Polkabjørn- latterkrampe og hysterisk fnising :-D

Ja, for det er egentlig det det hele handler om….”Polkabjørn og Kleine Heine”. En hel masse latterkrampe og fnising. Polkabjørn, mannen som synger, jodler og synger som en gud på et slags vis. Og det MÅ man kunne, man MÅ ha en sånn stemmeprakt for å tulle så fælt med det man gjør. Man kan ikke kjøre nærmeste stand-up tøyse-show over jodling og strupesang, om man IKKE kan det egentlig. Han KAN det!! Og Kleine Heine, med trekkespillet, spiller trekkspill som ingen andre jeg har hørt, og det MÅ man også kunne, for å kjøre nærmest parodi over det TO timer i strekk 😀

Jeg tror jeg aldri har skreket så mye i latter på en KONSERT, som da Polkabjørn satte i gang med strupesangen sin. Jeg ble fullstendig overrasket og han liknet helt klart en bjørn 😉

Alt i alt- terningkast 8. Og en god latter forlenger livet, anbefaler alle å ta seg en tur om de har muligheten. Folk begynte å le, fra Kleine Heine åpnet munnen for å introdusere dem 😀

 

 

 

Kniser litt FØR konsert..

I Wrightegaarden

Mammaen til Lille Supermann gjør tegnet for BJØRN

Polkabjørn

Polkabjørn og Åse Berit

Begynne å ta av,  Kleine Heine FILER på trekkspillet 😉

Mye gjøgling og tull… 😉

Gamle punkefakter kommerstadig til syne midt i jodlingen 😀

En litt animert Polkabjørn mot slutten 😀

 

Nå setter vi snuten hjemover igjen snart 🙂 Et herlig opphold her <3 fra start til slutt!

 

Frister dette å se? 😉

Hva skal du gjøre i dag?

 


 

#konsert #polkabjørn #latter #standup #jodling #musikk
33 kommentarer
    1. Hørtes og så moro ut :-)) Hørtes verdt ut å få med seg! Aldri hørt om han før nå egentlig..Men verdt å utforske litt mer og lære mer om han føler jeg 🙂 Klem <3

    2. Tattavkvinnene: Jepp, en strålende kveld 🙂 Og ja, får du muligheten så ta en tur, ikke veldig dyrt, og VEEEELDIG morsomt. Helt absurd på et vis ;-D klemmer <3

    3. Haha, det høres ut som en veldig vellykket kvled! Morsomt at dere koste dere sånn 😀 Det bandet der bør vel kanskje oppleves en gang, det hørtes i hvert fall artig ut 😀
      Håper du hadde en fin tur hjem <3 Klem

    4. Helge: He-he…ja mon tro hva slike fugler tenker…om de enser at det er en annen skapning enn dem selv overhode 😀 Litt gøy da, bade med svaner 😀 Men jeg hadde nok vært mest redd 😀 He-he. Men for en herlig start på dagen 🙂 Du er også effektiv og flink som vanlig i heimen hører jeg 🙂 Her er jeg akkurat kommet hjem, og det blir noe avtaler med folk her og der de neste dagene 🙂 En aktiv og fin sommer dette 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    5. Skjønner at det var en festlig opplevelse for dere. I dag etter jobb bar det rett på kiwi med 50 kr i pant ble det litt mat i dag også med litt support fra visakort. Så var det hjem og samle skittentøy så nå vasker jeg tøy. Noe middag har det enda ikke blitt. Men det blir trolig nok engang kjøttkaker. Startet dagen med et deilig fjorbad kl 0615 i dag tidlig. Deilig, det lå noen svaner like ved der jeg bada – mon tro hva de tenkte når de så meg. Men slike skapninger sladrer ikke og har sikkert sett verre ting enn meg. Ha en fin aften.

    6. Moving On: Ja, jeg er ikke sånn som ler SÅ høyt så ofte 😀 Mye BLID, men ikke sånn latterkrampa hver dag, men innimellom, og i går var en sånn dag. For dette var hysterisk 😀 Ha-ha, du burde gå om du får muligheten, for det er bare RART liksom 😀 Og samtidig var de flinke til det de gjorde, selv om de drev AP med det 😀 DEN stemmen 😀 Ha en herlig dag i sola selv, håper du koser deg <3 klemmer <3

    7. Haha åå er det som er morro når det blir så artig som det der!!:)
      Ja latter forlenger live- digger det!!:)
      Ha en fiin fin dag videre i sola lille snupp!:)

    8. At de ikkje finenr noe betyr kanskje at det er noe farlig som ikkje syns enda eller at det er emosjonelt eller stress vet du,så håper på mer ro fremover nå
      <3

    9. vi har hatt en diger underøkelse -for ca 1 mnd siden brute eg 7000 på å sjekke alt inn ut og de fant kun at hun hadde betent munn, fikk pencilin og trekker tenner og nå trakk hun 3 til og skal ta etpar til,men tannlegen sa dette har ingenting med det spygreiene å gjøre. Vi må kanskje ha slange i magen med narkose,men hun er 12 år så 3 undersøkelser til med full narkose på etpar uker er veldig veldig mye
      klemmeting <3

    10. hahahahaha den kommentarer får eg mye for tiden du -uten at vi skal gå inn på det hahaha
      men tilbake til Buffy, hun har vært syk siden januar og eg er jo redd det er noe mer likssom, er ikkje helt klar til å sende henne *hjem*,men hennes lykke og ve og vel er viktigere enn mitt
      klememting <3

    11. Miriam: Ja, dette anbefales på det varmeste, helt RART rett og slett. EGentlig en konsert, god stemme på jodle-strupsangeren, men masse ironi på sjangeren, og sinnsykt komisk innpakning 😀 Deilig å le 😀

    12. frustrertfrueihouston: Ja, jeg kjente det virkelig i ansiktsmusklene, helt opp til hodet 😀 Det var SÅ rart, når han beggynte med den strupesangen, helt sinnsyke lyder, og gjennoført på en helt snodig måte 😀 ha-ha Nyt siste dagen din da, og snart er du hjemme, litt deilig det også 🙂 Men jobb?? Hm… Klemmer tilbake 🙂

    13. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, og når du ikke ANER hva du går til, men tror det er mest en konsert, men det inneholder hysterisk rare deler, og folk ler fra før de hadde åpnet munnen nesten 😀 Bare å slå seg løs og le med 😀 Deilig <3

    14. Min matgale verden: Ja, så deilig å le så man får vondt nesten 😀 både i magen og i ansiktet 😀 Det var så rar opplevelse det der altså 😀 Moro 🙂 Klemmer <3

    15. outofoffice: Ja, jammen deilig å le så man får vondt i senene opp til hodet nesten, lo SÅÅÅ fælt liksom 😀 Og det på enl “konsert” He-he

    16. Elisabeth: Ja, veldig moro, det var jo en konsert egentlig, men alt pratet i mellom, pluss den RARE syngingen gjør at det er helt hysterisk, folk lo FØR de åpnet munnen, og de ser ikke SÅ rare ut akkurat 😀 Skal du JOGGE? heh…jeg venter litt med det tror jeg 😀 Ha-ha… Jepp, da er jeg hjemme igjen 🙂

    17. Vel Buffy syns at dyrlegen var så *gøy* at vi tar en tur i dag også…………blir dyrt dette 😛 Nå må hun bli frisk altså
      klemmeting <3

    18. Ser og høres ut som dere har kost dere, og virkelig fått trimmet lattermusklene 🙂 Jeg synes dette frister, le kan man ikke gjøre for mye, og når de i tillegg kan både synge og spille, så må det jo være bra. I dag skal jeg hjem! Foreløpig tar vi det rolig i Fagernes, sein frokost og nyter omgivelsene. Siste feiedag må nytes, men om en stund går turen lenger vestover – til Bergen, byen i mitt hjerte! Og deretter begynner hverdagen igjen. Jobb på fredag etter ett år med fri, men jeg gleder meg til å begynne igjen. Nyt dagen! Stor klem <3

    19. Det høres jo ut som dere har hatt et utrolig gøy :)) Digger stand up og det er ekstra gøy når man blir overrasket! I dag skal jeg jogge (spåklart, fnis) og så blir det litt bading og kaffe på brygga senere. Reiser du i dag? god tur hjemover :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg