Super-blogg-venn har bursdag i dag !! <3

Her kommer humlemor, humlehotell-direktøren, verdens beste Bente, fru Stussli, super-bloggvenn og super -mamma!! Hold dere fast!! Hun svirrer forbi, i full fart i dag!!…Fordi hun er ikke hjemme.. men flyr rundt i det spanske sky-laget ennå…og svirrer bare VIPS en tur innom i humledrakten for å hilse på <3 

Bente har vært min bloggvenn i over et år, og hun er en person man bare MÅ bli glad i <3 Jeg har ennå ikke truffet henne in REAL LIFE ennå, men det er rett rundt hjørnet for å si det sånn.. 🙂 .Men hun er allikevel kanskje en av de jeg føler jeg kjenner aller best her inne på blogg. Vi har hatt mang en samtale på bakrommet, på oppturer og mindre glade dager, og meldingsboksen på bakrommet er snart FULL,  om det går an…;-) For Bente gir masse av seg selv, både på egen blogg og på andes blogger, og hun er varm og nær og ærlig 🙂 Hvem blir vel ikke glad i DET? Hun er engasjert, både i studier, jobb og familien. Og hun er verdens beste mamma, antagelig super-mamma, hvis du spør meg.  Hun syr de finest ting til datteren, som er verdens heldigste, og hun hekler filleryer som får bein å gå på. Hun baker spennende kaker og arrangerer påske-egg-jakt for datteren og venner. Og hun har laget de flotteste kaniner og høner i samme sammenheng <3

Når Bente kommer innom bloggen min, eller legger ut noe på egen blogg, så smiler jeg. Og glede meg til å lese. For hun er verdens beste Bente <3 En super venn!

(Hvis du vil lese enda mer om henne kan du lese bursdagsinnlegg hun fikk i fjor også HER)

Og i dag er det altså Bente sin bursdag,og selv om hun er ute og farter og flyr, så har hun tatt humlekjolen på…Fargerik som hun er.Og supermann-kappen fikk henne hit i en fei, bare for å ta i mot denne gratulasjonen og kaken.

 

Så kjære Bente, min venn: Gratulerer masse med dagen!! Og du blir jo jammen meg STOR jente i dag også 🙂 Kos deg masse i skylaget, og feire slik du ønsker det! Så sees vi om noen få  strakser <3 Verdens største Frodith-klem på vei <3

Og til deg som leser dette: 

 

Kjenner du Fru Stussli? Bente?

Har du hatt bursdag på blogg før? 😉


 

 

#vennskap #bursdag #bloggvenn #feiring #bursdagsinnlegg #supervenn #supermamma
45 kommentarer
    1. frustrertfrueihouston: Ferie er deilig, selv om jeg synes det er deilig med bare et par stykker av gangen 😀 Fyrverkeri 🙂 Spennende 🙂 Jeg er jo BITTELITT redd sånt lyn og torden jeg da 😀 Kos deg max videre min venn <3 klemmer <3

    2. Her er litt variabelt vær, men heldigvis klarner det opp litt ut på dagen. Har hatt lyn og torden noen kvelder og netter, nesten som kjempefyrverkeri. Og en god del regn, også på kveld og nattestid. Vi begynner turen nordover fredag 18, mot Wien tror jeg. Vi koser oss, og nå er det en ganske stor gjeng vestlendinger her – hele 34 personer, men alle er ikke sammen hele tiden. Ferie er ikke så verst. Klem <3

    3. cuskima: Ja, ikke sant 🙂 Jeg reiser til venninnen min på “helsefarmen” i morgen 😉 He–he..Tror ikke det blir så veldig helsete denne gangen 😀 Klemmer <3

    4. Tattavkvinnene: Ja, Fru Stussli is the best, og der er det ferieinnlegg ja 🙂 på bloggen hennes 🙂 Koselig å lage sånne innlegg også 🙂

    5. Det er alltid like koselig å lese disse innleggene her ^^ Jeg har vært innom bloggen hennes flere ganger, men jeg får ta meg en tur nå også. Kanskje det ligger noen fine feriebilder der 😀
      Gratulerer så mye til bursdagsbarnet! 😀

    6. Therese Isabell Bråthen: Oi, deilig sen middag 🙂 Jeg må ha kvelds, orker jo ikke spise midt på dagen nesten… Hva skal dere ha da? 🙂

    7. Therese Isabell Bråthen: Ja, det håper jeg hun har hatt altså, hun er jo og ferierer i Spania akkurat nå 🙂 En veldig kos dame, kreativ, lager masse fint. Og er veldig fin å prate med <3 Håper du har hatt en fin dag også 🙂

    8. frustrertfrueihouston: Æsj, så kjedelig, ja da synes jeg JAMMEN derre bør få litt sol nå, det var EN dag i fjor i Kroatia når vi var der også, men ikke mer. Og man VIL jo ha litt sol der da. Dere har en uke til igjen? 🙂 Stor klem til deg <3

    9. cathrinehenriksen: Ja, hun er herlig, en av de beste her inne <3 🙂 gøy å ha bursdag på blogg 🙂 Men altså, fru stussli 😀 For frøken Stussli, det er nemlig datteren 😀 Stussli har laget Hønepøne, og lille kaninen du kjenner 😀 klemmer <3

    10. Her har det tordnet og lynet og regnet ganske bra, både i Østerriket, Slovenia og her i Kroatia. Håper det er over nå, for ellers er det jo helt tydelig at vi burde vært hjemme værmessig 🙂

    11. Gratulerer masse til frøken Stussli ;o) Hun høres aldeles herlig ut , kan ikke skjønne at jeg ikke har truffet på henne før her inne 😮 Høres ut som en fantastisk blogg dame dette , og ikke minst bloggvenn , mamma o.s.v 🙂 Stå på dame dette her ja <33 Ja har hatt bursdag på blogg før jeg ;o) Klemme deg <33

    12. frustrertfrueihouston: Ja, gratulerer til henne og så koselig at du kom <3 Her har det vært steinvarmt 🙂 Men tror litt torden er på vei 😛

    13. miastorp: Ja, hun fortjener det virkelig, hun er så flott 🙂 Og koselig og herlig 🙂 Og nå koser hun seg nok i Spania 😀 Ha en fin dag Mia 🙂 Klemmer <3

    14. cuskima: Hun er Hønepønes og Kanines mamma ja 😀 En herlig dame du bør besøke <3 Fine Bente <3 Lykke til på jobb, jeg misunner deg ikke. Men du er fink!! Klemmer i vei i varmen <3

    15. Gratulerer med Dagen <3
      har sett henne på flere blogger og hun er vel den som laget Hønepøne og Kanine til frøken F?
      mizzkreative:D
      ha en super dag hele bønsjen , bursdag eller ei -eg skal snart på jobb :))
      klemmeting til fineste frodithen som husker på alle sammen <3<3<3

    16. Karoline Johannesen: Så koselig du er innom med gratulasjoner likevel, fine jenter begge to, titt på bloggene, kanskje du får lyst på noen nye bloggvenner 🙂 Klem til deg <3

    17. dandilion: Ja, fru Stussli er super- herlig, og hun koser seg nok i dag i Spania.Her blir det også varmt og godt. Og jeg skal ut å flakse 🙂 Jeg finner ikke noe bursdagsdato på deg? 😮 Kose dere masse på Teide i dag 🙂 Heia The Fox 🙂 Klem <3

    18. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, jeg er litt bizzy-bee myself 😀 Med å holde styr i varmen 😀 Ja, hun er på reise hver gang hun har bursdag, men er innom og titer her likevel 🙂 Ja, her blir det også varmt, på med kjolen og ut i solen 🙂 Klem

    19. Nydelig innlegg om herlige fru Stussli 🙂 Om ikke lenge er det min tur til å runde 40. Dagen skal feires med jentefest 🙂 Jeg kjente deg forrige bursdag også, så det er vel over ett år siden vo ble kjent 🙂 Wifi på bussen er genialt. Nå sitter vi og venter. Sikkert på noen flere som skal være med til Teide. Jentene synger på The Fox 🙂

    20. Kjersti Sandnes: Ja, Fru Stussli er super-bloggvenn, og nå lar jeg henne ikke i fred 😀 Skal nok få til et treff snart 😀 Så nå feirer vi henne litt her fra Norge, og så får de kose seg der i Spania. Og du farer snart avgårde til Nørlev eller noe sånt 😀 Ha-ha Stor klem til deg også KJersti <3

    21. Fru Stussli: Ja, jeg håpet du ville bli glad der borte i Spania, og nå har jeg endelig fått en tegning på deg også 🙂 Det er jeg veldig fornøyd med <3 Humlemor og supervenn <3 Kose deg MASSE der i dag da 🙂 Si det spanske folket skal feire deg ORDENTLIG! 😀 Klemmer i store kakestykker <3

    22. Lithanna: Jepp, og i fjor hadde dere felles innlegg her på bloggen, men tenkte dere fortjente hvert sitt i år, kjenner jo begge to litt bedre nå 😀 Hipp hurra for begge to 🙂 klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg