Stemningsfullt..

Jeg synes disse små graffiti / bildene jeg fant i Barcelona burde være et godt tips til byene rundt omkring, til hvordan lage byen mer fargerik og koselig når alt er stengt. Man drar som regel ned metall-gitter og annet kjipt, og så er byen grå og trist, til butikkene skal åpne igjen dagen etter..Jeg viste deg all graffitien her forleden dag, og her er et par bilder  til som var med og prydet byen natterstid <3 I tillegg til litt annet som lager koselig stemning VED butikkene 😉


Mye artige sykler 😀 Dette var kanskje den beste varianten vi så 😀

Vil du se graffiti-bildene så er de HER

 

Da er jeg hjemme igjen. Har hatt en herlig tur til Barcelona. Men godt å komme hjem også 🙂 

Ønsker deg en god natt <3

 

#stemning #Barcelona #graffiti #bilder
21 kommentarer
    1. Min matgale verden: Vi var ikke i det huset tror jeg nei… Ja, ikke glemme å spise selv da, litt i det minste <3 ikke la Guttene og Gubben ta alt 😀 Ja, vi bodde også i sentrum, på et lite og hyggelig hotell 🙂 Stor klem til deg min venn <3

    2. Var i Barca sommeren for 3 år siden. Var inne hos Jose Miro, i det fantastiske arkitekthuset hans. Der så jeg film, bilder, tegninger, arkitektur og utstillinger…..en god opplevelse. Og en flott by. Vi bodde ca 10 minutters gange fra sentrum, i en rolig og fin gate. I dag har jeg vært på fjellet, plantet på gravene og handlet….nå lager jeg mat…masse god mat til Gubben og Guttene, også meg selv da 😉 Ha en fin kveld:) klemmer

    3. Therese Isabell Bråthen: Ja, jeg liker at de pynter opp litt med farger, der det ellers ville vært skikkelig grått og metall-aktig 😮 Vi skulle pyntet opp litt mer her også 🙂 Jeg sov som en stein, deilig med egen seng ja 😀 Kos deg du også 🙂 Stor klem <3

    4. Min matgale verden: Ja, moro med ting som står på utsiden og pynter opp. Og alle de fargerike løsningene 🙂 Du var også i Barcelona? Når igjen? Klemmer <3 🙂

    5. deilig å slappe av når en kommer hjem Og deilig å stelle seg etter en kommer hjem også syns eg 😀
      kose deg i sofaen og med hårfargingen
      klemmeting <3<3

    6. Helge: La Sagrada Familia-katedralen kommer nok høyt på lista over minner ja, og Gaudi-parken 🙂 Deilig å være hjemme igjen også 🙂 Ha en fin dag 🙂

    7. Fru Stussli: Ja, mye rar gatekunst, som virket planlagt :- )Vi var i en spesiell bydel også tror jeg 🙂 Veldig fornøyd med turen 🙂 Kos deg masse videre. Vi skal ut i solen hjemme her 🙂 Jeg er jo hvit som en liten hvit kanin, får sole meg litt HER 😀 Hi-hi Klemmer i bøter og spann <3

    8. Velkommen hjem. Mye fint av grafitti i byen dere besøkte, masse inntrykk, minner og saker og ting og tenke på i etterkant. God reklame for byen. Men nå er dere hjemme, til norsk mat, til egne senger og til norske priser. Hva husker du/dere best fra turen? Ha en fin dag.

    9. Så mye kul kunst. Både sykler og bilder. Husker ikke at vår så så mye sv det i fjor :/)
      Nå pakker vi sammen her i Parisog tar toget til Costa Brava.
      Ha en fortryllende lørdag
      Mange klemmer

    10. Lithanna: Det var UTROLIG mye artige ting å se, og jeg likte supergodt at de malte metall-gittrene,og på en veldig planlagt måte. Jeg tror BYEN sto for bestillingen av graffitien liksom…fordi den var så gjennomført og fin <3

    11. cuskima: Takk-takk 🙂 Nå skal jeg ha en liten FERIE her hjemme også, slappe av etter ferien liksom 😀 He-he..Og mandag skal jeg farge håret 🙂 JESS!! <3 Hvit i huden står fint til rødt hår 😉 For brun er jeg jo IKKE blitt 😀 Men det var heller ikke målet 😀 klemmer til deg min venn <3

    12. hahahahaha DET tror eg på -er rimelig slitsomt med sånn marathon ferie. hadde en sånn i Roma med lungebetennelse og feber og 45 C i solen…….hahaha var sykemeldt i 3 mndr etterpå :))
      Velkommen hjem min fine venn
      klemmeting <3

    13. cuskima: JA, ikke sant? 😀 Nå er jeg tilbake i sofaen her, og kan svare litt på innlegg igjen. Kan ikke holde på med det på feie vettu, da rekker man ikke annet 😀 Så mye herlige smådetaljer i Barcelona, i tillegg til de STORE flotte tingene liksom <3 Et sted jeg må IGJEN...og det sier jeg allerede. 5 dager er ALT for kort tid!! Jeg er helt utslitt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg