Endelig “UTE” -free as a butterfly ;-)

Uka begynte egentlig ganske råttent…eller det hele begynte egentlig litt før…. Lørdag…


Jeg gikk rundt omkring og var helt meg selv…rimelig fornøyd… bare en liten morgenhodepine som forsvant igjen.. 🙂

 


Søndag var det slett ikke moro…, og jeg var rimelig uggen…men var ikke sikker på om det er den sykdommen jeg har, som dukket opp igjen… Hodet verket hvertfall infernalsk..

 

Da jeg våknet mandag var jeg SIKKER…jo, dette var den velkjente,,ekle hodepinen ….. den som slår meg HELT ut, og som jeg faktisk må på sykehuset for..

 

Følets som om noen hadde brukt hodet mitt som en Pinjta liksom…. som de hadde deljet og slått , og aldri ville gi seg å slå …fordi det aldri kom noe UT av Pinjataen…

 

Kjentes som om en dampveivals hadde kjørt over meg…

 

 


Så da lå jeg sånn da…. i mange dager…på sykehuset…Grønn i ansiktet og ganske så kjørt…en stund…. Men så plutselig så det litt bedre ut, og det ble bestemt at jeg kunne dra hjem i dag…Og ta med medisiner hjem og holde senga der…

 


Jeg hadde nesten litt roser i kinnene igjen, når jeg ruslet inn døra her… Og generelt litt mer fin i fargen igjen…. Det eneste som sto i hodet på meg var “å dusje sykehuset av meg”… Ingenting er som HJEMME !!

 


Selv om en stankelbein/høyhest skremte meg BITTELITT der jeg sto og gnudde sykehuset vekk, så var det NESTEN helt greit…Det var jo en stankelbein i MITT hjem tross alt… Jeg MÅTTE ta den vekk, og var nok ikke helt snill med hvordan den måtte vekk må jeg innrømme… Men vekk ble den… Og da jeg kom ut etter en times tid så jeg SÅNN ut:

 


Gullende ren, og veldig, veldig glad for å være hjemme 🙂 Klar til å ta fatt på siste recovery her hjemme i helgen.

Endelig hjemme ! <3

 

(Nå er jeg tilbake for fullt igjen på svar-fronten også 😉 Med en lap-top er ting litt lettere <3)

 

 

#hjem #hjemme #syk #frisk #skremt #glad
57 kommentarer
    1. Kristin: Så kos med Vm da 🙂 Jeg følger IKKE med… Men hvis man er glad i fotball skjønner jeg absolutt dilla, får jeg får sånn på andre greier 🙂 klemmer <3

    2. Usj, det høres ikke bra ut :/ Får håpe det er leeeeeenge til neste gang!
      Skal nok i alle fall sende deg ett bidrag 😉
      Jeg koser meg med VM på TV jeg vettu 😉
      Klemmer <3

    3. Kristin: JA, dette jeg lider av sitter i hodet og ryggen samtidig, og gir seg etter en runde på sykehus. Og oppstår bare en gang i året, og ikke hvert år heller.. 🙂 Så jeg overlever, men er ikke så gøy.. Du har fremdeles mulighet å være med på utstillingen om du vil sende inn et bilde 🙂 Ja, i dag har jeg hatt en fin og avslappende dag 🙂 Håper du har det også 🙂 Klemmer <3

    4. Så godt å høre at du er bedre igjen! 😀
      Skjønner godt at det er trasig å ha slik hodepine :/ Jeg har jo migreneanfall innimellom, og da kjenner jeg meg litt igjen i beskrivelsen din over altså 🙁 Men det varer jo ikke så lenge som hos deg da.. høres slitsomt ut :/
      Godt å få vasket av seg sykehuslukta, og være frisk og klar igjen! 😀
      Masse god bedring videre! Og god helg videre 🙂
      Klemmer <3

    5. ~Thessa Braathen~: Ja, det er ikke bare hodevondt da, men det er en del av det, og jeg får medisiner hver gang jeg får det sånn. Men det er ca en gang årlig bare, og noen ganger bare annenhvert år, en rar sykdom 😀 ellers er jeg sjelden syk 😀

    6. Audhild Mamma til lille Willi: Ja, deilig å være i bedre form 🙂 Det er veldig moro å tegne skjønner du, alle burde prøve. Skikkelig gøy 🙂 Så koselig at du kommer innom selv om du ikke er på blogging selv om dagen 🙂 Det blir bilde-utstilling på mandag, så da burde du komme om du kan 😀

    7. ~Thessa Braathen~: Jeg må ha tableter i 10 dager, men det er ikke noe problem 🙂 Godt å være tilbake bak laptopen igjen 🙂 Klem <3

    8. lappeteppefamilie: Det er omtrent som nivå litt sterk migrene…så da vet du ca nivå. Men denne trenger litt spesielle medisiner og litt tilsyn noen dager 🙂 Full fart er det ikke her ennå…men det kommer 🙂

    9. Tattavkvinnene: Ja, jeg driver veldig med Galleriet 🙂 Spread the word, til venner og bekjente om du vil 😀 så får vi mange til å stemme 😀 Nei, det har vært vondt…men nå er jeg MYE bedre, og det er godt 🙂 Stor klem tilbake <3

    10. Engla: Ja, jeg blir litt stelt med 🙂 Og jeg får hvilt nok hvertfall 🙂 Ligger rett ut for det meste 🙂 Håper du har det fint Engla <3 Vi må prøve å treffes igjen i løpet av sommeren 🙂 Stor klem til deg.<3 Nå er det snart Galleri-åpning 🙂

    11. whatwouldnemido: Ja, jeg har fått mer og mer taket på tegning 🙂 Moro! Jeg elsker å tegne, men det er et enkelt program og kan få til enkle tegninger. Men det holder for meg, er bare ment som illustrasjoner og ikke kunstverk 😀 så jeg er fornøyd 🙂

    12. Æsj, sånn hodepine er jeg.glad jeg aldri har hatt! Jeg har hatt migreneanfall, men dette hørtes helt grusomt ut! God bedring, håper du er på beina i full vigør igjen, og nyter ferien. 🙂

    13. Hurra! Frodtih er tilbake <3 Så godt å høre at du begynner å bli bra igjen 😀 Gleeder meg masse til du åpner galleriet nå ^^
      Det høres ikke ut som at du har hatt det så veldig greit de siste dagene, så jeg sender over en stor trøsteklem <3

    14. Godt å høre at du er hjemme igjen, for tross alt er det vel oftest der man kan finne ro og hvile.
      Håper du får sove godt og at noen steller godt med deg der hjemme min venn <3
      Jeg sender deg massevis av gode tanker og klemmer <3

    15. Godt at du blir bra igjen, og det er jo fint når du kjenner igjen tegnene som du gjør nå, og kan dra til sykehuset når ting melder seg. 🙂 Blir gøy å se galleriet, gleder meg til det. 🙂

    16. Den Lykkelige Amateur: Ja, masse støy, og tør luft og sykehus-lukt, dårlig mat og alt for MYE ligging…Her hjemme blir det litt mer variert 🙂 Og føler mer og mer fin for hver time 🙂 Og om 10 dager skal jeg til Barcelona 🙂 Det gleder jeg meg til 🙂 Galleri-åpning mandag 😉 Bare så du vet. Jeg har hengt opp bildene, bare må ordne med å henge opp plakater, sende ut invitasjoner og skrive talen :- D He-he 😀 Takk- takk <3

    17. Flaggermusvinger: Jeg har en sykdom som gir seg utslag i kraftig hodepine og ryggsmerter, det trigges mest om vår, sommer ser det ut til,og jeg blir bra etter noen dager på sykehuset. Det var rask bedring denne gangen, og to år siden sist, så det går fint 🙂 Men nå var det godt å komme hjem 🙂 På mandag blir det galleri-åpning. Jeg gleder meg til å vise alle bildene 🙂 Stor klem til deg <3

    18. Så godt at du er hjemme, jeg har tenkt mye på deg der du var på sykehuset. Blir litt bekymret, vet jo ikke hva som er galt men det hørtes helt ille ut. Men NÅ er alt bedre, så deilig! God bedring videre. Klem <3

    19. frustrertfrueihouston: Det meste er jo gjort av dere, jeg har hengt opp bildene, og trenger bare forberede talen og henge antrekket til lufting 🙂 Så dette går så fint så 🙂 Du må kose deg siste uken i Houston da. Det blir sikkert fint med den uken DER nå, og så hjem igjen: Store klemmer <3

    20. Min matgale verden: Å ja, jeg skal prøve å få med meg han..men vet JEG hva han heter da 😀 Har du sagt det noen gang 😀 Snakk om teflon du 🙂 Knis.. 🙂 Ja, nå er jeg tilbake i sofaen med silkepysjbukse og lap-topen..Endelig. Nettbrett er noe oppskrytte greier, funker dårlig til kraftig blogging over lang tid…og spesielt når man er syk.. Ja, nå er vi tilbake til normalen nesten :-)Og det er jammen deilig. Galleri-åpning mandag 😉 Klemmer i massevis til deg min venn <3

    21. Så frisk og pigg du ser ut etter å ha dusjet av deg hele sykehushistorien! Ta det med ro likevel, og pass godt på deg selv. Gleder meg til galleriåpning, men ikke stress med å gjøre den klar. Vi er her når den åpner uansett når det blir. Fredagsklem fra Houston <3

    22. Åh…så godt å ha deg hjemme igjen! Så kan alt gå tilbake til normalen igjen. Så utrolig glad for ta du er frisk og ..litt rask i hvert fall igjen! Rolig nå da, så du får blitt helt helt frisk. Og ferie attpå. Men synd å gå glipp av de siste dagene da.. Det viktigste er at du blir frisk! Helt frisk som en fisk der du skal plaske rundt i barca! Åh, det kommer til å bli digg! Og har du tid, så få med deg han der jeg snakket om…..jeg har alvorlig hjerne-brist! Navnet hans forsvinner som dugg for solen, enda jeg likte han så godt….sukk….. Kan jeg ønske meg ny hjerne til jul?? Eller, ikke helt ny da, en 30-års-hjerne hadde muligens fungert litt bedre… Ha en fin kveld min venn. Stor god bedringsklem

    23. ladyaugust: Jeg har ikke spist sjokolade i dag jeg 😀 slå den da!! Men en liten is da.. Jeg føler meg jo som en oppblåst AND… bare ligget og ligget og ikke beveget meg.. og da blir magen kjempestor…og nå får den bli litt mindre først, før den få noe mer sjokolade 😀 Ja, jeg er kjempefornøyd med å være hjemme, og at det gikk fortere denne gangen og bli friskere 🙂 Jeg skal storkose meg og lage Galleri, og gå små slappe turer i nærområdet, og bare gjøre kos, for SNART drar jeg til Barcelona og da skal jeg være tipp topp <3 Klemmer med jordbærsnute <3<3 Glad for at DU er hjemme også <3

    24. Sååååå deilig søs <3 Ingenting er som å være hjemme <3 Sykdom er noe dritt, den eneste ok tingen er at man bli liksom mye mer takknemlig for de dagene hvor man føler seg tipptopp. Hvile deg nå å få igjen hele deg med alle fargene dine fineste søs <3 klæmmesjokkoklæmmen og så glaaad for at du er hjemme og mye bedre <3 <3 <3

    25. Vanja: Neida, bare en gang i året…eller sjeldnere 🙂 Og denne gangen ble jeg mye fortere friskere enn før 🙂 Nå skal jeg bare kose meg <3 God fredagsklem til deg også 🙂

    26. fjellgeitbundingen: Ja, tror det blir deilig her altså.Nå har jeg sommerferie. OG jeg skal forberede Galleri Frodith-åpningen på mandag. For NÅ kan jeg sette i gang skygge-utstillingen min 🙂 Fått masse fine bilder vettu 🙂 Håper du har en fin dag også 🙂

    27. Herlig at du er friskere og ute igjen. Den hoden pinen høres ikke noe kjekk ut du. Ikke lett når alt blir slik. Får håpe at det ikke er noe du har så alt for ofte.:) God fredagsklem til deg.:)

    28. lulltove: Ja, nå kommer hun for fullt igjen 😀 Og nå blir det Galleri-åpning på mandag <3 Jeg driver på og steller i stand, og fått med noen flere kunstnere 🙂 SÅÅÅ moro 🙂 Skal henge opp plakater, så ingen kan unngå å komme på åpningen for å stemme 😉

    29. cuskima: Ja, det er SÅÅÅ godt. Og nå har jeg laptop og litt mer god i rygg og hode, så nå blir det svar også ;-D Hi-hi Jeg forbereder Galleriet også, og har fått med noen fler 🙂 Klemmer i massevis snupps <3

    30. Så bra du er hjemme igjen. Det å ta resten av restitusjonen hjemme er det aller beste, man kan slappe av på en helt annen måte, slippe mas, lyder og den tørre, tørre luften. Fortsatt god bedring:-)

    31. Marit: Jeg lover å ta det med ro. Blir bare her i sofaen og hviler mye. Fått tabletter med meg hjem som jeg skal knaske i 10 dager, for sikkerhets skyld. Så det blir en skinnende Frodith i sofaen 😉 Men jeg skal jo forberede Galleri-åpning på mandag, så har litt å gjøre i sofaen da 🙂 Fredagsklem tilbake <3

    32. annebe: Ja, ikke sant, skikkelig fresh, følte meg som gull da jeg kom ut av dusjen 😀 Så deilig å være hjemme igjen 🙂 Nå forbereder jeg Galleri-åpning… så smått 🙂 Klemmer <3

    33. Så GODT å se deg tilbake i ditt vanlige, skinnende jeg. :o)) Velkommen hjem. Og ta det nå litt med ro da, sånn at det fortsetter å gå greit. Fredagsklem fra meg. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg