Avsløringen….. ;-)

He-he…Jeg la ut denne i dag tidlig, og lurte på om noen visste hvor jeg skulle i dag? Vel, noen gjettet litt og noen har gjettet riktig, mens andre trodde jeg bare skulle på bade eller sole-tur… ;-D

Jeg trodde denne var super-enkel, men jeg skjønner jeg kunne være litt forvirrende der jeg står i bikini…men jeg kunne ikke stå NAKEN heller…  Men det gjør derimot denne karen…

For det er her jeg har vært 😉 I Vigelandsparken/Frognerparken!!

 

Ikke like flink å leke Sinnataggen, in person…Jeg glemte jo hele munnen…Den skal jo skrike…? Ble litt forfjamset av alle de japanske turistene som sto rundt og knipset, så glemte hele munnen 😉

 

Vel-vel…Dagen har vært kjempe- fin den, i sola, sammen med fine folk <3 

Mammaen og pappaen til Lille Supermann, Oslopadda og Lille Superrmann Himself <3

Og han er ikke sinna i hele tatt  😉 

Her er vi i fri utfoldelse: 


Jeg lærer Lille supermann og være fugl…. Og han ler 😀

 

Gjemme seg og titte fram, er storartet moro <3


Tittei! Her var jeg…

En herlig dag rett og slett!

 

Har du vært i VIgelandsparken/ Frognerpraken?

Tar du bilder av statuer?

Har du hatt en fin dag? Hva har du gjort? 

 

 

#frognerparken #vigelandsparken #skulpturer #sinnataggen #sinna 

#avsløre #turister
32 kommentarer
    1. ladyaugust: Moro å lage sinnataggen tegningen, og fikk til den synes jeg. Men BARE ekte meg,og lage sinna-fjes, ikke fullt så vellykket 😀 Men dagen var super og supermann finest 🙂 Klemmerkosemoseklemmer <3

    2. hahahahahaha jeg ville ikke møtt deg om du var såååå sinna for du ser kjempemegasinna ut på bildet, jammen bra jeg vet at du ikke er sinna egentlig :DDDDD Fiiine supermann og fiiiiine søs <3 <3 <3 kozmoze 😀

    3. Kommensalisma: Hi-hi, ja jeg synes jo den var enkel som bare det 😀 Men jeg har jo laget den da 😀 Jeg har IKKE spist vafler 😉 Ble ikke det i dag…Men alle andre her har spist vafler, på blogg 😉

    4. Mammaen til litt større Superm: Ja, det var superkos <3 nå er vi på vei på landet til mams <3 og vafler 😉 klem til superfamilien 🙂

    5. annebe: Ja, du visste det du 🙂 Det var skikkelig lenge siden jeg hadde vært der også 🙂 Får vært skikkelig turist i Oslo om dagen jeg 😀 i dag står landet fo tur Stor klem <3

    6. Helge: Oi, ti timer på sykkeltur, ja da sovnet du nok greit i går kveld. Hørtes jo ut som en fin tur da, selv om det sikkert var VEEEELDIG varmt 😀 Ja , Lille Supemann er en liten luring 🙂

    7. Tattavkvinnene: Ha-ha. Ja, var veldig passelig sted å være med Lille Supermann også, det er en herlig lekepark der 🙂 Slott 🙂 Så vi koste oss noen timer 🙂 Klemmer <3

    8. ssilje89: Ja, vi hadde en deilig dag 🙂 OG det var jo noen som gjettet riktig på tegningen min 😉 Det var jo Sinnataggen 😀 Ha en fin helg videre du også 🙂

    9. Tenkte det var dit du skulle ja, syntes det kom veldig godt frem
      av tegningen ,selv med bikini:)Har vært i Frognerparken mange ganger,
      men lenge siden nå.Så ut som dere hadde det koselig og gøy der 🙂
      Klem <3

    10. et var en varm og deilig dag i går. I Frongerparken har jeg vært flere ganger. I går tråkka jeg ifra Kløfta til Drammen, vanligvis er det fra Lillestrøm men ville avlegge Kløfta en liten visit, så derfor ble det derfra. Ble en varm tur etterhvert, kom inn i feil vei flere ganger. Bomma på Bygdøy Alle og kom inn i Drammensveien, Tok en god rast på Lysaker. turen tok 10 timer mye pga varmen.
      En skjønn liten herremann det derre, en skøyer i parken blant turister og statuer.

    11. Hehehe, du lignet veeldig på bilde nummer to der! Men både du og Sinnataggen blir bare søte når dere står sånn ^^
      Det er gøy å gå å titte i Vigelandsparken, i hvert fall når man er heldig med været. Da jeg gikk på ungdomsskolen og videregående var vi på tur her husker jeg, da var det jo skikkelig stor stas bare å få en tur inn til Oslo! Hehe 😀
      Det ser i hvert fall ut til at dere har kost dere masse på disse herlige bildene ^^ Og Supermann var jo en skikkelig søt kar ^^
      Klem <3

    12. Oslopadde: Ja, kjempekoselig dag, og fikk bildene av mammaen til Lille Supermann, og tommel opp til å bruke 🙂 Klemme paddeklemmer ganske så flate 😀 og nattaklemmen <3

    13. Fru Stussli: Åå, så koselig med sånne minner, midt oppi det som ikke var så kos, så er denne parken kos for deg 🙂 Ja, jeg storkoste meg med Lille Supemann, han måtte lo løpe hele tida, og litt gjemming er alle tiders .-D Håper du har hatt en koselig kveld Lille deg, som nettopp har blitt litt stor jente du også 😀 Snart tar du meg igjen 😉 Naboene henger ut av vinduet og skriker her, festes hemningsløst…jeg merke jeg er litt “gammel ” da liksom… Ja, snaaaaaart er det mandag <3 🙂 Massvis av klemmer <3

    14. Jeg elsker den parken <3 Et av mine første minner fra Oslobyen <3 Jeg lå nemlig på rikshospitalet i samlet et halvt år da jeg var 6-7år. Da jeg fikk permisjon tok pappa meg med dit og en annen gang til holmenkollen og en gang kjørte vi bare trikk <3 Fine minner! Vi var i frogneparken i vinter også. Emma synes det var like morsomt som mammaen 😀
      Ser ut som både lille supermann og lille frodith koste seg <3
      Ha en fortryllende natt og søndag, men sååååå kommer MANDAG!!
      Mange klemmer

    15. cathrinehenriksen: He-he, ja jeg kan jo ikke stå NAKEN på en platting, selv om det er tegning ;-D neeeei… Deet går ikke 😀 Ja, jeg tok bilder av statuene også, men de ble ikke så fine, de er så fulle av grønt… bedre med disse bildene 🙂 Fiine Lille Supermann <3 Jeg visste ikke du hadde vært i sånn drakt faktisk..Nå kommer jeg en tur i meldingsboksen 🙂 kos deg du også 🙂

    16. Haha , ja men da hadde jeg NESTEN rett da ….men den bikinien var litt vill ledene da ;-D Haha…luringen 😉 Ja og så flink du er å leke sinnatagg da , haha ;-D Herlig <33 Fine supermann , hadde det nok moro han også ja ;o) Jeg liker å ta bilder av statuer , haha ...men hver gang jeg ser en jeg skal ta bilde av så har du vært der før meg , hahaha ;-D Jaja...sånn kan det gå . Og selvfølgelig har man vært i Frogner parken mange ganger , var der en vinter b.l.a utkledd som Mumie i mumie drakt , jobbet nemlig inni sånne figurer før skjønner du :-p Ja og du vet jo sånn ca . hva jeg har gjort i dag du , hehe ......kose deg videre nå ja <33

    17. Engla: Ja, du har jo også truffet dem :- ) En herlig gjeng 🙂 Og i dag fikk jeg tulla og kost meg litt med Lille Supermann også 🙂 Kvelden er helt grei, de bråker RIMELIG mye hos naboen…men de gir seg vel etterhvert 😉 Store digre lørdagsklemmer <3

    18. Herlige bilder <3
      Ser ut som en fin dag rett og slett 🙂
      Lille supermann og mamman og pappan hans har jeg vært så heldig å treffe også, så de vet jeg at en en herlig gjeng 🙂
      Håper du koser deg og nyter kvelden min venn <3
      Klemmer i vei til deg fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg