Og dette var premien ;-)

Ja, du fikk med deg i dag tidlig at Tattavkvinnene.blogg.no  ble vinneren i Peter Pan-konkurransen/utstillingen jeg hadde på bloggen i går?

Med dette bildet :

Og hvis du vil se mer fra konkurransen og utstillingen, og kåringen, så ligger det på de to foregående innleggene. 

Jeg lovte deg i dag tidlig at jeg skulle komme tilbake til hva premien var. Og siden dette var en bilde-konkurranse i Peter Pans ånd, og med Peter Pans lekenhet som fokus, vel… Her er premien: 

 

Ingen hjemmelaget premie denne gangen….Jeg elsker tegnefilmer i alle varianter, og denne er jo en klassiker, som ethvert voksent menneske  BØR ha i dvd-hyllen egentlig ;-D

 

Ser du tegnefilmer/animasjonsfilmer?


#premie #konkurranse #utstilling #vinner #dvd #lekenhet
39 kommentarer
    1. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Oi, den hørtes spennende ut 🙂 Vi ser jo masse animasjon her i huset,og ikke et ban i sikte her 😀 Vi bare like det selv 🙂 Moro. Kanskje jeg skal kjøpe noen nye filme til oss i dag 🙂 Har jo fått skattepenger og alt 🙂

    2. Ja jeg ser på tegnefilmer, og beklageligvis har jeg en sønn på 8 som synes at det er teit.
      Da datteren min var mindre gikk vi mye på kino, nå blir det dvder….
      Kjekk film dette da.
      Leste faktisk en bok ferdig i går der Petter Pan er med… Skrekkbok/triller. Flott skrevet, og fengende.

    3. Lithanna: He-he…ja, det var det sikkert noen som var. Jeg var mer forelska i Sølvpilen jeg 😀 Hi-hi. Ja, nå er premien på vei hvertfall og hun liker sånt 😀

    4. Haha ja de stenmer der.. aner ikke hvor mange ganger jeg havner i bæsj og tiss prat ila dagen – og jeg syns de er festlig som bare det!!!
      ser fint tegnefilm for meg selv også, koser meg bare med det !!

    5. frustrertfrueihouston: Frozen har jeg ennå ikke sett, men DET må jeg jo 🙂 Må ta et raid, å få i hus de siste animasjonsfilmene 🙂 Ja, de norske stemmene på istid er helt fantastiske 😀 Jeg elsker Dagfinn Lyngbø der altså 😀 Håper du har en strålende dag, jeg har kost meg med venninne på kafe 🙂 Klemmer <3

    6. Moving On: Ja, du virker som en som leker og koser deg med sånn lekenhet-ting, sammen med barn eller alene, når du er i humøret til det 🙂 Men denne hadde du ikke sett altså 😀 Hi-hi <3

    7. Så koselig og passende premie! Jeg er også glad i å se tegnefilmer, og alle de gamle Disneyklassikerne er fantastisk. Har sett Frozen eller Frost 4 ganger, og vet at det blir flere. Og så Istid da, med norsk tale – helt fantastisk 🙂

    8. cathrinehenriksen: Ja, det er lenge siden jeg har sett den også, men følte den var riktig som premie 🙂 Kose deg masse i dag <3 klemmer i alle varianter <3

    9. Moving On: Jeg ville trodd at du har sett ALT av tegnefilmer jeg…men der tok jeg feil ja 😀 Ja, nå får vi se om hun blir fornøyd med premien:-)

    10. Karoline Johannesen: Nei, aldri for gammel for tegnefilmer :- )Jeg tror nesten jeg setter MER pris på dem nå, enn før 😀 Ja, jeg synes den passet 🙂

    11. Hihi :o) Det var jo en GENIAL premie da , som passet veldig inn med konkurransen også :o) Så er det jo en herlig film , Peter Pan er jo en festlig type han ja =)) Jeg ser litt på tegnefilmer og litt på animasjonsfilmer , sånn av og til :O) Men når jeg ser på det så er det som regel noe veldig bra =)) Som f.eks Shrek og skulle gjerne sett Peter Pan også , men det får bli en annen gang når det passer seg slik 🙂 Har jo sett mye av han som liten i alle fall og har bare gode minner 😉
      Stor klem til en godhjerta Frodith <33

    12. De var en fiin premie da!!
      En gang i fremtiden skal jeg få sett den der:) ligger litt etter på Disney filmer.. haha
      gratulere så mye til vinneren igjen!!

    13. Elsker tegnefilmer, og andre filmer. Men disney, og gjerne klasikerne, er helt på topp. Man blir aldri for gammel for en tegnefilm. 😀
      Gratulerer så mye til Tattavkvinnene og en kjempe fin og passende premie til denne konkurransen din 😀

    14. Engla: Takk 🙂 Sove god og drøm søtt du også 🙂 Jeg er strømpetrøtt hver dag i fra 21 og utover… Må lade til Spania-turen 🙂 Nattaklem til deg min venn <3

    15. Tattavkvinnene: Ja, jeg tenkte det både passet og var en koselig premie. Jeg ser jo så mye animasjons/tegnefilmer og sånt, og denne passet jo til temaet 🙂 Kos deg da, den sendes i morgen 🙂 KLemmer <3

    16. Neei så gøy! Jeg har nesten ingen Disney DVDer, alle jeg så på som liten er nemlig på VHS. Og etter at jeg så Maleficent på kino har jeg hatt så lyst til å begynne å se litt på Disneyfilmer igjen! Da var jo dette midt i blinken 😀 Tusen, tusen takk for en veldig fin (og passende til tema) premie <3 Nå skal det ses på Disney igjen <3 Klem ^^

    17. annebe: Denne passet veldig nå synes jeg, siden det var Peter Pan-utstilling 😀 Jeg har vanligvis laget selv, heklede vesker og sånn.TIl julekalenderen og påskenøtter og sånt, men nå har jeg vært syk, og alt ble anderledes enn jeg hadde tenkt. Men jeg hadde denne litt i tankene hele veien 😀

    18. foreignerat50: Ja, jeg tror også det egentlig 🙂 Hvis ikke kan hun bytte 🙂 Vi har mange animasjonsfilmr her hjemme 😀 Og vi har jo ingen barn å “skylde på” 😀 He-he..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg