hjem. Jeg har tenkt på deg og sykehusmaten… Og hatt lyst å ta med hjemmelaget mat til deg.. Men kanskje den ikke var så verst? 🙂 Deiligste fredagen..fin dag å komme hjem på 🙂 klemmet

    19. Åå de var en koselig og hyggelig nyhet og stå opp til. At du er såpass bra at du får komme hjen igjen.
      Suupert!!:)
      Her skal dagen brukes på å lade opp til helg!:) haha
      Ha en fin dag, og gooood tur hjem i dag!!!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg