Flagrer fremdeles ;-)

Her flagrer det fremdeles i mageregionen.. 

Alle vet HVOR MYE det kiler i magen når man hopper på trampoline?? Vel, i denne magen er det hvertfall Sommerfuglenes “Tusenfryd” å sprette himmelhøyt på trampoline… (Jada… for MEG er det himmelhøyt hvertfall ;-D ) … Og hvis du blander “Tusenfyd”-opplevelsen med de største gledes-sommerfuglene som er å oppdrive, ja…da har du min dag. Jeg har nemlig truffet verdens koseligste bloggvenn <3 Og det gir glad-fugler i magen altså 🙂  Mer om det i morgen <3<3
Jeg har nettopp kommet hjem fra min bloggvenn, og ville bare innom for å gi deg en liten smakebit fra dagen min 😉


Ikke så elegant, men VELDIG moro 😀

 

Liker du å hoppe på trampoline?

Har du hatt verdens beste dag, som meg?? 🙂 


#bloggvenn #glede #sommerfugler #vennskap
23 kommentarer
    1. Hihi, dette så jo veldig gøy ut da! Og det ER jo veldig morsomt å hoppe på trampoline, det er bare evigheter siden sist!
      Nå har jeg ganske mange innlegg å lese igjennom så nå får du nok et lite kommenteringsbonansa fra meg ^^ hihi

    2. dandilion: Helt herlig dag, koste meg såååå! Fine gjengen i Stusslivegen <3 Ja, man må jammen bare være under parasoller, solhatter eller ande skyggefulle plasser 😀 Kos dere <3

    3. Det hørtes ut som om dere hadde en super dag. Herlig med slike dager 🙂 Jeg og frøkna slapper av i hagen. Jeg under parasollen og hun i bassenget 🙂

    4. Maren Kvalvaag: Nei,jeg er hvertflall skikkelig lattemild oppå der 😀 Mer bilder fra min herlige date med bloggvenninne i går, på bloggen i dag 🙂 Skulle gjerne hatt en trampoline jeg, men bor jo i blokk 😀

    5. Trampoline er GØY! Hoppet såvidt litt i fjor, men det spørs nok om ikke jeg må oppsøke noen med trampoline i år og 😉 Jeg var ganske dreven på det før i allefall (hoppet mye da jeg var yngre). Kan faktisk skilte med både salto og stiften, men jeg vet ikke helt om jeg hadde turt å prøve det nå :p

    6. Marit: Jeg var på bloggvenn -besøk i går skjønner du, hos Fru Stussli, mer bilder på bloggen i dag 🙂 Herlig dame 🙂 Og herlig familie 🙂 Jeg er forkjøla hele tida jeg også 😛 Ha en fin dag 🙂

    7. Så kos med slike dager! Og for noen kule bilder av ei skikkelig kul dame. (Hadde mest lyst til å si jente her, men det blir kanskje litt feil … ?) Koselig dag på hytta med mellomste datter, kjærest og barn i går. De har overtatt hytta for noen dager, så vi skal være i byen til fredag. Sikkert like greit. Jeg er enda gørrforkjøla og vil helst gjøre alt på enkleste måte. Burde kanskje ikke gått på jobb en gang, men her er vi bare to stykker, så jeg kan rett og slett ikke være hjemme … dessuten er det jo dritflaut å bli syk rett etter ferien! Ha en fin dag.

    8. Helge: Ja, man kan jo skade seg på alt 😛 Men akkurat trampolina tar jeg sjansen på at det går bra, og det gjorde det heldigvis. Det er nemlig så moro, og kiler så veldig at det må skrikes litt 😀 Jeg var jo hos Stussli-fuen og familien vet du, og nå skal jeg legge ut litt mer bilder fra dagen 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    9. ladyaugust: Litt lurt av sola, men den er allerede blassere enn for noen uker siden..Men her spille sola inn, og jeg er jo MYE brunere f eks… 😉 Ha-ha…bare lyver 😀 Ja, det var kjempekos hos The Stusslis, og fikk jo hoppet litt med Emma, det er veldig veldig moro 😀 Mer bilder i dag 🙂 Klemmer god morgenklemmen <3

    10. Har faktisk aldri hoppet på en slik stor trampoline men det ser gøy ut. Men det kan være farlig, en på jobben landa litt galt og måtte gå med ei krykke 2-3 uker. Men man kan være uheldig og skade seg på nesten alt hva man gjør. Artig slike ting – det nesten som og hoppe i høyet. Det ble ikke noe bading igår selv om det var temp til det. Husarb og støv dukker opp uansett, kl 20.30 i går kveld tok jeg en runde med støvsugern. Ha en fin dag.

    11. Trampoline er gøy, i alle fall på vei ned :DD hahahaha og litt skummelt. Så flott at der har hatt en toppers dag, her er vi nesten smelta vekk i all den varmen. Foresten så fiiin hårfarge du har, er den ny eller er det sola som lurer meg? Nattiklæmmeflat <3

    12. Engla: Kommer mer i morgen 😀 Jeg orket bare ikke styre mer i kveld, kom så sent hjem 😀 Men gleder meg til å vise mer bilder i morgen 🙂 Ja, det var en herlig dag, som varte hele dagen:-) Kjempekos <3 Fine familien <3 Ja, sleng deg med neste gang Engla 🙂 God klem til deg min venn <3

    13. Så herlige bilder <3
      Jeg vil se flere! hihi
      Det gleder meg at dere har kosa dere <3
      Neste gang kanskje vi blir tre 🙂
      Ønsker deg en riktig god natt min venn <3
      Nattinattaklemmer på vei <3

    14. Fru Stussli: Nei, ikke sure 😀 Jeg tok sjansen på “truse-bildet ” også 😀 For jeg ser litt mer kiler-i-magen-aktig ut der 😀 Ja, du kan både rumpe og kne, og jeg kan nok bare rumpe…men det fikk jeg ikke prøvd i dag, det kilte for mye 😀 He-he.. Jepp, verdens beste dag, med verdens beste familie 🙂 Og her flagrer det gladfugler rundt omkring ennå ja 🙂 Tenk at jeg er LILLE Frodith 😀 enda så høyt jeg kan fly ;-D natta min venn <3 Store hvite nattaklemmer <3 😀 still going white 😀

    15. Høyt henger de, men sure er de IKKE 😀
      Jeg elsker å hoppe på trampoline og kan skryte av at jeg kan både “rompe” og “kne” 😉 Det har jeg lært av frøkna 😀 Tampoline er såååå moro!
      Jeg har hatt verdens beste dag og smiler enda <3
      Natta lille frodith <3
      Smårøde nattaklemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg