I morgen…

Ja…. da er det faktisk ikke bare Sankthans- aften, men også en annen veldig viktig begivenhet ;-)…

Du husker vel at det er Peter Pan utstilling/konkurranse i Galleri Frodith? Vel, hvis du skulle rekke å ha glemt det, så er  en liten påminnelse her 😉 Hvis alt er som jeg håper, så skal det faktisk være litt bevegelse i dette bildet under her, men det har jo ikke utstillingen vår da,bevegelse… Men Doodles var så snill og sendte meg link til denne, og jeg har jo aldri satt inn Gif-er før, så vet ikke om den beveger på seg før jeg poster den 😉 Dette er en hund helt i Peter Pan og skygge-utstillingens ÅND, en leken hund som leker med skygger 🙂 Som vi gjør i morgen på bloggen også..

 

 Og som sagt, har du glemt at det er skygge-utstilling/konkurranse, eller er en ny leser som titer innom…. Her er invitasjonen til morgendagens happening: 

 

Og du må gjerne be med deg andre hit 😉 Bare spre det gode budskap 😀 Hi-hi

Så da ønsker jeg alle vel møtt til Galleri Frodith i morgen tidlig, jeg har gjort det meste klart og står bare her og rasler med nøklene nesten 😀 

 

 (fikk ikke til Gif-en visst, ser jeg…. men det får bare være…lære det en annen gang ;-))

 

Har du vært i Galleri Frodith før?

Har du hatt en god dag?

 

 

#utstilling #skygger #peterpan #åpning #Galleri #påminnelse
19 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Så bra du har sett fram til denne utstillingen da 🙂 Ja, det gikk bra det 🙂 Og nå får vi snart vinneren, må bare telle opp stemmene, har noen på mail også 🙂 Ja, jeg synes det var mange fine :-),og kunne ha stemt på flere selv, men det gjorde jeg IKKE altså, kun direktør jeg 🙂

    2. Jeg var litt sent ute, men nå har jeg i hvert fall vært å tittet på alle de fine bildene i utstillingen 🙂 Denne utstillingen gleder jeg meg av en eller annen grunn ekstra mye til, og den gikk virkelig over all forventning! Det var så mange kreative og fine bidrag og et par av de kunne jeg godt hengt opp på min egen vegg ^^

    3. ~Thessa Braathen~: hi-hi. Ja, man jobber seg systematisk gjennom når man har vært ute en dag. Først lese blogger og svare på kommentarer og så lage innlegg. eller omvendt… Men systematisk må det være 😀 Hi-hi

    4. ~Thessa Braathen~: Så bra!! Ja, det er mange som er nye på utsiden der i morgen, og noen er drevne galleri-gjengere 😀 ha-ha Så deilig å høre at du har hatt så fin dag, jeg må inn å se 🙂

    5. Helge: Ja, du har både vært med som kunstner OG vært og tittet hver gang, det er moro 🙂 Ja, vi burde vel fått en kulturpersonlighet på besøk, men jeg tror dere får nøye dere med meg 😀 Jeg gleder meg veldig til i morgen 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    6. lulltove: Ja, det er jo s moro med alle utstillerne 🙂 er en del folk med. JEG er hvertfall veldig fornøyd med både antall bilder og med alt dere har funnet på 🙂 Da er det gøy å være galleri-direktør 🙂 Og jeg er glad JEG ikke avgjør vinneren, for da hadde jeg fått problem for å si det sånn, men dere får stå for stemmingen, og så ser vi hvem som vinner da 🙂 Men hovedsaken er mest utstillingen og ikke hvem som vinner 🙂 Klem <3

    7. Har besøkt galleriet ditt mange ganger jeg. Og i morgen er altså dagen, blir spent på hvem som kommer, Kulturminsteren burde ha tatt seg en tur og satt sitt preg på åpningen – men vi får klare oss uten den slags personligheter. Men det er mange med meg som ser frem til utstillingen. Ha en fin aften.

    8. annsenze: Hi-hi, ja det hadde vært gøy om den bevegde på seg, og det SÅ ut som det gikk, men så ble det ikke noe bevegelse når den kom ned… Nei, jeg gidder ikke bruke mye energi på det NÅ, det er bare et lite påminnelse-innleg 😀 he-he..Og ikke så viktig 😉

    9. Herlig, og spennende!
      Gif skjønner jeg ingenting av, men skjønte litt hva du prøvde…… Men pytt, ta det siden 🙂
      Har nok å styre med i dag tenker jeg 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg