Hei du…. ja du ja…

“Pssst pip-pip….. Ja, du ja….SKal jeg fortelle deg noe?…”

 

” Hæh!? Hva er det du maser for?… Var det noe liksom…? Eller bare LIKER du å plage meg….?”

“Skulle bare fortelle deg at de har gode vafler på LANDET….så dit skal jeg i dag ….”

 

 


“Hm….rykter går om noen VAFLER….? HEH…Kan ikke se en VAFFEL jeg…??? Heh? Er vi blitt lurt?…Her er da bare gress..?? Hrmf…. “

 


“Hæh….nei…jeg tror garantert vi har dratt langt….altfor langt…. Kjenner DU vaffel-lukt kanskje?…. “

 


“Neeeeiii,!! Gi deg du da…. har vi??? Ååå, dette her gidder jeg ikke mer altså!!!  Fly den lange veien for ingen nytte liksom..?”

 

“Pøh… Nei, DEG skal jeg IKKE høre på mer liksom….VAFLER du liksom…. skrytepave….Pøh!! NEI…. Jeg stikker…. Overskyet var det her også…Garantert feil”

 

Skal du spise vafler i dag?

Pleier du å finne RIKTIG vaffel-sted? 😉

Hører du på rykter om positive ting?

Skal du gjøre noe koselig i dag?

 

 

 

#fugler #canadaggjess #rykter #vafler #landet
29 kommentarer
    1. cathrinehenriksen: I dag blir det ikke vafler, for vaffeldagen var i går…Men jeg spiste ikke da heller, men vi fikk mye annet godt 🙂 I dag er jeg på tur et annet sted 😀 På farta 🙂 Ha en fin dag 🙂 klemmer i hauger og dunger <3

    2. Haha , den var morsom da …..sladrete fuglene , hahaha……Jeg skal nok ikke spise vafler i dag og om jeg skulle hadde jeg sikkert funnet fram ja , haha 😛 Hender jeg hører på det jeg tror IKKE er rykter , men rykter hører jeg vel egentlig ikke på :-p Hehe , ja i dag har jeg egentlig null og niks planer nesten . For er så varmt ute 😮 Ønsker deg en pang start på uka med eller utenn vafker ;-D Klemmer i hauger <33

    3. Hahahha ja snart har du vell hele blogg gjengen stående utenfor leiligheten din og bare venter på vaffler!:)
      Å du har fått mye digg i dag… skal til byn å få is jeg også nå!! Gleder meg!!:)

    4. ladyaugust: Alle på blogg har spist vafler i dag,pga denne påminnelsen på mårran i dag 😀 Men JEG har ikke spist det, ble ikke likevel, bare en is, og middag og annen mat 🙂 Og du er kjempeflink søs, holder deg unna 🙂 Så du Sinnataggen min i går? Tegningen? 😀 Hi-hi…Stor god søsklem <3 og godteposeklemmen 😀

    5. Du er jo blitt rene dyrefotografen du søs <3 Nope ikke spist vaffler men holder på å ryke på en stor soft is nå :DDDDD Kozemosemegaposemedsnooop <3

    6. Tattavkvinnene: Jeg har fristet alle med vafler i dag, eneste som IKKE har spist vafler er MEG 😀 Ha-ha Jeg og samboeren fikk rundstykker først, etterhvert is og svinefilet til middag 😀 Ha en fin søndag videre 🙂 Klem <3

    7. Moving On: He-he, jeg tror jeg har fått hele MIN blogg-gjeng til å få lyst på vafler, og selv har jeg ikke spist EN en gang .-) Men is, varme rundstykker og svinefilet 😀 Hi-hi Ja, det var SVINE-varmt ute, og vi satt bare i skyggen 😀 Jeg er den hviteste på blogge her tror jeg 😀 klem til deg <3

    8. Haha, morsom historie! Man ser jo liksom for seg at disse fuglene sitter å sier det du skriver x) Gøy! Faktisk så fikk jeg så lyst på vafler når jeg leste det her at nå er røa lagd og jernet varmer seg opp x) Det er ikke vanskelig å påvirke meg når jeg sitter her litt godtesyk på en søndag 😀 Hihi.
      Ha en fin søndag videre, jeg skal nyte min med vafler! haha <3 Klem

    9. Åååå nååå fikk jeg bare veldig veldig lyst på vaffler.
      Den lukten er jo noe en går fort etter også! Hihi
      Har vært inne stort sett i hele dag, er så himmla varmt ute:)

    10. Hanne: Ha-ha, ja og tegningen liknet, ikke sant? Ikke så lik som meg selv men.. moro likevel 🙂 Ja, du får da en liten titt på innsiden her 😀 he-he.. ikke SÅ rar skjønner du 😉 klem <3

    11. Helge: Det ble faktisk ingen vafler, men is, svinefilet og rundstykker 😀 Deilig det også da. Ja. Kalvøya er bra, og sikkert greit å få badet fra seg før nstta faller på. I dag hsr det bært veeeldig varmt. Ha en fin søndag du også 🙂

    12. Haha.. 😀 Skulle gjerne tatt en titt inn i ditt hode en gang, men det er vel det jeg får gjennom bloggen din? 😀
      Likte avsløringen din i går, sporty dame du! 🙂
      God Søndag til deg!! 🙂

    13. annebe: Ja, best å stole på seg selv, og ikkr høre på rykter. Men skal man høre på rykter er de positive best 🙂 Her skal vi kose oss med svinefilet og er vi heldige får vi vafler og 😀 ha en fin dag! Klem <3

    14. Flaggermusvinger: Ja, ta deg en vaffel 😀 Har faktisk ikke blitt noe her ennå, men alt mulig annet 😀 Og middag til og med 🙂 Ha en kos dag <3 Du så bildene mine fra Østensjøvannet, gåsen som flakset? Den er til din ære <3 klem <3 Hvis du ikke så, si i fra og jeg gir link 🙂

    15. Har faktisk spist 1 vaffel idag, og koselig var det og dra til Kalvøya i dag og bade. Var tidlig ute pga parkering, da jeg dro var det nesten kaos. Var varmt i går kveld at jeg tross alt sykkelturen ikke fikk sove, så jeg tok et nattbad og var hjemme kl 02 – men da sovna jeg fort. Ha en fin søndag.

    16. Kjersti Sandnes: Pannekaker er nesten samme ja, jeg har spist is og brød men enmå ingen vaffel 😀 middag skal vi få også Ha en fin dag <3 klem <3

    17. Så flotte bilder! Tror ikke det blir vaffler i dag , men det er veldig godt da..
      Hører bare på på positive rykter,men liker å danne meg min egen mening 🙂
      Blir nok en lunsj på kafè i dag, det blir nok bra 🙂
      Kos deg i dag og klem fra meg <3

    18. Fru Stussli: Vi er på toget, vaffellukten kjennes helt hit, skjønner ikke hvordan de fuglene kunne tatt så feil 😀 ha-ha 😉 Finne og varme dager nå, kos deg med bading og sying. Jess, godrykter liker vi <3 Klemmer med sol i øynene, og mange <3

    19. miastorp: Ja, synes jammen du skal lage litt vafler i sommervarmen 😀 godt, og helt bankers på landet 😉 Synd de fuglenectok så feil 😀 klemmmmer <3

    20. Mmm vaffler <3
      Jeg skal på stranda, men først har jeg tatt meg den frihet å finne frem symaskinen. Har ikke sydd noe siden juni :-O Skal bare sy en time eller to før stranda..
      Jeg hører på rykter om alt som er fint. Gode rykter burde det være mer av!
      Mange klemmer og gooood tur på landet <3
      Roger hilser 😉

    21. Hehe, vaffellukt kan jo tiltrekke seg hvem som helst 🙂 Her blir det ikke vafler… og når jeg tenker meg om er det faktisk en god stund siden sist jeg spiste det… hmmm… kanskje jeg må slenge sammen en røre etterpå 🙂 Kos deg på landet. Hør humla surre mens du nyter vaflene :-)))) klemmmm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg