Elvelangs… <3

Jepp, i dag har vi bare rett og slett kost oss elvelangs…Jeg og samboeren <3 I et kokhett Oslo er det godt å komme seg en tur langs elva…og svale ned hjernen aldri så lite… Det er SÅ grønt der nå, og vi knipset i vei som vanlig.  Litt dilla begge to nå om dagen… Ser fine mønstre, vinkler, lysforhold osv overalt hvor vi snur oss. 

Så her er dagens fangst -litt mine og litt hans <3 Hans bilder blir mye lengre og får med alle topper og bunner… Stilig synes jeg . Må nok stille inn litt sånn jeg også…

Farger i det grønne 😉


Herlig grønnfarge og lys-spill i løvet..


Elva bukter seg nedover..


Her fra et annet sted ved elva- med mitt kamera. Blir veldig forskjellige bilder og farger, mobilkameraer er mange ganger like bra 🙂

Litt mør i beina, og litt sliten i ryggen, men veldig fornøyd med dagen <3

 

Har du hatt en bra dag?

Er det varmt hos deg?

 


#akerselva #elv #varme #foto #grønt
34 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, noen ganger er det nesten deiligere inne nå 😀 Jeg var på Aker Brygge, Tjuvholmen i dag 🙂 Ja, er ikke Oslo fint noen steder. Bildene er tatt i området sånn CA ved teknisk museum 🙂 Helt herlig og grønt 🙂 Stor klem til deg 🙂 <3

    2. Så herlige og sommerlige bilder! Det var skikkelig grønt der, det ser nesten ikke ut som Oslo! 😀
      Det har vært helt nydelig vær her også, men jeg har ikke vært så mye ute i dag. Jeg var en tur i Sandvika med ei venninne så vi ble gående mye inne på senteret å traske. Men der var det i hvert fall en veldig deilig temperatur! 😀
      Klem <3

    3. cathrinehenriksen: Ja, vi var utpå i går, og da var det en fotograf med 😉 Og han var veldig flink 😉 Hi-hi. Ja, varmt i dag, har vært ute en tur i varmen 🙂 Hjemme og sløver nå 😀 Klemmer masse tilbake <3 Kos deg i varmen <3

    4. Mange flotte bilder i fin natur , og det var en herlig fargerik kjole du hadde der <33 Kler deg godt den tror jeg :o) I dag har det vært tropevarmt her , så må nok lese meg opp på deg litt senere 😮 Men fikk sett dette i alle fall =) Ja bare bra her og håper du har det toppers Frodithen ;o) Klemme masse <33

    5. deveny: Det er liksom ikke så mye saltvann her midt i byen,men har noen ganger badet i akerselva, eller dratt på øyene 🙂 Deilig, men idag har jeg bare kost meg i byen med en felles bloggvenn, som ikke har blogg mer 😉

    6. Livsrom: Ja, det gjøre det her også, i TILLEGG til varmen for å si det sånn 😀 Så deilig at det hvertfall gjør noe med deler av plagene dine, varmen. Og lyset og humøret er jo viktige biter også 🙂 Ja, her skal jeg på med kjolen også nå, og ut å feire bursdagsbarna på bloggen 😉

    7. Haha, svetter gjør jeg også, men det kommer i bølger, og uavgengig av varmen;)
      Varmen påvirker ikke ryggesmertene så mye, bortsett fra at jeg er lettere til sinns. Men jeg har også litt revmatisme som herjer kroppen, den blir bedre, og sånn sett er formen bedre, ja:)
      Nei, nå letter tåka, da MÅ jeg UT;)
      Ha en nydelig sommerdag:)
      Klemmer<3

    8. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Så deilig å få badet litt 🙂 Nei, sjelden for meg også 😀 Takk 🙂 Veldig gøy med disse bildene da 🙂 I dag blir en ny varm dag, og et hyggelig treff for min del står på programmet 🙂 Klemmer

    9. Fru Stussli: Ja, her driver vi med bilder hele tida, skikkelig gøy 🙂 Og skikkelig dilla 🙂 Og når man begynner å få til litt så er det ekstra gøy 🙂 God morgen til deg, jeg ser du har oppdaget innleggene mine for i dag 😀 Hi-hi Klemmer masse <3

    10. Livsrom: Du er skikkelig fornøyd med varmen du 🙂 Her svettes det i bøter. Jeg synes 23 grader er kanskje nok 🙂 Men jeg holder ut noen dager 😀 Jeg er glad det er så fint hos DEG, for det fortjener du. Er du i bedre form også i varmen? God morgen klemmen <3

    11. Nydelige bilder. Dere har fanget lyset så bra og da blir bildene så stemningsfulle.
      Moro med felles fotointeresse ❤️❤️❤️ eller andre felles interesser for den sakens skyld. Nå må jeg skynde meg å sove.
      Natta frodithvenn
      Mange klemmer

    12. I dag strør du om deg med flotte bilder altså:) Du er en nydelig kontrast i alt det grønne.
      For en gangs skyld er jeg ganske fornøyd med temperaturen. Ikke ofte vi ser 30 her på Møre nei. Har hatt en nydelig dag i Rosenes by sammen med min kjære datter:)
      Nattaklem<3

    13. ladyaugust: Ja, skikkelig varmt her også, helt svette i hjel!! sitter i shorts og det siler… Og vet det skal bli verre. I leiligheten her blir det aldri kaldt igjen når det har blitt varmt.. Bakerovn er rette ordet… Hvis du klarer å få opp noen bilder der du er nå, se på morgeninnlegget mitt da søs, jeg har tatt så fine fuglebilder, jeg er SÅ stolt av et par av dem 🙂 De som flakser spesielt 😉 Og noen fugler er i en ball-sal 🙂 God natt kjære søs, stor diger nattaklem <3<3

    14. Så flotte bilder dere har tatt ! 😀 Her er det varmt som i en bakerovn også og i morgen blir det vissnok varmere. Goood kveld/natt kjære søs <3 klæmmings såklart 🙂

    15. deveny: Har du badet UTE, på strand? I elva? Ja, fjellet er deilig på sånne dager. Det hjalp litt å gå langs elva også 🙂 Inne i leiligheten er det som en bakerovn 😛

    16. Therese Isabell Bråthen: Så bra 🙂 Ja, man må vente med husarbeid til natta minst 😀 Alt for varmt før det 😀 Vi har også en vifte men den bråker sånn, at jeg orker ikke ha den på 😀

    17. Miriam: Leiligheten vår er sånn at når den blir varmet opp, så blir den aldri kald igjen. Nesten som en bakerovn….Gruer til natten 😛 Men ellers deilig ute i lufta om dagen da 🙂 Stor klem til deg <3

    18. Viktig å lufte kjolen 😉 Det har vore årets varmaste dag her i Bergen så eg kan ikkje klage ! Går fortsatt uten sokker og med verandadøra på vid vegg så eg koooser meg..hehe;)

    19. Miriam: Ja, det var det samboeren så, for en herlig klatt midt i alt det grønne liksom 🙂 He-he..NYE kjolen fra Barcelona vet du 🙂 Må jo få lufte seg litt 🙂 Håper du har hatt en fin dag Miriam <3

    20. Det er så herlig grønt om dagen. Ingen plass er så fin som Norge om sommeren 😉 Kjempe fine bilder og du var ein herlig fargeklatt i alt det grønne 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg