Verdens lureste Frodith kanskje ;-D

He-he…Ingen tro på det nei….? 

Vel…som du vet er jeg jo rimelig blek på starten av våren….. sånn rent hudmessig altså… 

Og egentlig er jeg det ganske langt utover sommeren også….Jeg får noen flere føflekker…men de er ikke mange nok til å være heldekkende heller… Så det som som regel skjer LITT sånn i midten av juli, er at jeg ser mer SÅNN ut… 

Ganske rød, selv om jeg har kjørt på med faktor 20,  og like hvit på beina…. For de TAR ikke noe farge…Der er det noe feil innebygget 😉

Men NÅÅÅÅ, – nå er jeg på vei til å bli verdens lureste Frodith… Jeg har som du vet kjøpt meg en stor diger SOLHATT i sommer…for å unngå litt solskader, OG den er så klart HVIT…

Nå har jeg også vært så lur at jeg har anskaffet meg en HVIT sol-kjole idag på shopping.. Og alle vet jo at sammenliknet med hvite klær, vil enhver person se ut som den er LITT brun i det minste… 😉

 

Så…nå kan du bare glede deg til å slippe å bli snøblind neste gang det kommer en selfie herfra…For neste gang har jeg nok på DENNE kjolen..

 

Og da blir jeg jo kjempebrun 😉

Så nå er det null mer forsøk på å bli  brun fra denne kanten…. 

Ikke at jeg har prøvd så VELDIG før heller men… 😉

 

Blir du brun om sommeren?

PRØVER du å bli brun om sommeen?

Blir du mest solbrent eller hvit, som meg? ;-D

 



 

#soling #solbrent #hvit #brun #blek #kjole #shopping
38 kommentarer
    1. Haha , ja du så det du ;-D <3 Ja men hvit kjole er fint , jeg skulle hatt det selv om det ikke var for at jeg sølte sminke ut over alle hvite klær 😮 Så kan nesten ikke bruke noe hvitt jeg :-p Er jo så jålete når den kommer til sminkingen så , og det grises gjerne utover klærne da :-p God torsdag til deg og god klem <33

    2. cathrinehenriksen: Jeg har vært ute og kost meg i hvite kjolen, og er LIKE hvit .-D Men det gjør ingenting, for jeg har fin hvit kjole og jeg har kost meg masse 😀 Skikkelig aktiv dag 🙂 Håper du koser deg i kveld, jeg VET du har kost deg i sola 😀 Klemmer i vei <3

    3. Haha , tulle Frodithen da =) Men ja fine hatten , er stilig med slike hatter og sant man ser brunere ut i hvitt og det var jo en flott kjole da . Så kanskje ikke så dumt nei ;-D Haha…Jeg blir ikke bare brun om sommeren jeg , men NESTEN svart 😮 Haha , ja det ligger i genene og jeg liker jo å sole meg også =) Mamma og bestemor blir også super brune selv om de bor nærmest på Nordpolen så :-p Jeg har så mye pigmenter i huden at solbrent blir jeg vel egentlig aldri , kanskje bare bitte litt en sjelden gang :-p Kose deg i kveld fine Frodithen <33 Klemmer i vei ;-D

    4. cuskima: Ja, jeg får bare smøre i vei..og ikke så nøye med fargen egentlig. Vil heller være sunn jeg 🙂 Og snart skal jeg ut i været så:-) klemmer <3

    5. Bena er faktisk der kvinner får mest hudkreft fordi de ikkje smører seg fordi de vil bli brun. Noen tar veldig lang tid å få farge på bena nemlig. Så viktig å smøre everywhere :D:D:D
      klemmeting <3

    6. Lithanna: Jeg kjøpte kjolen på vei GJENNOM et kjøpesenter…Var absolutt ikke meninga å kjøpe noe 😀 He-he. Men den så fin ut 🙂

    7. Miriam: Mine får IKKE sol nesten, så det er ikke rart…De er jo nederst der…og ligger sjelden i ro OPPE…Så de får ikke mye sol.Men at det skal være SÅ stor forskjell er rart da… For de forblir hvite liksom 😀 I dag skal kjolen prøves 😀 Ha en fin dag Miriam <3 klem <3

    8. Helge: Ja, selv om man ikke blir solbrent, så kan sola skade også. Lurt med litt faktor. Ja, jeg akter ikke å bli noe godt stekt kneipbrød hvertfall, så jeg smører med høy faktor. Heller litt hvit jeg da 😉 Ha en fin dag, du har vel vært og badet allerede 😉

    9. Tattavkvinnene: Ja, i dag skal den prøvekjøres, så får vi se om jeg blir litt brunere 😀 Skal surre litt i byen så…Men leggene de er i ro helt nederst, så de forblir hvite 😉 Stor klem <3

    10. Antiahobby: Ja, jeg elsker å gå i kjoler, brun eller hvit, det får ikke spille noen rolle…Er fin i kjole hvertfall 🙂 Høres koselig ut å drive på i hagen da 🙂 Du koser deg i ferien tenker jeg? 🙂

    11. cuskima: Det er det jeg har trodd altså, man ingen har bekreftet helt :-D. For jeg synes alle har sett litt mer gylne og fine ut i huden med turkis 🙂 det er vel ikke for ingenting at jeg liker fargen så godt kanskje 😀 Hi-hi. Men litt sånn på fleip også, så blir jeg jo brunere av hvit, fordi jeg MÅ jo være brunere enn hvit liksom ;- ) Hi-hi

    12. Livsrom: Nei, ikke sant, siden man ikke er HELT hvit selv, så MÅ jeg jo bli brunere liksom 🙂 Ja, den ble kjøpt på vei gjennom et shoppingsenter i regnværet…Skulle bare hjem egentlig 😀 Ja, jeg håper også på en solrik sommer, og det lover godt i dag :-)Stor klem til deg Liv <3

    13. Hehe….liten luring du 🙂 🙂 Eg blir lett brun, men leggane mine blir ikkje like brune som resten av kroppen ..merkelig det der for dei får ofte mest sol av alle kroppsdeler :p Denkjolen var kjempe fin 😀 😀 Romantisk, kvit og sommerlig…perfekt kjole 😀 😀

    14. Det var fin kjole. Er mye ute om dagen og jeg blir brun. Burde kanskje ha smurt meg med noe men har ikke gjort det enda. Det er deilig i sola men man må passe seg. Sovner man på stranda kan man se ut som et godt stekt kneippbrød når man våkner. Så nyt sola med måte.

    15. Ååh, den kjolen der var skikkelig søt! Helt perfekt for sommeren ^^ Må si du tenker smart her, litt små-juksing må jo være lov for å lokke frem litt brunfarge!
      Jeg bruker alltid laaange tider på å bli brun, men når jeg først blir brun så blir jeg skikkelig brun også. Så jeg prøver å ligge litt ute når det ikke er for varmt, men fargen har ikke kommet så mye enda. Kanskje jeg må skaffe meg en sånn kjole jeg også! 😀
      Gleder meg til å se bilde av den på <3 Klem

    16. Søt kjole og hatt 🙂 har noen kjoler men sjelden je bruker det. Er litt dumt for det er så fint når jeg ser andre går med det 🙂 Får fort farge heldigvis ettersom jeg ikke orker og ligge i sola for mye. Da liker jeg heller og drive på ute i hagen 🙂

    17. turkis er fargen som gjør at de fleste ser sunnere ut og huden kommer mer til sin rett.
      Det er fordi turkis er motsatt farge på fargehjulet enn de fleste sin hud- forskjellige typer turkis da inkl lys turkis til mørk og dyp blågrønn.
      Blålilla er fint til de med olivenfarget hud og:)

    18. Haha, så lurt!!;) Alle vet jo at hvitt fremhever brunfargen. -Og tross alt er ingen hvit i huden. Det er ver derfor noe heter “hudfarget” vel?
      Søt kjole forresten:)
      Tja, blir relativt lett brun, men det er slett ikke viktig lenger. Det var det nemlig før. Nå har jeg fått litt vett i skallen, og bruker beskyttelse mot solen så og si alltid. Og alltid faktor 30 i ansiktet. Må redde stumpene, vet du. Tidligere “soltilbedelse” og røyking (tidligere) har satt sine spor.
      Håper på en fortsatt solrik sommer:)
      Klemklem<3

    19. Lisbeth: Nei, eier ikke tålmodighet jeg heller,oppe og spretter rett etterpå jeg har lagt meg..Og litt redd for hudskadre som jeg har sett stygge tilfeller av.. Sove godt Lisbeth <3 klemmer <3

    20. Hehe lurt. Og en nydelig kjole 🙂
      Brun blir jeg aldri, hehe er liksom alltid youghurt-blå. Men så gidd jeg ikke sole meg heller, for det er kjedelig og jeg har ikke tålmodighet til å ligge i solen 🙂
      Natta
      Klemmer

    21. ladyaugust: Ja, da blir vi salt og pepper 😀 Før var jeg og venninnen min salt og pepper, men da var det JEG som var svart og hun hvit 😀 Nå er jeg salt 🙂 Lurt med solhatter ikke sant, så er vi SIKRE på at vi ikke får særlig farge liksom 😀 Ha-ha.. Jeg får for det meste mer føflekker og noen fregner nå om dagen.. Helt i orden :- )Jeg har hvit kjole og den gjør susen for brunfargen 😉 Store gode klemmer til deg beste-søs <3

    22. annebe: Ja, jeg fant ut at det var veldig lurt 😀 de dagene jeg vil se litt brun ut da…Ikke så nøye egentlig… Og jeg har mye fine kjoler som går til hvite bein også 😀 Hi-hi.. Jeg var brun-farget som yngre, og pappa hadde sånn hud…Etter jeg forlot 20-åra har mammas hud overtatt 😀 Og hun er mer hvit og rosa 🙂 ÅÅåå, det var veldig koselig sagt Annebe <3 Gleder meg til å prøve hvite kjolen også. Jeg er skikkelig kjoledame altså 😀 Mange klemmer <3

    23. Så fin kjole søs, du er en riktig kjoledame du <3 Je har også kjøpt solhatt men min er sort. Da blir vi salt og pepper vi to 😀 Jeg blir brunflekkete jeg og rosa for det meste og mørkesvart på fingrene haha Goood klæm og søte drømmer til supersøs <3

    24. Det var jammen lurt…”synsbedrag”…smart 🙂
      Den kjolen var veldig søt, syntes du har så mange fine jeg 🙂
      Jeg prøver ikke å bli så brun lenger, men får lett farge …har ei kusine som har litt sånn “hvit” hud og hu er helt nydelig…og det er du også <3

    25. Elisabeth: Er ikke så veldig opptatt av å bli brun egentlig 😀 Må bare sette ting litt på spissen skal det bli litt moro 😀 Og det ER jo sant det med hvit kjole, og farge på kroppen liksom… ;-D He-he Ja, jeg har aldri hatt solhatt, ikke siden jeg var 7 år eller noe i hvertfall 😀 Men ville ha i år, skulle til Barcelona, har lett for å få veldig rød skill…og ha sett solskader i HODET i ganske nær krets…ikke lyst til å få det 🙂 Bedre hvit og sunn 😉 Og gidder ikke sånn spraytan 😀

    26. ha ha så super søte tegninger :)) kjempe fin kjole, og da ser det nok ut som d har litt farge! du kan jo alltids ta litt spraytan om du vil ha farge, litt dyrt, men blir veldig fint! Solhatt er lekkert da, ønsker meg en selv jeg 🙂

    27. Fru Stussli: Jeg har visst helt motsatt alderstillegg, FØR hadde jeg huden til pappa som ble nøttebrun…Når jeg var yngre altså…Nå har jeg skiftet hud…og fått mamma sin…Huff…det hørtes grotesk ut 😀 Altså hudtypen ;-)…Og nå er den bare HVIT eller rød….Eller den er vel ikke helt hvit…litt beige…kanskje 😀 Men med hvit kjole, blir jeg brun og fin vettu 🙂 Håper du har hatt en herlig dag min venn, med familien Stuss og Roger ;-D Tusenvis av elleville klemmer på vei mot Kongsvinger <3<3

    28. Så fin da!! Luringen!
      Jeg blir litt brun nå.. Det ble jeg aldri før. Tror det er alderstillegg 😀 Ikke superbrun, men brunrød liksom 🙂
      Mange klemmer

    29. eljos: Ja, jeg har helt kjoledilla, jeg kjøpe i ett sett. Kjøpte en i Barcelona også 🙂 Men HVIT , ja da blir jeg brun og fin som du så på tegningen 😀 Du kan jo bruke din når som helst vel 🙂 ? Jeg bruker kjoler til alt jeg hverdag og fest 😀 klem til deg Eljos <3

    30. Å ja det var en flott sommerkjole, og den blir du brun i. Helt riktig tenkt, du blir aldri så hvit som den kjolen, ergo er du brun i forhold og ved siden av den. Jeg har også kjøpt meg kjole, men vet sannelig ikke når jeg skal få brukt den. Men den var så fiiin og sommerlig så jeg måtte bare ha den, og det er min eneste kjole for tiden, og mså har jeg et sommerskjørt. Vel utstyrt med andre ord.

    31. Min matgale verden: Å,du blir sikkert både brun og fin i den buksedrakten, og veldig bohemsk 😉 Du er liksom i fotsporene til bohemen, og nå er det DU som er dem liksom 😀 Hi-hi…Med gul buksedrakt og blomster i håret 🙂 Ja, den solinga er bare tull… hvertfall for meg 😀 Klemmer <3

    32. He he, smart! Og supersøt kjole 🙂 Mulig jeg blir litt brun i min nyinnkjøpte gule-blomstrete buksedrakt….. gult igjen, nemlig! Tror du blir flott i den hvite romantiske sommerkjolen der, elsker sånne blondekjoler, men går sjelden i dem…. Og nei, jeg blir ikke så brun, for å sole seg er kjedelig og oppskrytt 😉 hehe klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg