Langesund- uten Polkabjørn… ;-)

Vår reise for å treffe Polkabjørn (les  HER) startet faktisk hjemme hos Mammaen til Lillie Supermann, og vi startet på formiddagen, kjørte mot Moss, og var først på et lite Cruise- LES: Mosse-ferja… 😉

Overfart Moss-Horten kaffe og kald drikke må til 😉

 

Siden vi skal på Polkabjørn-treff (konsert) fikk vi selvfølgelig senger med Polka-gris-striper….

Og jeg skal love deg at Langesund er nydelig selv uten Polkabjørner og annet rart 😉 Byen er idyllisk og vakker, og vi måtte jo selvfølgelig ut på foto-safari. Her er noen smakebiter fra vår første dag. 

 

 Utsikt fra hotellet, på utsiden <3

Og som ethvert hotell med respekt for seg selv, har selvfølgelig Quality Hotel og resort sauer og høner i “hagen” sin..

HEI!! 🙂 

Vi tok en tur ned til sentrum, og smale stier i skogen, blander seg med  idylliske hus og en sjarmerende havn full av båter..


Utsikt fra toppen, før vi kommer til sentrum..


Havnen..

Mammaen til Lille Polkabjørn…eller var det…nei….Mammaen til Lille Supermann 😀

 En behagelig bris på havna.

 

VI gikk også en tur på en tursti, et naturreservat , fant et fort, og ble nesten fanger på fortet…Mer om det senere…;-)

 

Har du hatt en bra dag? <3


 

#langesund #havn #skjærgård #hotell #tur #sommer #sol #venner #stier #havn
30 kommentarer
    1. Marit: Kjempefint her men litt forandret fra forrige gang jeg var her. Ferre butikker.. Men alt det andre er på plass 🙂 God bedring og kos deg så godt du kan 🙂

    2. Fine bilder fra en vakker plass. Har også vært der. Værfaste med båten for noen år tilbake. Vi dro derfra kl. 4 på morrakvisten, samme dagen som det gikk en oljetanker på skjær og sølte til hele skjærgården utenfor der. Men det var en vakker by, som jeg aldri hadde fått sett om ikke det hadde blåst så sykt! ;;o) Spiste verdens beste fiskesuppe på en av restaurantene der. Dyr som fy, men vi hadde jo ikke noe annet å gjøre. Kan jo ikke sitte inne i en daycruiser et helt døgn heller! ;o)
      Dagen min var ikke så fin, været derimot .. det er perfekt! Om en bare kunne ha vært ute i sola.

    3. Engla: Ja, vi koset oss veldig. Dette er en veldig idyllisk liten by <3 I morgen blir det kanskje et dopp i sjøen også, midt i vår fotosafari 🙂 Og du skal få smake litg polkabjørn her 😀 hi -hi. Sove godt min venn, her snorkes det snart ;-D klemmer <3

    4. Herlig <3
      Kos deg masse masse med mamman til lille supermann og hils henne så mye 🙂
      Ønsker deg en riktig god natt og enda bedre morgondag min venn <3
      Nattinattaklemmer fra Engla

    5. å da skal det bli spennende å se ! 🙂 Har ikke tatt noen bilder idag nesten jeg :p hehe Blitt dårlig på å ta bilder i det siste for å si det sånn ! 🙂 hehe Klart jeg følger med <3

    6. Miriam: Her har det vært HELT blå himmel nesten, bare se på bildene. OG vi koste oss i en naturreservat-skog <3 Nydelig grønt der. Bilder i morgen og i morgen skal vi kanskje bade 🙂 Takk-takk, elsker denne kjolen selv 🙂 Håper du får fint vær i morgen 🙂 Klemmer <3

    7. lulltove: He-he, ja… Mammaen til Lille Polkabjør…eh supermann er hvertfall morsom, og vi har det mye moro sammen 😀 Og JA, klart jeg skal si fra 🙂 Klemmer <3

    8. Det så ut som en koselig plass, men søte, hvite hus langs vannet ^^ Sauer og høner er selvfølgelig viktig på hotell, og alltid det første jeg sjekker før jeg bestiller x) Haha, neida, men søte det var de i hvert fall ^^
      Kos dere masse videre, jeg skal på en liten besøkrunde i morgen og på onsdag til diverse familiemedlemmer ^^

    9. Elin Slåen: He-he, polka-senger, og i morgen blir det Polkabjørn-konsert 😀 Du vet det 😉 Det blir moro <3 Takk-takk, elsker kjolen jeg 🙂 Stor klem til deg <3

    10. Så fint det er der og så FIN kjole du har 🙂 🙂 🙂 Heldig med været og ser eg, her har det regna nesten i heile dag…nesten litt merkelig å måtte ha på heildekkende sko :p Kos deg masse videre i Langesund 🙂

    11. Den er såååååå fin den kjolen din, altså 😀
      Høres ut som en fin-fin tur! Og jeg likte seriøst sengetøyet, og ikke kun fordi jeg elsker polkagodis 😉

    12. Tannlege på Buffy, kloklipping på Tussi og blodprøve på Fendi så e ganske travel dag 🙂
      Nå hviler alle og slapper av etter økten 🙂
      Så ut som en fin dag, nå er det dusjing på meg her etter besøk hos veterinær føler eg eg alltid full i hår hahahaha -andre sine dyr sine hår 😛
      klemmeting <3

    13. annebe: Neida, Pokabjørn er i morgen 🙂 Ikke langt fra hotellet til sentrum 🙂 ca 1 km. Ja, du burde ta en natt eller to her 🙂 klemmer <3

    14. Så fint det ser ut der, lyst til å prøve en overnatting der en gang..:)..tok det lang tid å gå fra hotellet ned til sentrum ? Trodde først at konserten var avlyst ,da det sto uten Polkabjørn…godt det ikke stemte da…Nyt oppholdet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg