Fra Frustrert Frue i Houston-til strålende Margarites i Bergen <3

 Her kommer en av de fineste blomstene her inne. Ja, for det er det hun er, Margarites. Hun er en blomst, som jeg har tatt inn i stuen min, mang en gang. Vi ble kjent sånn oppunder jul vi. Hun kom og banket på så fint, og ikke skjønner jeg helt hvordan hun gjorde det, for hun satt jo faktisk og var Frustrert Frue  i Houston hun, men likevel var jammen ikke veien lang for henne til å besøke blogg-leiligheten min. Jeg har hatt daglige besøk av henne, også da hun var Frustrert Frue i Houston. 

Men nå er altså blomsten kommet hjem, og er Margarites i Bergen. Og hun er en vakker blomst, en vakker person. 

Margarites har som blomsten, beina godt plantet i bakken og i jorda. Hun lar, som blomsten,  hodet vende mot solen, for å suge til seg energi. Hun er som blomsten, vakker og strålende der hun står. Hun gir oss lyst til å ta henne med inn i stua vår.


Margarites har en varm personlighet, slik jeg oppfatter henne. Hun er lun, blid og smilende, og liker livet sitt får jeg inntrykk av. Hun ser på livet som noe man former litt selv, og lever det slik hun vil ha det. Hun står støtt og er sterk, også når ting er litt tungt.  Margarites virker lojal mot folk rundt seg, og en som gir av seg selv i relasjoner hun går inn i . Hun virker rolig og mild, men bestemt nok på det hun mener og vil. Jeg har hatt mang en samtale med Margarites også på bakrommet, der hvor ikke alle hører hva vi sier, og vi har hatt fine samtaler som har gitt meg veldig mye <3

Blomsten vår er assistent i barnehage. Hun liker å dra med bobil rundt i Europa om sommeren, Italia, Kroatia, Tyskland…og besøker gjerne små byer med sjarm. Drama, action og komedier er filmsjangrene hun liker best, hvis hun da ikke sovner i løpet av filmen 😀 Favorittfargene er alle mulige blåfarger, kornblå, turkis og slike. Hun er glad i baking, strikking,å lage kort, gå tur og foto.

Og på fotoutstillingen min, eller Peter Pan-utstillingen i Galleri Frodith, så stilte hun med dette flotte skyggebildet 🙂

Og i dag fyller blomsten vår år! Hun skal feires med brask og bram, i leiligheten MIN hvertfall, hun skal få den beste plassen i stua her, hvor hun kan stå å skinne, jeg skal dra gardinene ordentlig opp, sånn at alle på blogg kan se henne. For når hun står der og  skinner på bursdagen sin, med sitt fine og blide vesen, så får hun også andre til  å smile. 

Kjære Margarites, gratulerer masse med dagen i dag. Jeg er veldig glad jeg har blitt kjent med deg her inne<3 Håper du får en fantastisk bursdag. At du skal kose deg, på den måten du helst vil selv. Og at du får mange fine pakker så klart 😉 

Store og mange bursdagsklemmer fra meg <3 Hipp hurra <3<3 Ta deg litt kake 🙂

 

 

 

Og til deg som leser dette: 

Kjenner du Margarites? 

Når har DU bursdag? Har du svart på bursdags-snike -innlegget mitt?

 

 

 

#bursdagsinnlegg #bloggvenn #blomst #feire #gratulasjoner #tegning
29 kommentarer
    1. margarites: Så bra du ble glad 🙂 Det er sant hvert ord, og er så glad jeg har blitt kjent med deg:-) Og du har jo fremdeles bursdag, om du ikke har sett det før nå 😀 Se gjennom de hyggelige kommentarene også, og jeg tror noen har vært innom deg også 🙂 i DIN leilighet 😀 Stor og god bursdagsklem igjen, og fortsett å kose deg <3

    2. Kjære Frodith, jeg blir helt rørt og overveldet. Så mange fine ord, og så har jeg vært opptatt helt til nå, så jeg har ikke fått sett det før nå. Jeg presterte å gå fra mobilen hjemme i morges kl 07.00. Så kom jeg hjem kl 16.00, rett i matlaging for jeg hadde invitert mamma og ungene på middag. Så har det gått slag i slag, med kakebesøk, hvor mine søsken med ektefeller har droppet innom i tur og orden. Men nå er det ro her. Tusen, tusen takk for fantastisk innlegg og fine ord! Stor klem fra Grete

    3. Ingrid Nordli: Ja, hun er en blomst jeg aldri har truffet, selv om jeg har truffet en del bloggvenner. Men Margarites håper jeg å få møtt en gang også 🙂 Så kos du kom innom 🙂 <3

    4. cathrinehenriksen: Ja, hun er ei veldig fin jente 🙂 Ja, gå inn og gratulere da blir hun nok glad 🙂 Moro det på bursdagen med mye gratulasjoner 🙂 Stor fredagsklem til deg også <3

    5. Hurra for Margarites , ja jeg fikk en hilsen fra Housten da det var dåp jeg :o) Så tviler ikke ett sekund på at hun er en nydelig og super koselig blomst 😛 Skal inn å gratulere henne nå jeg , bra du holder oss oppdatert , ja og flott bursdagsinnlegg som alltid . Dette kan du 😉 Fredagsklem fra Pippien <33

    6. cuskima: Ja, i dag er det hennes dag, og i går deg 🙂 Her feires og festes det i blogg-blokka, stadig vekk 😀 Hi-hi Ha en fin dag Cuskima, og hipp-hipp til Grete <3

    7. venkesstrikk: Ja, jeg vet 🙂 hun har fortalt det at dere er brevvenner, og kjent hverandre lenge 🙂 Så spennende at dere skal treffes da, etter så lang tid som dere ha kjent hverandre. Det blir sikkert kjempekoselig 🙂 Ha en herlig dag du <3

    8. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Ja, hurra hurra 🙂 Snik inn og les, hun er en veldig koselig dame 🙂 Håper du får en feiende flott fredag også, kommer nok til deg en tur i løpet av dagen <3 klem

    9. Gratulerer med dagen til Grete. Vet du, vi har faktisk vært brevvenner siden vi var 15 år og fulgt hverandre i livets begivenheter, men vi har aldri møttes face to face. Vi har endelig planlagt å gjøre det, men vet ikke helt når. Kommer an på når det passer sånn

    10. annebe: Ja, bare hyggelig med gratulasjoner, selv om man ikke kjenner folk 🙂 Hun blir nok glad for det 🙂 Håper du får en fin dag også, fredag er veldig deilig 🙂 Ja, jeg tror det fotoutfordringen kan være morsom, og jeg har aldri prøvd å følge noe sånt i 30 dager, får se om jeg tar hver dag eller ikke, men skal følge temaene hvertfall 🙂 Stor fredagsklem til deg 🙂 <3

    11. Gratulerer så mye til henne,selv om jeg ikke “kjenner”henne. Så ønsker jeg dere begge en riktig fin dag…Så nå at du skulle prøve deg på en sånn fotoutfordring…gøy, men jeg tør ikke ta på meg en slik “stor”oppgave nå….selv om jeg elsker å ta bilder…men blir gøy å følge med…Klem<3

    12. Min matgale verden: He-he, ja det er vel noen jeg går glipp av også, men da har de ikke sagt i fra til meg altså 😀 Så da er det ikke min feil. EN sa at hun ble borte hele sommerferien, og har ennå¨ikke kommet tilbake, og da laget jeg HELLER ikke..ellers har jeg fått med de fleste 🙂 Nå er jeg pyntet og klar for dagen 😀 God fredagsklem og hurra for Margarites <3

    13. Fru Stussli: Ja, hun er ei flott jente (for det er jenter vi ER 😀 ) Ja, jeg setter også veldig pris på Margarites og bloggen hennes. Hun er ei godhjerta dame, og koser meg der inne 🙂 Ja, bare kom inn på hobbyrommet (omdøpt) i kveld, så hekler vi litt, skravler om uka og sånt <3 Jeg har god tid i kveld 😀 Ha en strålende dag min venn <3 Mange tusen fredagsklemmer med sukker på <3

    14. Engla: Takk for rosen 🙂 Håper hun blir glad, og jeg mener jo alle disse tingene om henne 🙂 Håper du får en fin dag også Engla-venn <3 Jeg er i gang med fredagen for fullt 😀 Kos deg i dag Stor klem til deg <3

    15. Hipp Hurra. Da skal jeg inn og gratulere. Og hipp Hurra for vakreste Frodith som holder oss oppdatert! Tenk alle bursdagene jeg hadde glemt om det ikke hadde vært for deg:) God fredagsklem:)

    16. Fineste Frua og Margarites 🙂 Dette er en dame og en blogg jeg virkelig setter pris på <3 Må innom en gang om dagen 🙂 Snill, god og morsom <3
      Gratulerer med dagen til henne!
      Skal løpe inn og gratulere 🙂
      Du da frodith? Har du planer for denne helgen? Tenkte jeg måtte snike meg inn på bakrommet i kveld og høre hvordan denne uken din har vært 🙂
      Ha en fortryllende dag snilleste du
      Mange tusen klemmer

    17. Hipp, hipp hurra for Margarites!
      Nok et kjempekoselig bursdafsinnlegg fra deg fineste frodith <3
      Ønsker deg en supeduperfin fredag!
      Stor go´klem fra Engla på vei til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg