Gråværsdager…. ;-)

Gråværsdager trenger ikke være SÅ kjedelige…Men litt grå blir de…fargemessig… SÅ jeg lot likegodt gårsdagens grå-farge overta litt og prege bildene mine… Så her er en dag, hvor man føler seg bitelitt liten, hvor ting er LITT grått og kjedelig, men hvor man ting ikke er SÅ verst likevel:-) 

“Lille Frodith” i gråværet…


Noen bygg kan nesten se litt vridd ut tatt nedenfra og opp…

Det prisbelønte huset ser fint ut også en gråværsdag…

 

 

Men i dag har verden igjen fått farger, og planen er å flagre ut, med solhatt og kjole på…

 

Hva gjør du i gråværsdager?

Lar du været prege deg?

Liker du bilder i svart -hvitt?

Liker du rare vinkler på bilder?


 

 

 

#foto #gråvær #gamlebilder #grått #trist #synsvinkler #liten
37 kommentarer
    1. cathrinehenriksen: Ja, disse var nok mest GRÅ 😀 Svart og hvit blir grå vet du, hi-hi.. Ja, jeg liker å ta bilder av rare vinkler, f eks som å hus da 🙂 Men i dag har jeg bare tatt bilder av små søte ender, i riktige vinkler 😀 Hi-hi Store gode klemmer fra meg <3 kose deg 🙂

    2. Hihi , håper du har fått flagret fra deg med solhatten i dag og kost deg masse <33 Ja det var noen grå bilder dette , haha . Eller svart / hvitt :o) På gråværsdager som i går , hadde jeg det egentlig litt moro oppe på brun og blid 🙂 Testet solsenger og fant en som gikk ann å trene i til og med , mye rart de finner på for tiden ;-D Ja , så det er hva jeg liker å gjøre på gråværsdager nå om dagen i alle fall :o) Ja , jeg lar nok været prege meg LITT , men er fint med grå dager også , for da er det mindre varmt som regel å trene 🙂 Men går helst ikke så mye ut i regn da 😮 Er litt pysete der ,eller lat om du vil . Mulig jeg bare ikke vil bli våt , haha....eller kle på meg støvler og slikt som jeg IKKE har 😮 Bilder ii svart / hvitt kan være riktig så fine de også, akkurat som de med farger . Men av en eller anna grunn opplevde jeg disse bildene som grå , haha ....kanskje p.g.a overskriften og sånn 😮 Rare vinkler på bilder prøver jeg å unngå , men det spørs jo helt hva man tar biler av da :)) Kunst kan f.eks være fint med rare vinkler :o)
      Ha en fortryllende fredags kveld videre Frodithen <33 Sol klem fra meg <33

    3. Tattavkvinnene: Deilig med litt sånne dager på høsten hvertfall 🙂 Her tordnet og regnet det i går kveld, men i dag like herlig 🙂 Litt fint til enkelte ting med svart-hvitt synes jeg også 🙂 Håper du har en fin dag også 🙂 Klemmer <3

    4. Min matgale verden: Så du er på vei hjem igjen.. Ja, her er det varmt og sol igjen og vært på en liten utflukt 🙂 Kos deg siste dagen 🙂 klemmer <3

    5. cuskima: He-he..ja du lever i vei alt du kan du i regnværet, og det gjør du rett i 😀 Har blitt litt bergenske tilstander her de senere årene også…om høsten i hvertfall 😀 Ha en strålende dag du også 🙂 Klemmer <3

    6. Av og til synes jeg det bare er koselig med gråværsdager jeg. Da lager jeg meg noe varmt og drikke og kryper oppi sofaen med den beste samvittighet 🙂 Akkurat i går da vi skulle være ute var det dog veeldig fint at gråværet ventet litt med å komme. Så på kvelden åpnet himmelen seg og vi hadde både torden og høljregn.
      Svart-hvitt-bilder synes jeg kan være veldig fint. Noen bilder kler på en måte å være i svart-hvitt 🙂
      Håper du har en fin dag (i sola?) <3 Klem

    7. Elsker sort kvitt bilder <3<3
      hva gjør eg på når det regner -spør du en Bergenser? Eg lever Livet mitt helt som alle andre dager -vi er vanntette vi vet du :)))
      ha en strålende dag <3

    8. Hanne: Hei Hanne 🙂 Ja, det er egentlig deilig med all-slags vær. Og sånn som sommeren har vært her, så er det LITT regn, en dag, og så er det sol igjen. Helt ok spør du meg 🙂 Og det er jo ting å finne på inne også. Jeg skal snart i gang med hekling igjen, men har vært sliten i armene etter kjoler og diverse som jeg heklet..Her er det sol, og jeg skal snart ut i verden 🙂 Takk-takk 🙂 Stor klem til deg <3

    9. Gråværsdager er deilig!! Da er det mest innehygge, med tente lys og gode serier, eller en cider i godt lag. =) Er grått i trøndelag i dag, men jeg bare koser meg! Som alltid flotte bilder du har tatt! 🙂

    10. annebe: Jeg synes denne sommeren har vært topp, det kommer litt torden og litt regn, men det varer bare kort, og så er det full guff med sol igjen 🙂 Det er sommeren sin det!! 🙂 Ja, jeg tror også dette blir en bra dag, lyser fint på utsiden hvertfall, og jeg skal snart ut en svipp 🙂 Klemmer med soli øynene <3

    11. Therese Isabell Bråthen: Ja, det er rette innstillingen, å kose seg med det som ER. Hvis ikke kan vi vente et helt liv…og livet bare går forbi. Vi må kose oss med det som ER 🙂 Beste det <3 Da blir ting fint, det blir hva man gjør det til 🙂

    12. Mamma til 2: Åiåiåi, så spennende meg eget hus!! Det vil vi ha også snart her…Jeg er vel STOR nok for eget hus snart 😀 Nei, enig med bilder, ikke rare vinkler på MEG i det minste 😀 Det blir bare rart 😀 Jeg lar ikke været dra meg NED hvertfall, kjemper i mot høst og vinter, og det funker. Du husker TA VINTEREN TILBAKE -prosjektet mitt nå nettopp vinter? Å faktisk bare trives MIDT oppi der man er, i stedet for vente på andre tider 😉 Lykke til med hus og gartner 😉 Håper dere blir fornøyd, og får kjøpt hus 🙂 Stor klem til deg snuppa 🙂

    13. Det var stilige bilder:) Gråværsdager kan være fine,men da helst om høsten !
      I dag ser det ut som vi får en kjempefin dag her, og da blir jeg litt ekstra glad 🙂
      Kos deg i sola<3

    14. Kjempe fine bilder ! 🙂 jeg liker verden om den er grå eller ikke jeg, jeg nyter når det er gråværsdager, for da kan jeg sitte å lese ! 🙂 Å jeg kan gjøre ting som jeg ellers ikke får gjort når det er sol ute! 🙂

    15. Heia schnuppa 😀 Vi har en serie på veggen i svart-hvitt av tvillings, det matcher interiøret skjønner du 🙂 Rare vinkler på bilder kan være stilig, men ikke av mennesker, synes jeg. Jeg lar ikke været prege meg, og kommer det en gråværsdag i ferien, da blir det vasking og rydding både her og både der 😉 Dette er en spennende helg for Storetassen og meg, vi har fått privat visning på EGET HUS, vi skal se på tre denne helga 😀 Søsteren min tar seg av tvillings, så vi har HELFRI, he he. Det kommer til å bli dyrt for vi må nok ha gartner, ha ha, eller kanskje jeg må begynne å lese om hagestell 😉 Ha en flotters dag og helg, vi skal spise frokost nå 🙂 Sent sier du, må jo stå opp først :-))) Klemmer i massevis fra meg til deg 😀

    16. Fru Stussli: Ja, moro med ulike vinkler og å prøve seg fram med forskjellig 🙂 Jeg liker å ta nedenfra, undenifra både på blomster og hus, og trær…Men ikke på folk, eller MEG, undenifra, for da blir man veldig rar 😀 … Ja, disse bildene er IKKE noe spesielt med farger, men blir fine som en serie, og med svart-hvitt 🙂 Jeg prøver også å finne på litt hvis det er litt kjedelig vær. Gjerne ute også,tar på regntøy 🙂 men veldig geit inne også. Men nå er jeg dårlig på hekling om dagen, fikk så vondt i armene av de store kjolene, men jeg skal begynne med litt småtterie igjen. Og gleder meg til å lære blomster 🙂 <3 Massevis av klemmer med sol i øynene 🙂 <3

    17. Tittei! Jeg elsker bilder i alle varianter og vinkler 😀 Bare de ikke er av meg for det liker jeg ikke 😀
      Er morsom hvordan hele bildet forandrer seg når du tar bort fargene.
      Hvis det blir gråværsdager finner jeg frem symaskinen, limtuben, strikkepinnene, heklekroken eller bakesakene mine 😀 Jeg lar meg prege hvis gråværet blir langvarig, men prøver å kose meg innendørs eller ta sats å komme meg ut uansett 😀
      Mange klemmer på snei <3

    18. Lisbeth: Ja, man blir ekstra preget GODVÆRS-dagene 🙂 Hi-hi..ut og flagre 🙂 Og sommerblomster, herlig <3 Ja, bilder i svart -hvitt passer til NOENTING synes jeg og gir litt ekstra piff faktisk 🙂 Ha en strålende dag du også 🙂 Klemmer <3

    19. De bildene var jo kjempeflott, tydelig at ikke grått alltid er trist 🙂
      Jeg blir nok litt preget av været ja. Spesielt i dag som solen skinner 🙂
      Nå må jeg en tur på Plantasjen og kjøpe litt mer sommerblomster.
      Ha en strålende dag 🙂
      Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg