Da er fuglen fløyet… :-)

Ja, nå er fuglen fløyet…Jeg sto opp i otta, som seg hør og bør en morgenfugl… Og spesielt når jeg MÅ…For vi skal jo kjøre i timesvis, og trenger masse pauser underveis. Best å starte i otta. Så med litt skadeskutte fjær, etter gårsdagens strabasiøse joggetur, fikk jeg i meg litt fuglefrø og en skvett vann…

 

Og er nå på vei mot noe jeg tror blir ubeskrivelig vakkert. Det skal knipses bilder…jeg skal marsje i vei og slenge på armer og bein…jeg skal spise turmat…og tur-godt… og muligens bade i noen kalde fjellvann…For nå rykker det i ferie-foten… Det er siste helg med sommerferie, og den skal nytes for alt den er verdt!

Så hvis du ser opp, ca NÅ, så ser du meg fly avgårde 😉

Ha en herlig fredag. Det kommer nok noen bilder underveis på turen om det er dekning til brettet 😉

Aurlandsdalen- Her kommer jeg <3

 

Hva  skal du gjøre denne fine fredagen?

Har du vært i Aurlandsdalen?

 


#ferie #tur #aurlandsdalen #fly #reise #bilder #tegninger
12 kommentarer
    1. Så herlig! Håper du får en superfin tur og at du får tatt masse bilder <3 Jeg var ikke oppe på den tiden som du sikkert vet, så jeg så nok ingen flaksende Frodith 🙂 hehe

    2. Om je har vært der husker jeg ikke, men utfra bildene du har lagt ut er det veldig pent der. Du vil vandre i vakker natur og levende kunstverk. I kveld skal jeg på konsert, fikk vite at en kolega skal ditt også. Så det blir kult. Var tidlig oppe selv i dag så jeg vil prøve med 1 time med søvn nå,er veldig seint hjemme far konserten. Håper dere hadde en fin tur uten uhell.

    3. Jeg har ikke vært i Aurlandsdalen, men kanskje det blir en helgetur dit en gang. Herfra er det jo ikke så langt. Ellers har jobben i dag vært megahektisk, så det blir godt med helg. Skal til min søster å spise reker, så det blir fint! Kos deg på fjelltur. Stor klem <3

    4. Så det VAR deg jeg så over her altså!?! Var det jeg visste…det var noe kjent med det røde hår…eh, fjærpryden på toppen av hodet på den fuglen som slo seg ned i treet her tidligere. Heh…god tur!:D

    5. Rydding i garasjen står på planene her. Vi ahr container i borettslaget og det passer maksimalt siden eg fant crazy stuff i den sist eg sku hente noe, har da altså lært at gubben gidder ikkje gå ned en trapp med boss i bossrommet, neida han tar det ut i garangen og samler det der. WTF? feiler han noe……mangler et ordens gen hahaha, mangler i grunn flere gen hahahamnen men nok om det 🙂
      Nå skal det kastes og ryddes OG om han ikkje er grei ryker både sykkel og pissdyre ski han aldri bruker alikevel 😛 ops i didnt see them hahaha
      kose deg på spaserturen 🙂
      klemmetingene i haugevis <3<3

    6. Good tur i fiine trakter!:)
      Japp vært der mange ganger!:) bodde ikke så langt fra i studietiden.. så vi var ofte i dalen på telturer eller gåturer.
      Kjenner savne komme ganske nå som du skal dit!! Haha

    7. Masse god tur 😀
      Nå fikk jeg kjøpt meg litt datatid med å sette småen forran tv`n med de nye lekene. Hehe så blir det vel snart en gåtur og litt luns utenom det har jeg ingen planer.
      God helg 😀

    8. Hei og hå.
      Fly ivdi, og kos deg masse. En nydelig plass du skal til.
      Denne fredagen skal de siste listene hos svigermor males, og så skal jeg rydde klart til den nye sofaen som kommer.
      Ellers er jeg igång med gjesterommet nede. Største gutten skal ned dit, og hans rom blir kontor, gjesterom. Trenger den plassen nå etterhvert.

    9. Jasså , spiste noen fuglefrø , hahahaha . Herlig :))) Denne fine fredagen skal jeg late meg hvis jeg ikke finner på noe moro da , i morgen skal jeg i alle fall gå på kino og litt sånn forskjellig :o) Og nei jeg har ikke vært i Aurlandsdalen før , men gleder meg til å se bilder derfra =) Å kose deg så godt du bare kan på ekte Frodith vis ;-P Klemmer på vei med lite helikopter :o) <33

    10. Gooood tur fineste frodith <3 Gleder meg til bilder!!
      Jeg skal ned å hilse på mølla straks 😀 Så skal jeg bake. Sjokoladekake, pavlova og bløtkake. Emma skal bake kladdkake og Lars sitronterte 😀 For i morgen skal vi ferie meg og da kommer det 25 stk på pølser og kaker. Barn og voksne skal fylle hagen. Det skal være brus og sugerør og kaffe og te. Farger på servietter og lys og duk. En skikkelig barnebursdag, sier Emma. Åh burde jeg ha bursdagshatter til alle? Hmm må se hva jeg rekker 😀
      Mange mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg