God tur hjem! ;-)

Vi reiste fra Østerbø i dag tidlig, etter å ha gått i et av det vakreste landskap jeg noensinne har sett., Aurlandsdalen, i går. Jeg bare MÅ vise deg resten av bildene snart. Men mens jeg ordner litt med bildene, skal du få hilse på de Tre Sauene Surrehuer…De var tre, av en gjeng, som okkuperte tunneler og veibaner, i store deler av Sogn og Fjordane ;-D Vi skulle nesten ikke få kommet oss hjem, og var nær ved å måtte bære bort et par stykker…Men etter litt om og men flyttet de seg, og disse tre var riktig så søte der de sto og  ønsket oss god tur hjem.

 Et lite stykke vakkert Norge de også 

Er du plaget med dyr i veien der du ferdes? 😉

 


#dyr #sau #stenger #ufremkommelig #Norge
29 kommentarer
    1. På finnskogen hos besteforeldrene mine er det som regel sauer og kuer å sånn i veien om sommeren 🙂 Men ellers er jeg ikke veldig plaget med det, kanskje en katt eller noe men ikke noe mer enn det 🙂 Kjempe herlig bilde, liker sauer så lenge de er på bilder, men ikke når jeg treffer på de 🙂

    2. Hihi 🙂
      Vi gikk blant kyr og sauer da vi gikk fjelltur i sommer. Ikke noe problem ift at de var i veien, for de var så redde når vi kom 🙁 Var ett lam som turte å snuse på hånda mi, alle de andre løøøøp avgårde 🙂
      Men det lukta stramt av sauskit og piss da 😉

    3. Audhild Mamma til lille Willi: Ja, det ligger noen flere bilder i går også, og i morgen kommer resten 🙂 Har fått lagt inn og lastet ned nå 😀

    4. Grete: Ja, jeg legger dem ut i morgen 🙂 Middagen kjempegod. Dere burde absolutt gå den turen, så kjempefin natur!! Sove godt Grete <3 Klemmer <3

    5. Å jeg gleder meg til å se resten av bildene dine! Var hos min søster i dag, og vi kom i snakk om Aurlandsdalen for der har hun også vært. Hun sa det var så fint, og ville gjerne at alle vi søsken burde dra dit. Og middagen på Østerbø fjellstue var vist også helt fantastisk. Håper du kan bekrefte dette da. De bildene du har vist hittil er jo helt nydelige <3

    6. Flaggermusvinger: Ja, de lå virkelig overalt og flyttet seg IKKE 😀 Men de tre her var herlige, og liknet Bukkene Bruse 😀 Se på de blikkene på dem 😀

    7. ssilje89: Hi-hi, ja en katt sperrer hverttfall ikke HELE veien 😀 Disse var overalt, men de tre vi møtte her, sto faktisk LITT innpå veien 🙂

    8. venkesstrikk: Ja, oppe ved Aurlandsdalen, og Hol-området, så var de overalt 😀 Jeg har bilder fra Aurlandsdalen, på de forrige innleggene,men legger ut en del i morgen også. SÅÅ nydelig der <3

    9. Helge: Ja,vi synes de liknet på Bukkene Bruse, derfor navnet 😀 Og de var så morsomme der de sto 😀 Jada, sauer er fine, og turen var fin, og jeg legger ut en bunke bilder i morgen 😀 Nydelig sted Aurlandsdalen 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    10. Kan minne meg om de 3 bukkene bruse fra eventyret som skulle til seteres osv…. men her er det sauer – et fint ferieminne fra det vakre landet vårt. Regner med at dere vil tilbake og ta disse dagene i reprise. Men sauer er ålreite dyr, som det ble sagt i en valgkamp engang. Så dermed tror jeg at denne turen var veldig ålreit for dere. Ha en fin kveld.

    11. Moving On: Ja, de skjønner liksom ikke at vi er farlige 😀 bare ligger der og later seg, og ser dumt på deg 😀 he-he..Disse tre stor så fint ved siden av hverandre, så vi måtte gå ut til dem 😀

    12. Fine plassen.
      Landskapet der omkring er nydelig.
      Så gleder meg veldig til og se mer fjell og fjord bilder!:)
      Er ikke plaget med dyr i veien her.
      Men hbor jeg er fra var de alltid hveeer sommer sauer, geiter og kyr i veien, som lahde store køer! Haha

    13. Min matgale verden: Ja, var ikke de herlige, den gjengen 😀 Og sauer, det liker vi Kjersti , 😀 Gjør vi ikke? 😀 Hi-hi Synes de sto så herlig der og glodde HELT likt, i den norske nydelige naturen <3 klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg