Fra fjase-fjes – til Pip og sjiraffen ;-)

Ja… her er altså det fjaset  jeg skulle på i dag… Min lille hemmelighet… 😉 Noe jeg hadde gledet meg til! ((hvis du så morgeninlegget)

Jeg hadde nemlig planlagt litt tull sammen med Kjerstisandnes.blogg.no, oppe i Skulpturparken på Ekeberg. 

Jeg fikk jo en sjiraff-drakt av Ladyaugust til bursdagen min, og den måtte jo få komme ut å lufte seg. Og Kjersti.…vel, Kjersti…hun har bare skapet sitt fullt av sånne rare drakter…Og noen ganger er det bare de som er rene…og da fikk den ene bli med til Oslo, når hun dro på Norway Cup,  Så vi kunne leke litt sammen 😉

Man kan bli bittelitt lattermild av å fly rundt i pels-sjiraff-drakt sammen med en kylling, rett ved den mest luksuriøse restauranten i hele Oslo omtrent… 

 


Det er bare å manne seg opp…

 


Det er mye kakling og lyd på bildene, som dere ikke hører så klart…men jeg skal love deg hun pep og kaklet… Som en ekte høne, før latteranfallene overtok..

 

Denne sjiraffen lager ikke så mye sjiraff-lyder….men er fryktelig opptatt av mat og gnafsing av blader…

 

Ekte fjærkre er opptatt av å speile seg…før de legger egg…. Legg merke til vinge-stillingen ;-D

 


Og det ble lagt hvertfall 3 egg underveis…

 


En duknakket sjiraff….


…”ser lyset”…

DYR i glassbur har det mest moro 😉

 


På tur gjennom skogen…

 


…flere innestengt pip…………vingene klare for å “ta av”…

 


…og da var siste egg lagt….

 


Sjiraff gjemmer seg for turistene….

 

Vi var nøye med å skjule skoene/sandalene på noen av bildene… Hvis skoene er skjult kunne man  nesten tro at det var en EKTE sjiraff liksom…:-D Så de var viktig å få skjult.. At sjiraffer har turkis neglelakk gjør ingenting… ;-D

 

Fra Pip-pip….


…til Kjersti <3

Jeg hadde en aldeles flirfull og herlig dag til med verdens beste Pip, verdens beste kake-baker og verdens beste Kjersti <3

Latteren sitter løst, og når draktene var på var vi i vårt rette element 😀

Takk for en herlig dag Kjersti, gleder meg til vi treffes igjen <3

 

Liker du å kle deg ut?

Når kledde du deg ut sist?

Kjenner du Pip/ Kjersti? 😉

 

 

 

#utkledning #tull #fjas #skulpturparken #kjerstisandnes #bloggvenn #moro #latterkrampe #dyr #sjiraff #høne #pip #kakle
39 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, jeg tenker samme som deg, en god latter forlenger livet, og man får bare så mye moro som man lager selv… 😉 Koste meg <3

    2. Haha, det går vel ikke an å ikke trekke på smilebåndet av dere to! Jaja, de får gå rundt å være alvorlige, en god latter forlenger i hvert fall livet. Det er jeg sikker på 😀
      Da skal jeg ta en tur inn i morgen ^^

    3. Tattavkvinnene: He-he, var nok mest VI som lo og hadde det gøy… Det var ikke SÅ mange der oppe, vi var der i 09.30-tida…Og de som var der var mistenkelig alvorlige… Hm… Kanskje de trodde vi var fulle 😀 Men vi hadde ikke drukket en dråpe. Folk ved Ekeberg Restauant kan altså ikke sies å være de mest lattermilde…Bortsett fra oss. EN herlig dag med Kjersti, det var supermoro. Mye latter 🙂 Vil du se flere bilder, har hun en del også, i dag tidlig 🙂 Kjerstisandnes.blogg.no. Stor klem til deg <3

    4. Jeg så fjase/hemmelighetsfjeset,men siden jeg så det var enda et par innlegg ute jukset jeg litt og hoppet rett frem til avgjørelsen! Hihi, det må være lov når man har muligheten 😀
      Hahahah, dere er gale! Men jeg kan bare levende forestille meg hvor gøy dere har hatt det! Det synes godt på bildene at dette var en morsom tur 🙂 Det MÅ jo nesten bare bli gøy da, når dere kler dere opp i disse morsomme draktene ^^ Var det mange som lurte på hva dere drev med eller? Barn som skulle hilse på og sånn?
      Lattermild klem til deg <3

    5. Flaggermusvinger: He-he, en morsom dag, du skulle vært med. Kjersti er kjempekos, og minst like leken som meg 😀 Det merkelige er at voksne blir så alvorlige, så de trakk ikke på smilebåndet en gang, mange av dem… De trodde sikkert vi var fulle, men det var vi IKKE , ikke en dråpe 😀

    6. Så skjønne dere er! Hvis jeg treffer en giraff – eller kylling – i Oslo, da vet jeg hvem det er! Jeg er sikker på at dere møtte mange misunnelige blikk denne dagen. 🙂

    7. cuskima: Hil-hi, ja moro var det hvertfall, og det er helt klart et MUST med drakt før vi treffes 😀 Ha-ha, bare tuller.. Men vi moret oss veldig vi :- ) Det var noen som så oss, men de var veldig seriøse og trakk ikke på smilebåndet en gang 😀 Hi-hi Stor klem <3

    8. OMGWAD dere er helt nuts!!!
      Er hvertfall helt sikkert at eg kjøper ikkje en drakt for at vi skal møtes i Bergen hahahahaha
      Der var jo søte da og veldig morsomme og utrolig tøffe hahahaha, eg hadde dødd av latter hadde eg vært med. eller kommet over dere to ute i en park hahaha
      Hadde glatt tenkt på sånn TLC program om min fetisj å være utkledd som pelsdyr OMGAWD hahahahahahha
      tusen takk for en litt hysterisk latter etter å ha lest innlegget <3<3<3

    9. cathrinehenriksen: Ja, ikke sant? Det var en herlig dag, med mye latter 🙂 Nå er jeg på tur 🙂 Håper du får en fin dag 🙂 klemmmmmer <3

    10. For en herlig gjeng dere er , ja skulle sannelig likt å møtt på dere da jeg var der oppe i Ekeberg parken , hahah….Tror nok jeg hadde fått meg en god latter da ja ;-D Så tøft at dere kler dere ut sånn i all offentlighet der oppe og fjaser rundt 😛 Ja , du har i alle fall ikke blitt noen kjedelig voksen person , det er sikkert ;-D Ja , jeg pleide å kle meg litt ut da jeg gikk på byen i mine før da , men onklie kostymer hadde jeg mest som barn da :)) Var det jeg husker best og da var det mye moro :-p Men nå er jeg vist blitt litt kjedelig , har liksom ikke funnet den rette anledningen til å kle meg ut , er nok derfor 😮 Kjenner ikke Kjersti sånn kjempe godt , men jeg har henne som bloggvenn da …..Så har jo lest litt om henne ;-P Klemmer i store rullende tønner på vei til Frodithen i sjiraffdrakt ;-D <33

    11. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Hi-hi, nei når det er mange som holder på er det liksom litt mer moro 😀 Helt alene, ikke så moro, TO stykker, supergøy 🙂 Vi hadde det skikkelig gøy ja, og så klart veldig koselig etterpå også 🙂

    12. De gærne har det det bra vil jeg si.
      Utrolig kjekt å virkelig dra den helt ut slik. Det liker vi.
      Herlige drakter dere har da.
      Sist jeg kledde meg ut var i en tigerdrakr i Barcelona, og det var en utrolig herlig kveld med masse latter. Jeg var da heldigvis ikke den eneste utkledde den kvelden.:)

    13. Min matgale verden: Ja, det ble mye fine bilder 🙂 Gleder meg til dine 😀 Ja, du har virkelig ranglet i går kveld skjønner jeg 😀 Morgenklemmer <3

    14. annebe: Ha-ha, ja kanskje vi kunne ta på oss en deltidsjobb til, som parkdyr 😉 Ja, vi hadde hvertfall en herlig dag 😀 Moro <3 klemmer <3

    15. Ha ha, så mange bra bilder det ble:) Jeg liker best da giraffen er på vei innover i skogen…på den muren…det ble skikkelig fint. Og hehe, vi MÅ sjule skoa, men neglelakken….næh….haha Fantastisk:) Sen kveld på meg. nattaklemmer

    16. Kult ! Det så ut som dere trivdes godt i parken der med de artige draktene, kanskje dere kan spørre om å få fast jobb der 🙂 Parken hadde nok fått mange flere besøkende da …Klem <3

    17. ladyaugust: Ja, Kjersti er som oss 🙂 Liker å tulle og bryr seg ikke om noen ser rart på oss.For noen så jo på oss, men mange av de var VEEELDIG alvorlige 😀 , men ikke vi 😉 Sove godt og drømme fint søs, og være full-ladet til i morgen 😀

    18. Dere er jo søte som to sukkertøy tilogmed <3 Alle synes det liksom er barnslige greier, jeg derimot elsker slike ting haha 😀 Kjersti er samme som oss kanskje 😀 Ja nå er det snaaart ny dag tilogmed <3 og kjempefin 😀

    19. ladyaugust: Ja, jeg kjenner heller INGEN, jeg har prøvd å lure flere skal jeg love deg 😀 Men ingen som SLO TIL liksom 😉 Men så visste jeg Kjersti skulle komme, og VISSTE at hun har både en og to dresser, og er gira på å få luftet dem 😀 så da var planen klar 😀 Hi-hi Og det er jo DIN skyld at det ble av også da 🙂 Heldige meg som fikk den til bursdagen og alt <3 Snille søs 🙂 Stor søsklem på vei i en fart, og snart en helt ny og kjempefin dag <3

    20. hahahaha dere er så herlige såklart <3 Jeg kjenner nesten INGEN som vil gå rundt sammen med meg med kosedyrdress, makan til seriøse folk, men ikke dere nei thjohei <3 Herlig ! Jeg kler meg ut både titt og ofte jeg eller det er ikke helt kle seg ut for det er bare sånn jeg er liksom haha Jeppsi kjenner Kjersti her inne, den beste matblogger'n vår jo 😀 Jeg dør av sult når jeg går innom sidene hennes, foruten når hun har kjøttfrie dager eller bringebær i kremen haha men ellers alt liksom, blir sulten som en ulv haha Kosemose og sove godt, snart en helt ny dag <3 klæmmesøsklæmmen <3

    21. Navn: Ja, det var vel det vi skulle gjort, vært på kamp utkledd 😀 Men nei….sjiraffer liker ikke fotball…så den holdt seg unna 😀 ha-ha Det var en morsom dag hvertfall 😀 klemmer

    22. Hahaha, så gøy!! 🙂
      Fine i kostymene 🙂
      Det er (dessverre) lenge siden jeg har kledd meg ut. Så moro ut det der altså. Synd dere ikke så på et par NC-kamper utkledd slik da 😉
      Takk for et morsomt innlegg! 🙂
      Klemmer <3

    23. frustrertfrueihouston: Ja, det var en herlig dag, og vi hadde jo tenkt at vi skulle gjøre dette, men ikke planlagt noe mer 🙂 Herlig dag, komisk og veldig koselig også 😀 Håper du har hatt en fin dag også 🙂 Stor klem <3

    24. Så gøy! Sjiraff og Pip på skogstur, og det der så jo gøy ut! Tenker nok latteren satt løst her ja, og utkledd er det utrolig hvor mye lettere det er å finne på morsomheter. Kjekt med sånne dager. Når jeg kledde meg ut sist? Oj, det er lenge siden, til Halloween for noen år siden tror jeg. Tiden går altfor fort. 🙂

    25. Moving On: Veldig gøyal dag! 😀 Man får ikke mer enn man lager selv 😀 Så det var bare å sette i gang 😀 Kunne jo holdt på hele dagen, og hadde mye flere bilder…Men måtte begrense meg litt 😀 Hi-hi

    26. Hahahaha!
      Så utrolig morro og stilli.
      Hadde sikkert ledd så jeg hadde trillet ned skråningen!
      Såg virkelig ut som en konge dag som jeg tror dere begge kommer til å huske lenge!!:) slik det skal være!!:)

    27. lulltove: Ha-ha, det var skikkelig moro, og veldig koselig. Kjersti er topp,og mye latter underveis:-)
      En god latter forlenger livet 😀

    28. Helge: Flere som så oss 😀 Og mye latter ble det ja 😉 Det var litt tidlig på morgenen…før det var blitt ALT for varmt 🙂 Helt herlig og morsom dag 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    29. Artige sprell dere lagde og kreative morsomme bilder. Flaks at det ikke var en jeger i nærheten, for det var kanskje noen som så dere? Jenter på tur i fantasiens verden… Må flire her jeg sitter… Dere må ha hatt det artige og lo sikkert mye. Men det var vel nokså varmt inni der, bildene er jo tatt like ved vann og mulig litt i skyggen – men likevel? Fantastiske artige bilder. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg