Blomstenes dronning <3

Som du vet er det sånn her på bloggen at har du bursdag, om jeg vet om den da selvfølgelig, så FÅR du en oppmerksomhet, og det kommer litt an på om jeg har feiret deg FØR eller ikke hvor langt innlegget blir 🙂 Og LIV har jeg feiret før, så i år er det bursdags-kort til henne. og litt  blomster…For Liv er nemlig blomstenes dronning. Hun elsker å fotografere dem,og har mye finere bilder enn meg. Men siden det er HENNES bursdag i dag, får hun noen av meg 😉 

Gratulerer med dagen Liv!! Håper den blir god som gull, at du gjør det du har lyst til og at du titter innom her og tar i mot blomsten. Men du er jo også lite på blogg om dagen, så ikke godt å si, men  litt blomster ville jeg du skulle ha uansett 🙂 

Håper det er bra med deg om dagen, at du koser deg i sommeren og at du får en nydelig dag 🙂 

Og til slutt litt kake, og siden vi er for gjenbruk og denne fremdeles er ganske god, så tenker jeg du tar en bit av denne i år også 😀

Klem fra meg!

 

#bursdagskort #hilsning
21 kommentarer

Siste innlegg