Recovery ;-)

Ja, det å friskne til , bli bedre etter sykdom, det kan man gjøre på mange måter…  Jeg skulle i dag til mamma en tur, for min bror skulle dit og han kjører bil. Det var en fin måte til både å se bror og mamma på en gang, og samtidig ORKE turen når jeg er litt “slakk i fasongen” fremdeles… Vel, for å gi dagen en liten PIFF, tok jeg sjiraff-kose-dressen jeg fikk av Lady August på meg 😉 Det krevde jo ikke så mye energi… Og det gledet jo både bror, svigerinne og ikke minst mamma 😀

Og innimellom all sjiraffklemmingen på mamma, lå jeg på sofaen og fikk oppvartning…

Og så var det PÅN IGJEN… 😉

 

En avslappende dag i huset på landet, før jeg ble “fraktet “hjem  igjen 😉  <3

 

(hvis du vil ha en liten overraskelse, gå inn denne døren ;-))


 

Liker du å kle deg ut?

Liker du å overaske folk litt? 😉

 


#utkledning #kostyme #sjiraff #overraske #avslapning
37 kommentarer
    1. Jeg er nok ingen person som kler meg ut så veldig mye, men de få gangene jeg har gjort det har det vært gøy.
      Flott drakt du hadde her da.:)

    2. Nemi Rebella: Ja, ta på tigerdrakta, det MÅ jo hjelpe 😀 hi-hi Takk-takk,…jeg begynner å bli bedre nå kjenner jeg.Så det er bare litt treghet, og føler lit sliten. Men SÅ er jeg pigg, Og til nese mandag er jeg i Barcelona 😀 Hurra!!

    3. Tattavkvinnene: Ja, det blir ikke så ofte 😀 Jeg benyttet meg av det nå, for jeg skulle jo bare rett ut i bilen, så det var mest for å overraske dem hjemme 😀

    4. Koselig å være med familie, spesielt når man ikke er helt i form ^^ Hihi, du er så søt i den kosedressen! En skikkelig giraff ^^
      Det kan være gøy å kle seg ut litt innimellom, synd det blir så sjeldent når man blir eldre 🙂

    5. cathrinehenriksen: Hi-hi, ja de likte det :- ) Nei, dette tar litt på, så det sitter i kroppen en stund 🙂 Men jeg er MYE bedre 🙂 Og snar helt frisk 🙂 Ja, kle seg ut er gøy 😀 Klemmer tilbake <3

    6. Haha , men så koselig med ett lite møte med Frodit sjiraff da , det muntret nok opp alle tre det =)) Ja så du er ikke helt på topp ennå …huffa , håper formen stiger fort :o) At du blir helt bra snart :-p Ja , er moro å kle seg ut og enda mer moro å overraske folk ja ;-D Herlig påfunn av deg , hihi :O) Masse klemmer til Direktøren =))

    7. Lisbeth: Hi-hi, ja det ble hvertfall en liten overraskelse for familien 😀 og vi lo godt da vi tok bildene 🙂 Jeg skal nok gjøre mer moro med den dressen ja 😀 Ha en strålende dag du også 🙂 Klemmer i massevis <3

    8. Haha herlige Frodith giraff <3 Dette må garantert ha blitt et koselig familiebesøk.
      Ja å kle seg ut er kjekt det 🙂
      Ha en strålende dag 🙂
      Klemmer

    9. Fru Stussli: Hi-hi, jeg må innrømme at jeg tok av hetta i bilen, så kanskje de ikke så det så godt 😀 Ha-ha… Men det er en morsom tanke 😉 Ja, gøy å kle seg ut. Håper du hadde tidene lørdag i går <3 Klemmer i bøtter og spann <3

    10. Fnis, det er antagelig ikke mange som bruker overskriften ‘Recovery’ og snakker om bedring etter sykdom, samtidig som de velger å spankulere ut i offentligheten iført sjiraffdrakt… Me like! 😉

    11. Hahahaha fineste frodith 🙂 Jeg ser for meg giraffen som sitter ved siden av broren din og alle de som kjører forbi og får seg en god latter <3 Herlig!!
      Jeg liker å leke og kle meg ut 😀
      Mange 1000 klemmer

    12. Så fiiiiiin! Vet du forresten at sjiraffer har to hjerter? Sånn i tilfelle du trenger noe å finne ut av..;) Fortsatt god bedring 🙂

    13. ladyaugust: Den er super, og vi akter nemlig å bedrive litt skøy på jente-tur i sommer i disse dressene, hvis jeg klarer å få kjøpt til venninnen min da 😀 Mammaen til Lille Supermann så klart. Regner med hun blir supersøt i Panda-drakt 😀 Kosemoseflatklemmen <3 😀

    14. Det er herlig med daffedresser for da kan man bare daffe rundt og ikke trenger man å være så høytidelig heller liksom 😀 Bra du likte den <3 klæmmeflatklæmmen 😀 <3

    15. ladyaugust: Ja, hun ble litt overrasket, og broren vår og svigerinna vår også ;-D Hi-hi De synes det var litt gøy da. Jeg kom liksom som ingenting hadde skjedd ut i bilen da de kom for å hente meg 😀 Og jeg spankulerte bare inn til mamma helt vanlig. Og det var jammen deilig å ha den i dag, for det var litt kaldt.. 😀 Jeg er heldig at du er så snill søs, da ble jeg jo SÅ fin sjiraff da .-) Kosemosesnoppose <3

    16. Jepp og Jepp 😀 Herlig, du er jo bare den søteste sjiiiiraffen jeg veit 😀 Tipper mammsen og bror ble overraska eller? Kosmos og sove godt søs <3

    17. Moving On: Ha-ha, ja man får ikke mer moro enn man lager selv, og selv som litt syk klarer man jo sånt, og man blir jo litt gladere av det og da sikkert friskere fort også 😉

    18. Så herlige bilder av dere ! 🙂 Ser ut som om du har kost deg kjempe masse i dag selvom du ikke er i form, nå må du kose deg kjempe masse å ta vare på deg selv 🙂 Ha en fortsatt fin kveld ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg