Alle (gode) ting er tre – dagen ;-)

3 tegninger av  meg:


Lille Frodith- ikke redd tordenvær…



Sommerfugl- Frodith…om at livet blir hva jeg gjør det til selv…..



Trenings-Frodith…med tunge løpesteg…


3 ting jeg gleder meg til: 

– møte mammaen til lille supermann på kafe etterpå

– møte fiiiin bloggvenn om noen dager <3

– dra til Langesund på mini-ferie, og på konsert: med “Polkabjørn og Kleine Heine”

 

 


Mammaen til Lille supermann og jeg gjør øvelser på kafe av og til….til stor forfjamselse for folk i nærheten… ;-D

3 ting jeg liker å gjøre: 

 fotografere

– tegne til bloggen

– gå på tur

Et bilde jeg nylig har tatt 🙂

 

3 ting jeg er redd:

– grevlinger

– svaner

– langbeinte insekter….


Jepp….den er øverst på REDD -listen..

 

3 ting jeg elsker: 

kjæresten

– familie og venner

– sjokolade (måtte ha plass til denne 😉 )

 


En ny-funnet sjokolade som må deles med deg

 

Har du noen tre-lister du vil dele med meg?

Har du noen av de samme på din liste?

 

 

#liker #elsker #frykt #redd #lister #tegninger #foto
37 kommentarer
    1. Supert, da dukker det nok opp et lignende innlegg etter hvert 😀
      Jo, haha, lo lenge av hun der x)
      Aha, de har det ja! Huff, den er jo så god, da skal jeg i hvert fall ikke lete etter den x)

    2. Tattavkvinnene: Ja, lån i vei 🙂 Moro med lister 🙂 Jeg hadde bare TRE i dag, så fikk ikke plass til hester og rotter… Og en del andre småting 😀 Ja, er ikke ansiktet til hun i bakgrunnen bare helt herlig 😀 Skikkelig overrasket hvertfall 🙂 De har sjokoladen på flere helskonstbutikker, hvis det er den jeg viste, bare i HVIT 😀

    3. For et morsomt innlegg! Dette fikk jeg lyst til å gjøre en dag også, er det ok hvis jeg låner ideen din? 😀
      Noe av dette visste jeg fra før, men jeg hadde tippet at hester var på den reddlista 🙂 Og det bildet av og mammaen til Supermann var så morsomt! Hahaha, jeg holdt på å dø av uttrykkene deres og ikke minst hun i bakgrunnen der x) Morsomt!
      Den sjokoladen du har der er skikkelig god! Den hvite sjokoladen med jordbær (eller var det bringebær?) har blitt min nye favoritt etter forrige Mathallenbesøk! Jeg er glad jeg bare har funnet den der så langt x)

    4. Min matgale verden: Så bra 😀 Da får jeg endelig kost meg. Og tror skogsområde rundt skulpturparken egner seg topp, og det er jo rett ved banene dine 😉 Hi-hi

    5. Therese Isabell Bråthen: Ja, dit burde du dra. Det er jo bittelite der, men MAAANGE kafeer og restauranter,og du og Aleksander kan få dere en konsertopplevlese der. Sjekk hva som spiller på Wrightegården 🙂 Jeg digger stedet og vært der flere ganger… to … 😀

    6. Min matgale verden: Så herlig, ja det var det jeg tenkte, jeg sjiraff og du høne…VI må jo oppover elva der… Eller opp i skogen, ved skulpturparken 😀 Jeg vil hvis du vil 😀

    7. cathrinehenriksen: Ikke hatt bloggvenntreff i dag, DET er senere 🙂 Jeg har truffet venninna mi, det er hun som er Mammaen til LIlle Supermann. Men skal treffe bloggvenn til uka 🙂 Så fin liste du også hadde da, mye kos 🙂 Ja, lister er gøy 🙂 Jeg kunne laget mange flere i dag tidlig, men dette fikk holde 😀 Stooor klem tilbake 🙂

    8. mimmimor: Ja, jeg synes også det kunne vært MYYYYE mer på hver liste…og MAAAANGE flere listerr…Men jeg nøyde meg med disse i dag 😀 Orket ikke sitte inne hele dagen 😀 Ja, ble ikke det bildet fint? Jeg sa jo det er gøy ut med kameraet, selv om jeg går alene også 🙂 Ble veldig fornøyd med det bildet. Lyst å fremkalle og henge opp 🙂

    9. Therese Isabell Bråthen: Ja, bare legg ut du også, sånne lister er moro 🙂 Ja, skal dit den 28. juli med hun venninnen min fra bildet i dag 🙂 Vi skal kose oss og gå på rar konsert 😀 Langesund er så nydelig 🙂

    10. Det blir hønedrakt i oslo, påskeharedrakten er ikke min og ligger i lagshuset jeg øver teater i. men hønemor har jeg planlagt å ha med ja:) Husker du vi så to utkledde i lignende drakter tok bilder ved akerselva i fjor?? Kanskje det er oss i år 😉 hehe

    11. Hahaha , herlige deg ;-D Ja du har litt moro å se fram til du og den sjokoladen vil jeg også ha <33 Håper du har kost deg i dag med bloggvenn treff <33
      Jeg gleder meg til : Pappa kommer på besøk , flere bloggvenntreff , og at jeg skal kose meg i solen resten av sommeren :o)
      Ting jeg elsker : Nye opplevelser ute om sommeren , venner,/kjæreste og familien <33
      Ting jeg er redd : Edderkopper , tannleger og kanskje leger eller sykehus ...d.v.s jeg liker ikke sykeshus:p Haha....Moro dette da ;-D Nå må jeg fly , men først en stooooor klem til deg <33

    12. Vanskelig med sånne tre-lister. Kommer hele tiden i beit for plass. Vanskelig å velge mellom alt som er bra i livet, alt jeg gleder meg til, alt jeg liker å gjøre…. Snakk om luksusproblem 🙂
      Et fantastisk nydelig bilde du har tatt.

    13. Haha ja da er du litt heldigere en oss her.
      Her har det regnet siden i går!
      Men litt godt det også:)
      Kos deg i det litt finere været da!:) hihi

    14. Hahaha ja grevling kan du fint på føye på, for de liker jeg ikke!!
      ikke stoore slanger heller..
      ja desse listene kan jo inneholde alt mulig:)
      nei dette var morro! haha
      Kos deg mye i dag du med snuppings:)
      klem til deg på en regnversdag=)

    15. Moving On: Jeg kan føye til grevling på listen din om du vil ;-D He-he.. På redd-listen.. Ellers flotte lister her altså 🙂 Moro å sette opp litt lister innimellom, da blir man klar over litt av hvert:-) Jeg har MER på hver liste, og mange flere lister egentlig…men ikke mer enn 3 skulle med i dag 😀 Kos deg masse i dag, og lag deg en liste-blogg du også da vel 😀 Kan jo inneholde alt mulig 😀 klemmer <3

    16. Min matgale verden: Ha-ha, for en liste 😀 Ja, den var ikke morsom akkurat 😀 Jeg har heldigvis ikke besvimt ORDENTLIG noen gang…men NESTEN mange ganger… Du har flere på den besvimelisten så vidt jeg husker? 😀 Men det var brae TRE i dag altså 😀 Hi-hi. Ja, jeg elsker dette bildet, for hun damen ser helt morsom ut. Vi drev med øvlser, jeg vond nakke/skuldre, og venninne sympati-trener med meg 😀 Ha en knakende flott dag min venn <3 Tar du med kanin-drakten til Oslo? 😀 Klemmer <3

    17. Så utrogli morro!!
      jeg gleder meg til
      – komme tilbake til byen og se vennene mine igjen
      – Gleder meg til og møte en – spesiellvenn- av meg når jeg er tilbake i byen.. hihi
      -Gleder meg til et bryllup jeg skal om ikke så altfor lenge.
      3 Ting jeg elsker
      – gå i naturen og være ute og leke meg i form av div aktiviteter
      – Godteri
      – jeg elsker og reise =)
      3Ting jeg er redd for
      – Edderkopper
      -skummle menn i mørket – haha
      – ( hvorfor i alle dager kommer jeg ikke på mer.. det er jo flere ting jeg er redd.. men kommer ikke på det nå på ” komando” haha
      Hahah så utrolig morro med slike lister..
      satte virkelige hode igang på tenkingen om ikke annet nå! 😛 haha

    18. Ha ha hun forskrekkede damen bak dere:)
      3 grusomste steder å besvime:
      3. Gymsalen på ungdomsskolen
      2. Tannlegestolen, mens tannlegen dro ut en visdomstann
      3. Gynekologen, jada, oppe i stolen ja….
      Muligens litt spesiell liste…..men liste er det….
      klemmer

    19. miastorp: Ja, vi er alle redd for NOE liksom…enten vi vil si det eller ikke.. Fine ting du hadde på listen din 🙂 Kos med Tyrkia-tur da 🙂 Jeg begynner LITT på en måte i ny jobb jeg også 😮 Samme sted , men nye oppgaver på en måte.. Ha en super dag du også 🙂 Klemmmmmmmer i vei <3

    20. Bildet fra Østensjøvannet var utrolig flott! Ser ut som han vil strkke seg å gi noen en god klem 🙂
      3 ting jeg er redd for, vel egentlig er jeg ikke redd men tøffere en toget..men 1 ting kan jeg nevne: at noe vondt skal skje de jeg er glad i.
      3 ting jeg gleder meg til: Tyrkia tur, mer ferie og å begynne i ny jobb 🙂
      3 ting jeg elsker: familien min, torpet mitt og livet.
      Ha en superduper dag i solen 🙂 klemmmm <3

    21. muumimamma: Så fine lister 🙂 Vi har ganske lik LIKE-liste, jeg har med det der jeg også…men ikke alt fikk plass 😀 Og den glede seg lista, lurt med tre LIKE ting 😀 For nå er det ferie-tid på deg 🙂 Spennende med bobil-feie i nordområdene 🙂 Kose deg masse Muumi 🙂

    22. Fru Stussli: Så deilig TRE-liste 🙂 ja, jeg kunne gjerne fortsatt med mange flere på hver liste kjente jeg, OG med flere lister 😉 Mat-lister, grue-seg-lister, moro-lister osv… Men det fikk holde. Jeg skal på med den hvite solkjolen og ut til Mammaen til Lille supermann i sola om ikke så altfor lenge 🙂 Ja, er ikke det herlig med henne dama, elsker det bildet. Og Bente: Tenk at VI to småtrolla skal treffes snart 😀 Ha-ha Små liksom.. Klemmer mange store sommerglade klemmer <3

    23. Tre ting jeg gleder meg til: Ferie, ferie, ferie 🙂 På søndag pakket vi bobilen og ruller norskekysten nordover 🙂
      Tre ting jeg liker: Fotografe, male, reise
      Tre ting jeg er redd: Stikkedingser med gule striper på, stiger, gå ute alene når det er mørkt/natt

    24. HERLIG bilde av deg og mammaen til lillesupermann og den forskrekka dama <3 <3 Jeg lo så høyt at Vilde mente det var uforsvarlig å fortsette å sove i stolen ved siden av meg 😀
      Hmm tre-lister. Så moro! Lister er jeg vel god på.
      Tre ting jeg gleder meg til:
      - bursdagsfesten min
      - besøk av kul bloggvenninne
      - lunsj sammen med Emmert hos morsom venninne i dag
      Tre ting jeg elsker (den er vrien for jeg elsker jo så masse)
      - Livet mitt (må ta med en stor først for å samle opp det meste)
      - lille familien min
      - hjemmet mitt
      Tre ting jeg liker å gjøre
      - skape (nesten hva som helst)
      - Leke
      - være mamma og kjæreste.
      Jeg kunne faktisk skrevet lister hele dagen kjenner jeg, men dette er jo DIN blogg 😀
      Ha en strålende dag lille frodith
      Mange mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg