Noen bloggvenner- tegninger

Du har kanskje sett noen av disse før, men jeg har noen nye bloggvenner nå, og i disse sommertider er det litt agurk-nytt her inne og litt repetisjon av og til… Hvertfall synes jeg det er litt gøy å vise noen av bloggvennene jeg har tegnet mens jeg har hatt blogg 🙂 

Siste var sommervarianten av Tattavkvinnene som har bursdag i dag!!! (les forrige innlegg 😉 )

 

 

I går var Fru Stussli blitt tegnefigur også 😉 En herlig dame som du bør besøke. Hun hadde bursdag i går <3

 

hamyst.blogg.no hadde bursdag i mai, og ble en liten tegning av henne også 🙂 Med alle fuglene sine 

 Nemi Rebella hadde bursdag i mars, og hun hadde jeg ikke tegnet før, så det  ble en i år 😉

 

 

Og Cathinehenriksen.blogg.no som er sterk som Pippi, som ikke har hatt bursdag HOS MEG ennå, men jeg tegnet denne til en blogganbefaling 😉

 Jeg har tegnet flere bloggvenner, og noen står nærmest og banker på 🙂 Men dette var en liten samling det passet å vise samlet nå 🙂 

 

Har du noen av disse som dine bloggvenner? 🙂

 



#blogganbefalinger #tegninger #bloggvenner
34 kommentarer
    1. Hanne: Gleder meg til du kommer tilbake. Skjønner du trenger pause, og man må føle LYST skal man blogge 🙂 Og lysta kommer ofte med høsten 😀 man er mer inne da også 🙂 Jeg liker også best å ha en positiv blogg 🙂 Men da gleder jeg meg til du og pippene kommer igjen 🙂 God helg til deg også 🙂 Klemmer <3

    2. En skjønn liten fugl hvisket i mitt øre…
      Jeg kommer tilbake, har fullt opp med jobb og diverse plagsomme helseplager, som jeg ikke orker å plage andre med for tiden, men både jeg og pippene mine er straks tilbake. 🙂 Goood helg til deg skjønne Frodith!!

    3. maybritt Bråthen: Ja, hun hadde bursdag på 11. juli 🙂 Og ble feiret skikkelig, i dag har MIastorp bursdag 😀 Mange nå i juli 🙂 Ha en fin dag Maybritt <3

    4. Ja, jeg synes det 🙂 På begge de to du har laget av meg har du også fått med så mange ting som er typisk meg! Kamera rundt halsen, blomsterkrans, det vinrøde skjerfet osv. 🙂 Kjempeartig!
      Ja, det innlegget du la ut for en stund siden innholdt noen andre som ikke er her ^^
      Isj da, kjedelig å gå forkjølet nå! Du får kose deg som best du kan i Fredrikstad likevel 🙂 Klem <3

    5. her ble det overskyet og det er bra, eg har ting på tapetet, glemte helt at gubben kommer hjem fra det store utland på mandag eller noe og eg må rydde. Eg tømte boden inn i stuen gikk gjennom noen ting og solgte bla en massasjebenk og litt dill,men tok det aldri inn igjen i boden -gadd ikkje, eg hadde jo fri fra alle, litt trangt i stuen men eg sku sortere litt mer……………men det glemte eg så NÅ må eg faktisk hahaha

    6. så bra -her på Costa del Terasse trenger vi litt pauser innimellom -er så deilig og varmt og digg og gå inn å hente drikke, ta en dusj eller bruke eget do -wohoooo who needs syden 😛
      Nå skal eg henge opp klær -er så praktisk at det tørker på null komma svisj
      <3<3<3

    7. pippijenten vet eg veeeeeldig godt hvem er :))))
      <3<3
      hamyst kjente eg fra lenge siden da bloggen het noe annet.
      De andre kjenner eg via deg, dvs via bloggen din,ikkje deres 🙂

    8. Å der er jo meg også ;-D Herlig da ;-P Du er så flink på å tegne at …..ja å tegningene beskriver jo også personlighetene til og med =) Er venn med alle NESTEN , ikke meg selv og Fru Stussli har jeg liksom bare sett her inne hos deg 🙂 Men ja hun virker toppers likevel da , sammen med de andre også da ;-D Ønsker deg en super lørdag nå <33 Klemmer på alle kanter , som du sier <33 ;-D

    9. zentia: He-he, vet ikke hvor flink jeg er egentlig, men de får da sitt eget uttrykk og preg, så jeg LIKER dem litt selv også. De er MINE 🙂 Og en morsom måte å få fram noe om bloggerne på 🙂

    10. Tattavkvinnene: Ja, jeg håper de viser litt hvem de ER også. Føler du at din likner? 😀 Ha-ha.. Ja, du har også noen av de andre som er igjen i tegning-bunken min du,som bloggvenn tror jeg 🙂 Men la ikke ut alle i dag 🙂 De andre har vært utpå flere ganger.Ladyen og noen andre 🙂 Jeg er sausa forkjøla, men ellers bra. Prøver meg på en miniferie til venninne i Fredrikstad, men mulig jeg må dra hjem igjen hvis det blir for mye aktivitet…Men EN natt blir det hvertfall 😉 KLemmer <3

    11. dandilion: Ja, jeg får jo nye bloggvenner selv på den måten 🙂 Gjennom å se hos andre:-) Så det er koselig 🙂 Og moro å tegne dem <3 Vet ikke hvor mye de likner da, jeg har jo ikke sett eller truffet alle akkurat 😀 Men prøver meg fra personlighet og bilder 🙂

    12. ladyaugust: Så deilig du har fått nett igjen søs <3 blir litt rart uten:-D Jeg er på vei på mini-ferie på helsefarmen, men tror den blir veldig mini kanskje. For jeg er litt sjuk, sausa, og da spørs det hvor lenge jeg orker være der..Egentlig burde jeg nok avlyst..Men tar EN natt i det minste 🙂 Moro å tegne da 🙂 Og nå begynner det å bli noen blogg-folk på tegning 😀 Stor diger søsklem og FLAT <3

    13. Moving On: Deilig med sånne turer som man blir drittsliten av 😀 He-he. Godt å ta ut kroppen fysisk 🙂 Ja, denne ferien blir virkelig mini tror jeg pga sjukingen, og da spørs det hvor lenge jeg orker være der.. Klemmer <3

    14. Hihi, de tegningene er så fine 🙂 Liker at de viser så mye av personligheten til personene 🙂
      Tror jeg har vært innom alle disse, går som regel alltid inn når det står link i bursdagsinnleggene dine 🙂 Og Cathrine Henriksen er jeg venn med. Må si hun er en ekte Pippi! Supersterk og flink 😀
      Håper du har hatt en fin start på helgen <3

    15. Japp.. har begge de to trollungene der<3
      Ja her e alt bra.. ørsliten etter dagen.. fjelltur i 7timer tar på!:) så er skikkelig godsliten i kroppen!:)
      Goood tur på miniferie! Og mye god bedring!
      Klemmings

    16. Moving On: Jepp 🙂 Du har dem også. Savner Hamyst her inne, men kommer vel igjen over sommeren kanskje:-) Håper det er bra med deg 🙂 Jeg drar på miniferie til venninne i morgen. Jeg er veldig forkjøla, så får se hvor lenge jeg blir 😀 Kos at du liker tegningene 🙂 Klem <3

    17. Therese Isabell Bråthen: Ja, det er jo sånn man finner litt bloggvenner, ser litt hos andre, ser noen som går igjen, blir nysgjerrig, leser blogganbefalinger og klikker seg kanskje inn selv 🙂 Koselig å lage noen tegninger også 🙂 Og det begynner å bli en god del nå, jeg har vel sikkert 10 til også sikkert 🙂 Tattavkvinnene ble veldig glad, og mammaen hennes var innom til og med 🙂 Koselig 🙂

    18. Karoline Johannesen: Her er det mange fine bloggfolk, om du får lyst på noen nye bloggvenner 🙂 Det er sånn jeg finne nye, ser hos andre folk 🙂 Ha en fin kveld Karloline 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg