Siste fra Barcelona – marked og litt shopping <3

Siste dagen, dvs i går, var vi også på et morsomt marked…Mat-marked. Frukt, nøtter, kjøtt, bær, grønnsaker, sjokolade…ALT mulig egentlig. Fargerikt og fullt av lukter. Digert marked


Frukt og smootihier. Jordbær med sjokolade…


…kjøtt…. ÆSJ!!….


…krydder… og frukt..


sjokolade og makroner…


…smoothier…


..og Marilyn Monroe viste seg på veien hjem.. 😉

Og til slutt…den siste shoppingrunden på kvelden….da fikk jeg med meg dette ;-D


Mer Desigual-klær… Kjole foran..


Kjole bak…


Og en t-skjorte av et helt annet merke… Men sommerfugler så klart 😉

 

 

#marked #shopping #mat #klær
12 kommentarer
    1. Bildene med smoothies og frukt var jo en drøm. Om jeg kunne få alt jeg ville skulle jeg helt klart hatt et rom i huset som så slik ut. Fylt med frukt, grønnsaker og fantastiske smoothies.

    2. Karoline Johannesen: Var Desigual-butikker på hvert gatehjørne faktisk 😀 Herlig 🙂 Ja, litt ekkelt med kjøtt og fiske-avdelingen, men frukt og annet var herlig 😀

    3. Jeg elsker Desigual klær, blitt helt forelsket i det fargeglade og fargegale merket 😀 Kjøpte noen kjoler og en veske når jeg var på tenerife, for uten momsen så blir det helt andre priser der i forhold til her hjemme 🙂
      Markedet der så også veldig spennende ut, og litt disgusting 😛 Kunne tenke meg å oppleve noe slikt selv, men må prøve å holde meg unna kjøttavdelingene i så fall.

    4. Ååå, der skulle jeg gjerne vært! Så mye spennende, smoothier, makroner *sikle* og masse spennende frukt ^^ Bortsett fra de ekle sauehodene så det veldig fint ut der 😀 Det er så gøy å gå på sånne markeder i utlandet ^^ Fant du noe godt der da?
      Fine nye tilskudd til garderoben fant du i hvert fall ^^ Den t-skjorta var kjempesøt med de sommerfulgene! Sommerlig 😀

    5. Åh…..og tenk at jeg ikke var på det markedet…..MÅ ned igjen…. Den kjolen var helt fantastisk og veldig deg….og litt meg…si ifra om den ikke passer…hehe. En uke igjen på jobb…Puh! Klemmer

    6. Så mye fargerikt og spennende 🙂 Det kjøtt greiene så æsj ut ja..
      Turen din over alt…. syntes akkurat du sto med hodet i kofferten og pakka jeg..
      Nå har du mye nytt og fint å ha på deg i sommer ….Klem <3

    7. Oj, der var det jammen mye forskjellig! Noe så mer fristende ut enn annet 🙂
      Fine klær har du kjøpt også 😀
      Moro å se bilder fra turen din <3
      Klemmer

    8. Det var en herlig kjole du kjøpte deg, sikkelig sommerkjole med fine farger. Ja, det var litt av et marked med masse mat og anna godt. Dere kjøpte vel noe med hjem regner jeg med. Takk for fine rapporter fra Barcelona, en utrolig by med masse kultur. God tur hjem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg