Denne damen har noe lurt på gang… ;-)

 

Ja, du kjenner henne igjen?? Det er ENGLA så klart, fra Englas.blogg.no.

Og hun har en kjempefin GIVEAWAY på bloggen sin. Hun gir bort kjempefine armbånd…Eller det blir litt som en konkurranse da…men du må ta lodd..Men det kan du lese mer om inne hos Engla…for det er HUN som har konkurransen/give-awayen… Men for at du skal få vite hva du kan vinne, så viser jeg et av armbåndene…

For det er nemlig SÅNN jeg får et lodd 🙂 Og vise fram premien 🙂

 

Et av disse kan du vinne.Bare trykk på bildet, som kommer du til Engla, som forteller alt om:  WE+ , de som lager dem, og ALT det andre 🙂 

 

Har du meldt deg på hos Engla?

Synes du de var fine?

Har du vinnerlykke?

 


#englasblogg #giveaway #vinne #konkurranse
26 kommentarer
    1. cathrinehenriksen: Får gå ett fra jobb og opp i skogen 😉 Og SÅ får han legge seg. Og da er det jo ikke SÅ varmt der oppe heller 🙂

    2. cathrinehenriksen: Det er jo et område på en km eller to… Litt vanskelig å si…Men det er en liten runde, og man blir jo der så lenge man gidder, og kan se på MYE eller lite. De står IKKE samlet liksom.. Men her og der. Og håper du finner alle 🙂

    3. cathrinehenriksen: Ja, lurt med skulpturparken 🙂 Mye moro å se 🙂 Og litt variasjon i alt strandlivet ;-D Håper du liker det som er der da 🙂 Du må liksom se litt rundtomking, de er UTE i landskapet litksom…her og der … 🙂 klemmer <3

    4. Ja , men da må du ha masse lykke til og kose deg videre nå og resten av helgen på landet <33 Tenkte kanskje jeg skulle ta turen til Ekeberg skulptur park i morgen jeg , takket være deg ;-P <33 Ja , litt for lenge ute i dag tror jeg og da blir det ille selv om jeg tar allergi medisin :-p Klemme mer ;-D

    5. Hva skal du over helgen? Nå ble jeg nysjerrig 🙂
      Alergien har endelig bedret seg og jeg kan nyte dagene både inne og ute 🙂

    6. cathrinehenriksen: Uffda, allergien som herjer 😮 Ikke noe gøy.. Jeg håper jeg vinner 🙂 Fine armbånd 🙂 I morgen er det min tur på landet og sikkert litt snufs jeg også… Ja, du har vunnet før 😉 Klemmer i alle fasonger og farger 😀 <3

    7. Skal kanskje melde meg på i morgen jeg , men akkurat nå sitter jeg å snufser ….vært ute leeeeenge i dag så pollen herjer med øyner og nese 😮 Men er nå innom her en kjapp tur før jeg skal se film :o) Å må jo si at armbåndene var fine og litt stilige , og ikke MINST positive <33
      Vinner lykke , nja kanskje jeg har litt ....vant i alle fall påske egg hos deg som du husker så =) Ønsker deg en snufse fri og flott kveld videre nå , klemmer i alle varianter <33

    8. Engla: Ja, da håper jeg at jeg er med i trekningen, for jeg synes de var superfine 🙂 Så gøy at Lykkeliten ser at det er deg 😀 Smart med sånn samarbeid med dem med armbåndene 🙂 Håper du koser deg veldig i sola om dagen og at du ikke er så allergisk nå 😮 Jeg skal gjøre noe veldig koselig rett over helga 😀 VEEELDIG 🙂 Gleder meg 🙂 Klemmer nattaklemmer i massevis <3

    9. Fineste frodith som har tegnet så fint bilde <3
      Det er printet ut og satt i ramme her og lykkeliten sa med en gang at det er mamma`n min 🙂
      Jeg elsker disse armbåndene. Fikk se de på facebook og måtte bare ha et, og da måtte jeg jo passe på å spørre om vi i fellesskap kunne gi bort et også 🙂
      Så koselig at du ville dele vennen 🙂
      Tusen takk <3
      Nå er det natta på meg og jeg ønsker deg en riktig god en <3
      Klem fra Engla

    10. cuskima: Ja, med dette innlegget regner jeg med at jeg får et lodd 🙂 Lykke til du også 🙂 Det var skikkelig fine armbånd 🙂 Klemmer

    11. Moving On: Nei, MÅ ikke det vel? Jeg har ikke mulighet for det, men jeg forstår det som at hvis du gjør alle tre tingene så får du tre lodd, lager du bare et lite innlegg på bloggen din så får du et lodd. Jeg kan bare gjøre det jeg har gjort HER. Ikke insta-konto og ikke face-konto 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg