And the winner is…… ;-)

Hm….Litt scene-skrekk har jeg jo….og bak herfra kan jeg se hvor mange det er som har kommet… .. *skjelve*…

 

Hallo!! Nå kommer jeg…  Og jeg har med meg det dere har ventet på kan jeg tenke meg…?  Konvolutten med vinneren…Bare vent litt så skal jeg komme meg helt fram her… *Flakse, flakse, flakse*

 

 

Tadaaa!! Her er jeg! Og velkommen skal dere være, her til Frodiths Scene, her inne i Galleri Frodith. Jeg kan dessverre ikke lande…men dere får prøve å beholde fokuset likevel… 😉 Ja, velkommen hit alle som en! 

De har vært en stor glede for meg å ha denne utstillingen igjen, og jeg er glad for at så mange møtte opp for å se på bildene i går. Noen valgt å bare se, og noen valgte å stemme også. Og begge deler er like bra. For denne utstillingen,,og alle utstillinger jeg har her i Galleriet er jo mest ment for å ha det moro. Og komme seg ut å ta noen bilder kanskje, eller bare for å lage litt show her inne. For DET er moro det! Så dette med konkurransen er ikke det viktigste, i mine øyne hvertfall….. Men det er hyggelig at så mange valgte å stemme OGSÅ, noen i kommentarfelt og noen på mail og sms, for da fikk jeg til slutt en vinner som skal få en liten premie i posten.

Håper dere har kost dere! Det har hvertfall jeg! Jeg synes det var mange kreative bilder, og jeg ser at folk har lekt seg litt, og da er jo hele meningen med utstillingen oppfylt! Og Galleridirektør Frodith fryder seg stort…

Det  var EN som lå et lite hestehode foran de andre bildene, og som har blitt kåret til vinner….Så nå skal jeg bare flakse videre bort her hvor jeg har en liten medhjelper til å åpne denne konvolutten…


….*flakse-flakse-flakse*….Hei- der er du ja….da kan du dra i den røde tråden…..*ritsj*…. Og da kommer den gyldne konvolutten ut…. og det er vinneren som er…

*Fanfare*


Nr 16- Tattavkvinnene.blogg.no- Sara!! Du vant!! Gratulerer!! Flest stemmer til deg! Jeg har tatt med meg bildet ditt hit, og vil henge det her så alle kan se 🙂

16) Tattavkvinnene.blogg.no

 

 

Og hvis du har lurt på hvem som har eid de andre bildene, kan du ta runden inn i utstillingrommet igjen, så får du se hvem de ulike kunstnerne er!

Tusen millioner takk til alle sammen som var med 🙂 Både kunstnere og dere som kom! Takk for denne gangen, nå lukker jeg snart dørene for årets Peter Pan-utstilling.

 


1) Flaggermusvinger.blogg.no

 


2)Helge -bloggløs blogvenn

 


3)skribledoodle.blogg.no

 


4)Frøken Stussli- Fru Stusslis datter

 


5) stussli.blogg.no

 


6) hunderogtur.blogg.no

 


7) venkesstrikk.blogg.no

 


8) frustrertfrueihouston.blogg.no

 


9) /miastorp.blogg.no

 


10) annsenze.blogg.no

 


11) foreignerat50.blogg.no

 


12) Ladyaugust.blogg.no

 


13) lulltove.blogg.no

 


14) cathrinehenriksen.blogg.no

 


15) anitabrand.blogg.no

 


17)  dandilion.blogg.no

 


18)  denlykkeligeamateur.blogg.no

 


19) kjerstisandnes.blogg.no

 


20) Oslopadda- venninne og bloggløs bloggvenn

 

 


21) muumimamma.blogg.no

 

 

Ha en fin dag, og takk for at du kom 🙂 Håper du har kost deg disse dagene.

 Og senere vil jeg vise dere hva premien var.  😉

 

 

 

#vinner #konkurranse #galleri #utstilling #scene #bilder #foto #frodith
45 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Så bra du likte den :.-) Ja, avatar-hud, det var jo riktig beskrivelse 😀 Da sender jeg filmen i morgen, så kan du kose deg 🙂 Klemmer <3

    2. Veldig morsomt å høre ^^
      Ja, jeg hadde nok ikke tatt skyggebilder eller tenkt over morsomme motiver med gjentakelse hvis det ikke hadde vært for deg og bloggen din 🙂 Det skulle bare mangle, det er jo gøy å få lov til å være med på litt sånt så da er det klart man må delta 😀
      Hehe, drakten ble riktig så fin den, og med litt blå Avatarhud ble det komplett! 😀
      Gleder meg skikkelig til å se Petter Pan nå, den har jeg ikke sett på maaange år! ^^ Det blir koselig <3

    3. Engla: Takk-takk 🙂 Ja, det ble jo Galleri likevel 🙂 Selv om jeg var syk nettopp. Men jeg har jo så mangeTING fra før, så det blir ikke SÅ mye å gjøre. Har jo galleriet fra før, og de tingene som hører med der 🙂 Jeg er flink å ta vare på meg selv nå, jeg gjør ingenting hjemme om dagen. Bare lader opp til turen min 🙂 Håper du har en fin kveld selv Engla 🙂 Jeg er super trøtt om dagen, vil bare sove fra kl er 21 omtrent 😀 Klemmer masse <3

    4. Gratulerer så mye til vinneren og gratulerer så mye til deg!
      Vel gjennomført!
      Jammen er du flink som steller i stand og ordner med alt dette på tross av sykdom og det hele.
      Kjempefilink er du, så håper jeg bare du er like flink til å ta vare på deg selv min venn <3
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt fineste <3
      Go´klem fra Engla

    5. foreignerat50: Ja, Sara ble glad hvertfall, og det var mange som stemte på henne 🙂 Så det var gøy. Jeg synes ALLE hadde fine bilder, og er så glad for at så mange ville være med 🙂

    6. Tattavkvinnene: Det var faktisk sant dette med at du lå et hode foran de andre, det var mange som ville ha bildet ditt som vinneren 🙂 Så gøy at du føler du blir mer kreativ da 🙂 Det er jo gøy finne på litt sprell, og du er ALLTID med, og det er så kos. Man må jo få med seg folk skal det bli gøy 🙂 Og da er du fin å ha, alltid positiv og MED 🙂 Jeg synes det har vært veldig gøy selv også,og ikke slitt meg ut heller, skiftet jo bare farge på drakta, det andre hadde jeg fra før vet du 🙂 Takk for rosen 🙂 Det var så gøy at du vant, og snart kommer et lite innlegg om HVA du vant 😉 Ikke noe store greier altså… Stor klem tilbake <3

    7. Helge: He-he, ja det var et godt forslag, en fjær i hatten, en Peter-Pan fjær kanskje? Til alle som deltok 😀 He–he Takk for at du var med og det er moro å lage utstilling når folk faktisk sender inn bilder 🙂 for da BLIR det jo utstilling 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    8. annebe: Ja, det var litt anderledes skygge-tenkning. Spennende 🙂 Og det var veldig gøy å stelle i stand, også denne gangen. Jeg har jo litt stasj, fra før, så det blir litt enklere å lage fra gang til gang 🙂 Koselig du kom på utstillingen og stemte <3 ha en fin kveld du også 🙂 Klem <3

    9. Er jo sent ute som alltid jeg vettu, men nå har jeg endelig rotet meg inn her! Så utrolig morsomt å stikke av med seieren når det var så mange flotte bidrag! Wow, må bare få si tusen takk til deg som galleridirektør og alle som har stemt <3 Jeg skal ikke holde noen flau takketale, men jeg tror du vet hvor morsom jeg synes denne utstillingen har vært og da er det jo ekstra morro at folk likte bildet mitt 🙂
      Tusen, tusen takk for at du gjør livet i bloggblokka så morsomt, og for at du får oss (i hvert fall meg) til å bli mer kreativ <3 Stor klem

    10. Grattis til vinneren – verdig vinner, og mange takk til deg som nok engang laga denne utstillingen. Og en fjær til hatten til alle som sendte inn skyggebilder.

    11. Det var et stilig bilde da….så det var fortjent 🙂
      Og veldig gøy at du tok jobben med å stelle i stand til utstilling !
      Ha en fin kveld <3

    12. Anonym: Så fint du likte det 😀 Jeg blir mindre og mindre nervøs for hver gang jeg har en utstilling og en premie-utdeling 😀 Takk-takk 🙂

    13. frustrertfrueihouston: Ja, nå kom kunsternavnene for en dag, og det er mange fine kunstnere dette.Og mange har vært med før,og noen er nye og det er så hyggelig. Blir stadig kjent med noen nye folk 🙂 Moro med skyggebilder, det er HELT klart,og mange hadde funnet på mye rart…:-) Artig 🙂 Jeg kommer nok til å lage flere utstillinger, men ikke med EN gang 😀 Må hvile litt 🙂 Stor god klem <3

    14. ladyaugust: Ja, ikke sant det var, mange kunstnere med og mye moro 🙂 Håper du er i fin form søs <3 jeg har kun vært liten tur ute, og nå er det sofaen igjen, den EKTE sofaen 😀 Klemmersøsklemmen ganske så flat <3

    15. Oslopadde: Neeeeiiii, dere gjør nok ikke det 😀 Men en verdig vinner så absolutt 🙂 Takk for at du var med du også Padda <3 Klemmerpaddeflat <3

    16. cathrinehenriksen: Ja, veldig spesielt og fint bilde det! Så bra at du likte deg og takk for all skryt og ros Cathrine. Det blir nok flere Gallerier, men ikke med en gang, det krever litt 😀 Ja, jeg liker litt flaksing,og galleri-direktørhatten er også morsom å ha på 😉 Mange roller man kan ha 😀 Klemmer til Pippi <3

    17. Moving On: Takk for rosen, og fint at du var der, selv om jeg ikke så deg 🙂 Du skulle ha fått med det bildet du hadde tatt vet du! Det var så fint! Men du kan lage din egen konkurranse, være med selv, og så kommer jeg også 🙂 Ja, mye fine bidrag 🙂 Jeg var storfonøyd med deltagelsen altså 🙂 Håper du er på vei til å bli bedre i formen 🙂 Ja, -gratulerer til Sara, håper hun får med seg dette da, men hun er ofte litt sent på kved inne hun 😀

    18. Gratulerer til en verdig vinner. Morsomt med skyggebilder, og tusen takk til DEG som laget denne fine utstillingen! Morsomt å se hvem de forskjellige deltakerne er, mange kreative skyggebildesjeler her 🙂 Stor klem <3

    19. En verdig vinner 🙂 Og alle vi som gjettet at det var DET bildet som skulle vinne – får VI også premie? 🙂 🙂 🙂

    20. Så herlig da , en verdig vinner er kåret ;-D Gratulerer så mye til Tattavkvinnene ;o) Ja og hurra for deg som stelte i stand all denne moroa for oss lesere =) Var kjempestas å få være med å se i galleriet og ser allerede fram til neste gang ;-P Herlig , ja nå får du gå å vaske bort all fargen på deg , hihi :o) For vi vil jo ikke at du skal forbli blå resten av livet heller ;-D Herlig var det likevel å se deg flakse litt rundt på scenen , det var ganske så høytidelig gjort dette ja , hihi 😉 God klem til Galleridirektøren deg <33

    21. var nok en av de som var innom uten og stemme i går.
      energien etter omgangssyka tok det meste av krefter..
      men var utrolig mange fine flotte bidrag!!
      morro var det og se alle som adde bidratt og været med på dette=)
      kjempe bra tillaget av deg også..
      GRATULERE til vinneren også – ikke minst!!

    22. annsenze: Ja, det var litt spennende, og det kom noen stemmer her og der i natt også, som avgjorde det 🙂 Ja, nå skal jeg hvile litt, det er mer å ordne enn man tenker 😀 For å få med mange folk, og jeg er VELDIG fornøyd med alle som ville være med altså. Det ble mange 21 stykker er en god del, med den lille leserkretsen min 😀 Jeg skal også en bitteliten tur ut. Har litt magetrøbbel, men MÅ ordne noe…og så hjem til sofaen igjen 🙂 Jepp, snakkes <3 klem

    23. dandilion: Takk selv, for at du var med 🙂 Ja, hurra for Sara, er flott jente som har vært med på det meste av sprell etter jeg ble kjent med henne 🙂 Kos at folk blir med og lager til, uten dere ingen utstilling 🙂 Kose deg med venninne, og håper det går fint hos tannlegen 🙂 Ta litt shopping etterpå ja, som litt trøst 😀 Ha en fin dag du også, klem <3

    24. Så spennende dette har vært, og gratulerer masse til, den verdige vinner, flott bilde!
      Deilig det er over, vært en hektisk natt, tenker jeg <3
      Takk for morsomt initiativt 🙂
      Nå skal jeg på tur, så får ikke vært her inne på en stund, men vi snakkes !
      Klemmer <3

    25. Gratulerer så mye til vinneren! Hipp, hipp, HURRA!!!!! :))) Tusen takk for en flott utstilling nok en gang, kjære frodith! 🙂 Nå skal jeg snart ut for å treffe ei venninne og så bærer det videre til tannlegen etterpå. Tannlege 🙁 Mulig det blir litt shopping etterpå. Vil i hvert fall innom Panduro en tur og drømme meg bort 🙂 Ha en fin dag! 🙂

    26. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Å ja, det har jeg ikke hørt, Codak-øyeblikk..men skjønner hva du mener 🙂 Ja, det var spesielt og fint 🙂 Så gratulerer til henne 🙂 Så fint at du koste deg denne gangen også 🙂 Jeg koser meg selv også 🙂 Ha en fin dag 🙂 Klem

    27. Tonje: Bare koselig Tonje, jeg liker jo å holde på med litt fjas 😉 Og det blir jo moro for meg og for dere 🙂 Ja, kos at Sara vant. Fin jente det 🙂 Ha en strålende dag Tonje. Klem

    28. Lisbeth Pedersen: Ja, det var et fint bilde 🙂 Og litt anderledes skyggetenkning 🙂 Liker sånt 🙂 Så gøy at du skal strikke litt igjen da Lisbeth, gleder meg til å se dukkeklærne 😀 Jeg likte jo også strikking, men gikk HELT over til hekling da jeg fikk dilla på det. NÅ har jeg vondt i armene og gjøre ingenting.. Sikker på du er flink fremdeles. Det er som med syklinga vet du 🙂 Stor klem til deg <3

    29. Lithanna: Ja, ikke sant, kreativt det bildet. Litt anderledes skyggetenking 🙂 Tøft 🙂 Jeg likte mange av disse bildene veldig godt, og glad ikke jeg skulle avgjøre det 🙂 Ha en fin dag 🙂

    30. Gratulerer så masse til vinneren tattavkvinnen 🙂 flott skyggebilde.
      Nå har jeg vært å kjøpt garn, og kostet støv av strikkepinnene. Så da får jeg se hva jeg finner på, en liten bi-hobby innimellom veske syingen. Strikking var min aller største hobby for 10 år siden, så får se da, hva jeg husker av strikking. Hehe får begynne i det små med dukkeklær 🙂
      Ha en superfin dag 🙂
      Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg