Kåret til Årets Bygg 2013 ;-)


Ha-ha…Trodde du jeg mente MIN blokk og min leilighet? Den som er så bitteliten at jeg så vidt får plass innimellom?….Der badet/doen er så liten at vi sitter på do og pusser tenner og dusjer samtidig? Trodde du vi PLUTSELIG hadde stukket av med en gjev pris som Årets Bygg liksom?… 😉

Neida…det var ikke OSS denne gangen… Men i dag når vi hadde klart å krype ut av den lille leiligheten VÅR, så gikk turen mot byen for litt shopping og litt sol. Og DER gikk vi faktisk forbi Årets Bygg… Tenk jeg har vært  i Barcelona, vært i fantastiske Sagrada Familia, som er det mest fantastiske bygget JEG noen gang har sett!! Og så er det en liten blokk på vei mot Grunerløkka, som stikker av med prisen som  Årest Bygg liksom… 😉 Vel, nå er det et en ganske lokal pris tror jeg….men uansett….

Et spesielt bygg hvertfall 

Ser ut som PLAST, pleksi-glass…hele bygget…Med noen grønne artige detaljer…


Og trær og andre hus gir refleksjon, sammen med alle detaljene..

Fine balkonger og greier… og i tre. 

 

Og altså kåret til Årets Bygg 2013 av Byggindustrien

 

Etter å ha blitt så interessert i foto, har jeg begynt å se verden og omgivelsene med litt nye øyne.  Jeg har begynt å legge merke til ting jeg aldri gjorde før, og det gjør verden litt større på en måte..  

Etter en rusletur med samboeren og litt shopping på oss, endte vi på en kafe på Grunerløkka.

Koselig dag å komme hjem til, etter spennende Barcelona


Sol og greier. De hvite beina jeg opparbeidet meg i Barcelona, fikk mer sol i dag nesten enn på hele turen i Spania 😉

 

Har du sett et slikt bygg før?

Har du hatt en fin dag?

Har det vært sol hos deg?

 

#byggepris #åretsbygg #gkass #tre #fasade #rusletur #foto
20 kommentarer
    1. Oi, dette var et kult bygg! Det må jeg ta en titt på nå jeg kommer hjem igjen 😀 LITT annene stil enn de byggene du viste oss fra Barcelona, men veldig kul 🙂

    2. cuskima: Deilig med litt shopping ja 🙂 Jeg har shoppet så det holder i Spania, må prøve å roe meg litt nå 😀 He-he Kleeeeeemmmmer <3

    3. will crazy shopping i dag OMG raidet Riviera Maison hahaha
      jaja sånn blir vi noen ganger -lenge siden skikkelig shopping nå
      kose deg på landet i morgen
      klemmmmmmmmmeting <3<3

    4. Bygget var litt spesielt og litt kult 🙂 Og du var veldig fin…veldig lite sol her i dag..
      Har hatt en fin,stille og rolig dag….Fortsatt god helg <3

    5. cuskima: Hørtes som en deilig dag for deg også 🙂 Og å være alene er jo litt luksus også 🙂 Jeg drar på landet en tur i morgen 🙂 Gleder meg max til mandag og hårfarging 🙂 SKIKKELIG rødt igjen <3 Klemmer i vei <3

    6. vakkert bygg:D
      Må alltid smøre deg vet du -Norge har tynnere ozonlag enn Barcelona 🙂
      I dag har vi hatt overskyet og inntill 25 C, veldig merkelig med varm fønvind.
      Datteren min og eg har kost oss på shopping og middagsspising i byen-nå drar hun til kjæresten i morgen så da er eg alene igjen :))
      klemmeting <3

    7. Helge: Ja, litt annet tempo. Barcelona hadde mer PULS. Godt og rolig her 🙂 Skikkelig slækk dag 🙂 Mye god sol her, og ikke sett regn ennå 🙂 Ha en fin kveld <3

    8. ladyaugust: Næææhæhæi 😀 Helt enig, kan ikke konkurrere. for jeg har sett de vakreste i verden tror jeg..Nesten <3 Både eventyrhusene og katedralen, som er laget av Gaudi alle sammen,må vel være noe av de beste jeg har sett 🙂 Men litt moro uansett 🙂 litt spesielt dette også, på en annen måte 🙂 Jeg har øyne på stilk overalt jeg 😀 Ha-ha. Jeg skjønner det må være kjempegodt hos mamsen, og spesielt nå som du er litt slækk <3 klart hun tar litt vare på deg, ekstra. og du fortjener å ha det kjempegodt søs. Kose deg med midnattsola, her har det vært hvertfall vanlig sol, dag-sol...og i morgen skal JEG til mamsen også 🙂 Hilser tilbake her <3 KLemmersøsklemmen og alle andre fasonger 🙂 <3

    9. Slike bygge r sjelden vare her i landet enda men det kommer men koster sikkert flesk, var vel deilig og slenge kroppen ned på en kafe i rolige Oslo etter en tur i travel Barcelona tenker jeg, tempo er liksom anderledes her enn der nede – og sola ikke så varm. Det var litt sol da jeg var 2 timer i skogen sammen med en kompis. På veien hjem kom det ei skur, siden har det blitt mere og mere skyer. Kan komme regn til natta. Ha en fin kveld.

    10. Her er det veldig opp og ned med været om dagen ! 🙂 Skulle tro det var høsten for å si det sånn, det er iallefall like kaldt på kvelden som på høsten ! 🙂 Kos dere masse dere også 🙂 Klem <3

    11. Jeg må jo bare si at det bygget ikke var på noen som helst måte i nærheten av å kunne konkurrere i samme klasse om de byggene på ferieturen din altså. 🙂 Så fiiin bilde av det søs <3 Dagen her er fin, formen er litt slækk men det er sååååå godt å være hos mammsen min og jepp her er det sol og i natt blir det tilogmed midnattsol :DDDDD Koseklæmme og hils samboeren din såklart 🙂

    12. Therese Isabell Bråthen: Det var veldig spesielt og rart 🙂 Artig med forskjellig arkitektur 🙂 Vi ser film og slapper av vi også 🙂 Her deilig sol,og blitt mer brent enn i Spania, smurte ikke i dag.. Kos deg <3

    13. Så utrolig fint bygg ! 🙂 Jeg har hatt en kjempe fin dag hittil, nå skal jeg snart lage mat og bare slappe av med min kjære resten av kvelden ! 🙂 Idag har det så vidt det har vært sol, nå regner det iallefall 🙂 hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg