“Aldri alene” på bursdagen sin -når man har en “lappeteppefamilie” ;-)

Ja, det er vel noe vi alle ønsker å slippe kanskje… Å være alene på bursdagen vår…LITT selskap er det i det minste koselig å ha 🙂 

Vel, her er ei, som ALDRI er alene på bursdagen sin. Før var hun “Aldrialene”  på blogg, men nå er hun blitt en del av en stor Lappeteppefamilie. Så hun har nok folk rundt seg uansett 🙂 Og bra er det, for når hun har bursdag i dag, så håper jeg hun koser seg. 🙂

Jeg kjenner ikke så godt denne bloggeren, for hun blogger ikke veldig ofte, og jeg kjenner henne heller ikke så veldig godt gjennom kommentarer. Men når man har bursdag, og jeg VET det, så skal det ikke gå upåaktet hen. 

Lappeteppefamilie er en Løve, i stjernetegn, så klart, og i det ligger det noe å ta tak i. For utifra det jeg vet, så har hun innimellom måttet kjempe som en løve for den lille familien sin, for at de skulle få det godt, og for at de skulle finne stedet de kunne være lykkelige på…Og nå tror jeg Løven har funnet både stedet og resten av  en annen familie som passet så fint inn. At nå har de det bra. Pusser opp og koser seg i sommervarmen 🙂 

Lappeteppefamilie er lærer i barneskolen. Hun liker å reise overalt, så sant det ikke er steder der chartertrafikken har fått fotfeste. Hun elsker å gå i fjellet, selv om hun ikke akkurat elsker mygg og insekter. Hun liker å se filmer som komedier, drama og filmer som er basert på sanne historier. Thrillere går henne litt hus forbi, da puta er mer over øynene, enn øynene er på skjermen da…. Hun har ingen favorittfarger, men liker farger generelt 🙂 Hun har hatt det litt travelt noen år, og hobbyer har det ikke blitt mye tid til, men hun egentlig glad i å ta bilder, lage fotobøker og slikt. 

 

Og i dag har hun altså bursdag, og skal nok kose seg med lappetepppefamilien sin <3

Kjære deg, Lappeteppefamilie

Gratulerer så mye med dagen!! Håper du får en strålende dag, med familien din <3 Kos deg masse. 

Stor bursdagsklem på dagen din fra Frodith og de andre her inne <3

Kos deg med litt kake

 

Kjenner du Lappeteppefamilie.blogg.no?

Ville du likt å få blogginnlegg på bursdagen din?

Har du noe gode planer for denne lørdagen, som kanskje ikke er DIN bursdag?

 



 

#bursdagsinnlegg #bursdag #lappeteppefamilie #samhold #kake
15 kommentarer
    1. Næmmen, næmmen, næmmen, nææææ!!! Hva får jeg se!!! Så snill og god du er <3 <3 <3 Nå ble jeg virkelig rørt altså. Fy søren så god du er!! Tusen takk, Frodith! Og du har helt rett, jeg har tatt ferie 😉 Hadde en superfin dag og var absolutt ikke alene 😉 Takk takk og takk <3

    2. dandilion: Ja, jeg håper at hun med tid og stunder ser dette også 🙂 tror hun har litt ferie 🙂 Hyggelig med familie i ferien også da 🙂

    3. Gratulerer så mye med dagen 🙂 Veldig morsomt bloggnavn! xD Jeg trodde først det var en intern greie, før jeg klikket meg inn å så at bloggen faktisk het det ^^ Morsomt!

    4. Gratulerer med vel overstått til Lappeteppefamilie! 🙂 De er så koselige de bursdagsinnleggene dine, frodith 🙂 Og ja, jeg ville likt å få blogginnlegg på bursdagen min 🙂 Lørdag var vi på gladmat i Stavanger med lillesøster og familien og etterpå dro vi hjem til de. Gladmat er kjekt. Var der på torsdag også 🙂

    5. Therese Isabell Bråthen: Ja, jeg tenker at mange synes det er hyggelig. Hun har ikke vært innom her ennå da. Men en dag kommer hun nok 😀

    6. Hanne: 🙂 FInt, var ikke så mange som har sett det innlegget i dag, og ikke sikkert hun selv merke det en gang 😀 Så snille du også <3

    7. Helge: Ja, det er litt mange nå etterhvertt, og mange er jo ikke på blogg nesten, så det er ikke sikkert hun kommer innom, men HVIS-så ligger det et innlegg til henne her 🙂 Hun er litt sjelden her og spesielt om sommeren tror jeg. Ha en koselig dag Helg 🙂

    8. Gratulerer til Lappeteppefamilie – kjenner ikke den bloggen men skal ta en tur innom og gratulere der også. utrolig hvor mange bursdager du har skrevet ned og husker på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg