Du vet han her…?

Ja, han har ikke alltid vært helt til å stole på….slasken…postmann-slasken…

Han velger tydeligvis selv NÅR han vil jobbe…For her er han ikke ofte å se hvertfall….Postkassen er full av støv og spindelvev…som vanlig..

Og jeg farter opp og ned, dagen lang til postkassa,  til ingen nytte….Det er ikke noe MER der neste gang jeg ser etter… 

 

Men…Igjen….når jeg går der og venter…for nå har jeg gledet meg veldig altså…og tror at postmannen igjen har blitt kidnappet…Så plutselig har han vært der…

Kingelvevet er fjernet, postkassen virker mistenkelig ren og fin…og har kanskje aldri vært full av spindelvev…? 

For DER ligger det jeg har ventet på…. En PAKKE….

Ganske enkelt og greit….Pakken jeg har ventet på, og som jeg har bestilt…

Jeg river opp papiret, og der ligger 

BOKEN…som jeg har gledet meg til å lese:

Boken til Lithanna!!

Hun har skrevet den selv, og den er tykk og herlig, og jeg er allerede på kapitel 6. Forsiden har hun også tegnet selv, for hun tegner som en gud også 🙂 

Hvis du er interessert i boken, er jeg sikker på hun kan fortelle deg hvordan du kjøper den 😉 Gå inn og spør!

 

 

Har du en bok du leser nå? 

Har du boken til Lithanna?

Liker du å skrive fortellinger selv?

Har du en svikefull postmann? 😉

 


 

 

#postmann #post #pakke #bok #lithanna #fortellinger #forventning #spennende
33 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, jeg kjøpte den av henne her inne 🙂 Hun er flink å tegne også 🙂 Ja, jeg skal si litt når jeg er ferdig :-)Klemmer <3

    2. Oi, så gøy å kjenne forfatteren av boken! 🙂 Forsiden var i hvert fall veldig tøft! Håper vi får høre litt om boken når du er ferdig? 😀
      Kos deg med lesingen <3 Klem

    3. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, skal si hva jeg synes etterhvert:-) Når jeg er ferdig..Men synes det er ganske imponerende uansett nesten. Boken er på over 300 sider 😉

    4. OMGAWD eg skal sporenstreks inn å bestille -eg er leseman!!!
      YEZ
      gratulerer og takk for at du reklamerer 😀
      klemmetingene eg må bare løpe ser du
      <3<3<3

    5. Ha ha, det er ikke noe lesepress. Ta den tiden du trenger du.:)
      Jeg leser som en flodhest.. Ganske sent kan du si. Kan bruker mnd’er på en liten bok.:p
      * litt flaut, men men*
      Kos deg på fjelltur da!

    6. Lithanna: Jepp, forteller litt mer så fort jeg har kommet meg gjennom, og jeg lover ikke at det blir FORT altså 😀 For jeg skal på fjelltur i helga, så tar det litt etterhvert <3 Men skal si hva jeg liker beste og sånt 🙂

    7. Jatakk, jeg tar imot alt jeg kan få jeg. ^_^
      Gleder meg allerede.
      Jah, nei. Kan ikke ha brukt 2år på å skrive en bok for å ruge på den selv. Da gjør en det selv. Jeg er jo blown away på alle som har vist interresse for å kjøpe den. Hadde jeg aldri trodd. Forlag eller ikke, bare noen vil lese så er det verd det. Og det var det.
      Så, har jeg de to andre verkene også da. En som er ferdig og en som pågår. Det er jo kjempegøy å skrive, og enda kjekkere at folk faktisk vil lese. Det er jo det som driver meg fremover.
      Og nå som jeg har blitt basillen, så er det lite sannsynlig at jeg gir meg der. Så lenge fantasien driver meg, så gjør skrivingen.
      Man lærer hele veien, så alt jeg kan ta med meg videre, må jeg jo bare ta til meg 🙂
      Du må fortelle meg hva som er favorittdelen av boka. Det syns jeg er moro å høre 😀
      <3

    8. Kristin: Hm…lurer på hva det er med disse postmennene våre Kristin 😀 Vi må oppdra dem…De får i det minste rengjøre litt 😉 Jeg skal si litt mer etterhvert om boka, men tenk bare å skrive en bok, bruke masse tid, tegne cover, hun er er en gud til å tegne også..og SÅ gi ut boken selv 🙂 Da vil man noe skikkelig da, og det er nok til å få meg i gang. Og den virker veldig fin <3 Klemmer <3

    9. Lithanna: Håper at mange vil kjøpe boken din 🙂 Jeg skal gi en mer utfyllende tilbakemelding når jeg har lest ferdig, om du vil ha 😀 Men dette lover godt 🙂 Det er flott at du har laget den synes jeg, gitt blaffen i forlag og alt, og har tro på deg selv. Sånt liker jeg 🙂 Da kommer mann noen vei <3 Klem

    10. Så spennende å endelig få se boken du har nevnt 😀 Blir gøy å høre mer om den etter hvert! Den hadde et stilig omslag, så får håpe den faller i smak ellers også. Må selvfølgelig inn på bloggen til forfatteren og lese litt der 😉
      Jeg holder fortsatt på med Stallo, og et par til..;-)
      God lesing!
      PS: Her har det også vært mye spindelvev og lite post i postkassa 🙁
      Klemmer <3

    11. Åh, nei- Nå sitter jeg her faktisk og griner av alle de fine ordene fra deg og andre. <3
      Det betyr skikkelig mye og jeg håper du sitter igjen med en god leseropplevelse og at det var verd ventetiden. Godt at den kom frem!
      * smiler så bredt at kjeven gjør vondt. *
      Tusen, tusen takk 🙂

    12. Helge: Jeg leser heller ikke så mye om dagen, men når noen skriver bok her inne, så må jeg kjøpe 🙂 Og denne virker veldig fin. Stor og tykk, og spennende 🙂 Ja, du har jobbet mye…Men må vel få ferie en gang du også? Ha en god natt du også 🙂

    13. Åja , hehe ;-P Så bra , kanskje du kan fortelle litt om den når den er ferdig lest :o) Ja du er nok mye flinkere enn meg , har jo lest en del av det du har skrevet der vi får hjelpe litt til med beskrivelser , og det synes jeg har vært veldig bra skrevet :o) Flinke Frodithen <3 Natti klem fra meg , og håper du får sove godt denne natta og ikke sengemonstret plager deg 😮 <33

    14. Vet hun har jobba med boka så jeg får gratulere til henne og til deg som har et unikt eksemplar av boka. Leser ikke noe spesiellt bortsett fra aviser og magasiner. Ellers ble det et kveldsbad i kveld, deilig. Har jobba i hele sommer så det tyder på at det blir lenge til jeg kan ta ferie. Håper du koser deg med boken og anbefaler den til andre. Postmann har vel kommet tilbake fra sin flaskepostferie nå så nå venter jeg snart på noe på. Men nå må jeg forberede meg til søvn og kanskje drømmeland. Ha en riktig god natt.

    15. Grete: Ja, kruseduller er fine å få i hus, på med ramme, og så blir stua helt ny 🙂 Ja, jeg koser meg med sånne ting i posten 🙂 Og kruseduller, jeg hentet tre selv, by bus jeg 😀 forrige fredag 🙂 FIIINE 🙂

    16. annebe: Har du fått krusedullen på plass ja, det er fint 🙂 Jeg er ikke veldig lesete jeg heller de siste årene, pga øynene mine…Men denne tror jeg fungerer, er stor og god. Og når noen her inne har skrevet, så MÅ jeg jo lese. Virker spennende også 🙂 Hun er jo så flink å tegne også. Gir ut boka selv 🙂

    17. Postmannen har vært hos meg også i dag, men fine tegninger fra Ladyaugust. De er bare så fine. Kjekt å få post til å glede seg over 🙂

    18. cathrinehenriksen: Ja, den virker spennende. Jeg har kjøpt den da 🙂 Og den er signert og alt 🙂 Jeg liker også å skrive fortellinger,og de passer her på blogg, små novelle-saker…men ingen planer om noe utgivelse jeg heller 🙂 Jeg koser meg med denne boken altså 🙂 Godklemmer tilbake til Pippi <3

    19. Er fornøyd med postmannen her…særlig i dag, da kom det tegning fra Ladyaugust <3
      Er glad i bøker, men bare blitt lydbøker de siste åra,( er ikke så slitsomt for nakken)
      Boka du leser ser jo spennende ut... på forsiden i allefall...kos deg med boka 🙂

    20. Så gøy da , haha postmann slasken ja ……der var han gitt :-p Å så imponert over folk som klarer å skrive bøker og til og med tegnet på forsiden og ja . For en fantastisk dyktig bloggvenn <33 Ja har jo vært innom henne før en gang og hun virker veldig hyggelig , viste jo også at hun var forfatter egentlig . Men imponerende er det likevel og boka virker mystisk , det vil si at den mest sannsynlig er spennende også :o) Så herlig at du fikk den av henne da =)
      Ja jeg leser en bok nå som heter " Nådens Omkrets " en krim bok :o) Men boken hennes har jeg ikke sett før nå 😮 Ja , noen ganger kan det være gøy å skrive fortellinger selv , men er nok ikke flink nok til at jeg kan gi ut noe da , haha ....og postmannen her er litt FOR flittig spør du meg , for her røyser det daglig inn regninger og andre kjedelige saker . Men en gang i blant kommer det noe hyggelig . Som påskeegget fra deg f.eks <33 Klemmer god kveld klemmen til Frodithen <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg